abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192217070


Animal Crossing (Japans: どうぶつの森 Dōbutsu no Mori, letterlijk "Dierenbos") is een simulatie-spel voor de GameCube van Nintendo. Het doel van het spel is om een leven op te bouwen in een dorp vol pratende diertjes. De manier waarop dit gedaan wordt, staat geheel vrij.

Acht maanden voordat Animal Crossing in Japan het leven zag, was er in april van 2001 Animal Forest voor de Nintendo 64, waar Animal Crossing in principe een remake van is. Omdat de Nintendo 64 buiten Japan al voor dood was verklaard, besloot Nintendo om het spel dan ook niet uit te geven in de rest van de wereld. Ook had het spel een uitbreiding nodig in de vorm van de Dynamic Drive, een uitbreiding die ook niet buiten Japan was uitgegeven.

Nintendo besloot het spel door middel van een remake uit te breiden en het uit te geven op de GameCube. Deze remake zou Animal Crossing gaan heten en was eind september ook in de Europese winkels te vinden met een bijgeleverde geheugenkaart.

Friend Codes Animal Crossing New Leaf (3DS)
http://wiki.fok.nl/index.php/AnimalCrossing

Wil je ook in deze lijst? Voeg jezelf dan toe.

FOK!ker Redah heeft tevens een website ontwikkeld voor de Friend Codes. Check 'm hier: http://crossing.redah.nl/

Friendcodes (CF): Als je nog niet in deze lijst staat meldt dat dan even!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links

Nederlandse Animal Crossing City Folk Site // http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/animal_crossing_lets_go_to_the_city_9586.html

Nederlandse Animal Crossing: New Leaf-site // http://www.nintendo.nl/Sp(...)New-Leaf-273841.html

Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/

Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com

Engelse site vol met QR codes // http://qrcrossing.com/home/

Trailer New Leaf

pi_192217074
Mijn friends code is

SW-1127-4725-7121
pi_192217080
Als iemand een lijstje met friend codes heeft wil ik hem wel toevoegen. Zit nu op mobiel
pi_192217091
Op is oud.
pi_192219186
Man wat gaan sommige van jullie hard haha. Ik heb iedere avond even uurtje de tijd om te spelen. Ben nu bezig met het afbetalen van mijn 1e huisje. Moet nog 30 ijzerklompjes voor upgrade van de shop. Museum wordt nu gebouwd.

Ik zal een hoop van jullie gaan toevoegen, hopelijk vanavond. Wil ook wel eens wat ander fruit enzo.

Ijzerklompjes krijg ik van het stoten met een schep of bijl tegen een steen toch? Of is er een betere manier?
Vici, Vidi, Veni!
pi_192219894
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 07:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Man wat gaan sommige van jullie hard haha. Ik heb iedere avond even uurtje de tijd om te spelen. Ben nu bezig met het afbetalen van mijn 1e huisje. Moet nog 30 ijzerklompjes voor upgrade van de shop. Museum wordt nu gebouwd.

Ik zal een hoop van jullie gaan toevoegen, hopelijk vanavond. Wil ook wel eens wat ander fruit enzo.

Ijzerklompjes krijg ik van het stoten met een schep of bijl tegen een steen toch? Of is er een betere manier?
Dat is de manier, daarna kan je fruit eten en de stenen kapot maken met je bijl, je krijgt dan meestal 1 stuk.
pi_192220089
Ik zit te kijken of ik een Nintendo online abbo af zou willen sluiten voor Animal Crossing maar zit met het volgende; ik ben degene met een Nintendo account maar het eiland is primair van mijn vrouw op het 2e account op de switch (zonder eigen Nintendo account). Wat is de handigste/goedkoopste manier om toch online te komen voor haar? :)

Thanks!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_192220252
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 09:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zit te kijken of ik een Nintendo online abbo af zou willen sluiten voor Animal Crossing maar zit met het volgende; ik ben degene met een Nintendo account maar het eiland is primair van mijn vrouw op het 2e account op de switch (zonder eigen Nintendo account). Wat is de handigste/goedkoopste manier om toch online te komen voor haar? :)

Thanks!
Familie abonementje
pi_192220759
okay top, abbo aangemaakt:

Ceased2Be: SW-4493-1855-5210
Mijn vrouw : SW-2323-7297-0423

Ons eiland heet Geelgors en we hebben appels
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_192220786
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Tailless het volgende:
Op is oud.
Ik zet vanavond wel een OP in elkaar met alle Friendcodes en handige links en tips. ^O^
pi_192220833
Vinden jullie het waard om alleen voor Animal Crossing Nintendo Online af te sluiten?
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_192220861
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:06 schreef Lotteh het volgende:
Vinden jullie het waard om alleen voor Animal Crossing Nintendo Online af te sluiten?
Ja
pi_192220915
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:06 schreef Lotteh het volgende:
Vinden jullie het waard om alleen voor Animal Crossing Nintendo Online af te sluiten?
Net gedaan dus ja :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_192221476
Ik heb mijn eiland Coronas genoemd.

Ik ben heeeel creatief.
Twiddel
pi_192221638
quote:
99s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb mijn eiland Coronas genoemd.

Ik ben heeeel creatief.
Vernoemd naar het kasteel van tangeld?
pi_192221688
De mijne heet Otisland. Island. Oh tis land _O- :') :')

quote:
Ijzerklompjes krijg ik van het stoten met een schep of bijl tegen een steen toch? Of is er een betere manier?
2 gaten scheppen achter je zodat je door kunt slaan. Als je dat niet doet en telkens terug moet naar je plek krijg je er niet zo veel.

Bomen kun je helemaal uit de grond scheppen als je eerst fruit eet ook.
Bloemen herplanten, niet plukken maar eruit scheppen.
  maandag 23 maart 2020 @ 11:09:56 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192221811
Ik heb nu wat mensen van hier toegevoegd, maar now what? Hoe kan ik nu op bezoek enzo?

En ik kom nog 1 klompje tekort voor de winkel, ffs :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 23 maart 2020 @ 11:10:24 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192221820
Oh mijn eiland heet Henk :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_192221895
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu wat mensen van hier toegevoegd, maar now what? Hoe kan ik nu op bezoek enzo?

En ik kom nog 1 klompje tekort voor de winkel, ffs :').
Via het vliegveld kun je kiezen voor een ver eiland en dan zou je een friend moeten kunnen kiezen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_192221905
quote:
6s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mijn eiland heet Henk :D.
Mijne Tim want mijn vriendin wilde op mij wonen
  maandag 23 maart 2020 @ 11:53:29 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192222615
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Via het vliegveld kun je kiezen voor een ver eiland en dan zou je een friend moeten kunnen kiezen.
Ik zie niemand.. En in de app in het spel staan ook geen namen. Heb iedereen in switch aangemerkt als best friend, maar dat deed ook niks. Ik snap er geen reet van :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_192223373
Gisteravond de ACNH Travel Guide gekocht voor de iPhone.

Mega handige applicatie waarbij je precies kan bijhouden wat je al gevangen hebt, geeft aan welke beesten op dat moment van de dag te vangen zijn of wanneer deze te vangen zijn. Ook alle events worden hier aan toegevoegd.

Zo kan je makkelijk je iPhone/iPad als 2e scherm gebruiken.
pi_192223383
Is het zo dat alleen de persoon die het eiland gestart is altijd de quests krijgt zoals "plaats een nieuw huis" of "beslis waar een brug komt"?
pi_192223421
quote:
99s.gif Op maandag 23 maart 2020 12:32 schreef Gutanoth het volgende:
Is het zo dat alleen de persoon die het eiland gestart is altijd de quests krijgt zoals "plaats een nieuw huis" of "beslis waar een brug komt"?
yup

die quests krijgt mijn vrouw idd. ik sjok er wat bij om resources mee te verzamelen en andere dingen te bouwen.
Net het echte leven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_192223460
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 12:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

yup

die quests krijgt mijn vrouw idd. ik sjok er wat bij om resources mee te verzamelen en andere dingen te bouwen.
Net het echte leven.
_O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')