Ze testen toch op anti-stoffen? Die blijf je houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Waarom test je jezelf dan niet nog een keer om te kijken of je echt negatief bent, zeker als huisarts
80% is er zo van af. Dat blijkt😀👌😂quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef BlackNero het volgende:
Hoe serieus moet ik alles nu nog nemen?
Niet zo heel erg.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef BlackNero het volgende:
Hoe serieus moet ik alles nu nog nemen?
Ja en zeker weten dat je overal vanaf bentquote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef Newone82 het volgende:
Geweldig. Na paar daagjes weer hardlopen met Corona. Top wijf.
ze maakt nu een punt WAAROM IEDEREEN MOET BINNEN BLIJVENquote:Op zondag 22 maart 2020 23:25 schreef KINGIEE het volgende:
Wat egoïstisch van een arts om je moment of fame te willen pakken
Tuurlijk niet... 14 days is your ticket to heaven.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:26 schreef Protoplanet het volgende:
Maar even serieus
Kan je in drie dagen herstellen van Corona en niet meer besmettelijk zijn?
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:26 schreef Protoplanet het volgende:
Maar even serieus
Nee, het schijnt 1/2 week kunnen durenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:26 schreef Protoplanet het volgende:
Maar even serieus
Het is bij sommigen erg mild maar of je dan niet meer besmettelijk bent lijkt me echt sterk.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:26 schreef Protoplanet het volgende:
Maar even serieus
partner is nog wel ziekjes.... en dat in 1 huis, bed, bad etc....quote:Op zondag 22 maart 2020 23:26 schreef Protoplanet het volgende:
Maar even serieus
Stagiairesquote:
De oven in.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Meteen een zak over haar en de studio uit kenkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |