Nee waar te vinden?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:24 schreef Cronometer het volgende:
Hebben jullie die beelden van de sea market in Wuhan wel eens bekeken?
Lijkt me toch geen probleem, spelende kinderen?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag kwam een klasgenootje van mijn dochtertje spelen.
Kreeg direct een Whatsappje van een buurvrouw.. dat we afstand moeten houden en geen kinderen bij elkaar laten spelen.
Prima dat je de dreiging serieus neemt, wij bagatelliseren de gevaren ook echt niet, maar get a life buurvrouw.
Dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:04 schreef Kyran het volgende:
@:leolinedance Het hang ook maar net van je KDV af
Wij brengen ons dochtertje normaal 3 volle dagen naar KDV. Nu nog maar 1 of 2 dagdelen, maar er is echt bijna niemand nu en laatst was ze echt maar met één kindje en een leidster
Echt compleet uitsluiten kan je natuurlijk nooit, maar ik vind dit een betere optie dan toch maar naar opa/oma.
Alles wat beweegt moeten ze in hun mond stoppenquote:
Lijkt mij wel .... die kunnen besmet zijn maar niet ziek .....quote:Op zondag 22 maart 2020 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me toch geen probleem, spelende kinderen?
Juist wel, die kunnen elkaar besmetten en het virus overdragen.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me toch geen probleem, spelende kinderen?
Bedankt maar nee.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Nu op OP1 talkshow discussie over verdere maatregelen.
Wees welkom in het Op1 topic
Laatste zat die dikke van Boulevard thuis wegens griepje o.i.d.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:04 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon erg veel “bekende mensen”, toch?
Koning Ab zit er !quote:Op zondag 22 maart 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Nu op OP1 talkshow discussie over verdere maatregelen.
Wees welkom in het Op1 topic
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Alles wat beweegt moeten ze in hun mond stoppen
Prima bericht. Waar maak je je zorgen over ?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:16 schreef houdafstand het volgende:
Nieuwe user hier.. Ik lees al een tijdje mee en ik maak me enorm zorgen. Wat vinden jullie van dit bericht?
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)gelen-gaan-zien.html
Jacco Wallinga lijkt mij wel deskundig.
[..]
https://www.rivm.nl/rivm/(...)-dr-j-jacco-wallinga
Toch? Of ben ik nu erg naïef?![]()
Hij zal wel over data beschikken die wij niet kennen.
Volgens het rivm niet hoorquote:Op zondag 22 maart 2020 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Juist wel, die kunnen elkaar besmetten en het virus overdragen.
Ja dat is de afweging die iedereen moet maken. Ik denk dat oma eerder mijn dochter aansteekt dan andersomquote:Op zondag 22 maart 2020 22:04 schreef Kyran het volgende:
@:leolinedance Het hang ook maar net van je KDV af
Wij brengen ons dochtertje normaal 3 volle dagen naar KDV. Nu nog maar 1 of 2 dagdelen, maar er is echt bijna niemand nu en laatst was ze echt maar met één kindje en een leidster
Echt compleet uitsluiten kan je natuurlijk nooit, maar ik vind dit een betere optie dan toch maar naar opa/oma.
totaal andere mentaliteitquote:
#NietSerieusNemen detectedquote:Op zondag 22 maart 2020 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag kwam een klasgenootje van mijn dochtertje spelen.
Kreeg direct een Whatsappje van een buurvrouw.. dat we afstand moeten houden en geen kinderen bij elkaar laten spelen.
Prima dat je de dreiging serieus neemt, wij bagatelliseren de gevaren ook echt niet, maar get a life buurvrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |