Dit is ook wel leukquote:
Dit is wel een klassieker.quote:
quote:
Ik ga deze nu weer tot aan het einde afluisterenquote:
Ook leukquote:
Zitten echt mooie stukken in.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga deze nu weer tot aan het einde afluisteren
Zeker mooie combiquote:Op zondag 22 maart 2020 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zitten echt mooie stukken in.
Goede combi; Partyraiser en Peacock.
Je moet er van houdenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker mooie combi![]()
blijft maar doorgaan
Nou?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:57 schreef mario390 het volgende:
weet je hoe de duitse version van Purple Rain heet?
Toen ik housemuziek ontdekte werd ik voor gek verklaard omdat ik het mooi vond.Het zou niet lang blijven.Nu zijn we 30 jaar verder,en het is er nog steeds.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik housemuziek ontdekte werd ik voor gek verklaard omdat ik het mooi vond.Het zou niet lang blijven.Nu zijn we 30 jaar verder,en het is er nog steeds.![]()
![]()
Tijdloos, sommige wel om aan te horen. Mijn zoons hebben het ook vaak aan. Happy hardcore wel leukquote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik housemuziek ontdekte werd ik voor gek verklaard omdat ik het mooi vond.Het zou niet lang blijven.Nu zijn we 30 jaar verder,en het is er nog steeds.![]()
![]()
Hoe oud zijn je zoons ongeveer?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tijdloos, sommige wel om aan te horen. Mijn zoons hebben het ook vaak aan. Happy hardcore wel leuk
bärbel reinquote:Op zondag 22 maart 2020 23:57 schreef mario390 het volgende:
weet je hoe de duitse version van Purple Rain heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |