Bye!!quote:Op zondag 22 maart 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
goed het niveau stijgt
ik ga mijn laptop uit gooien
kom misschien straks nog wel ff mobiel buurten, misschien ook niet
wie weet
fijne avond in elk geval en alvast een goede nacht
Jij ook Nizzy.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:58 schreef Nizno het volgende:
goed het niveau stijgt
ik ga mijn laptop uit gooien
kom misschien straks nog wel ff mobiel buurten, misschien ook niet
wie weet
fijne avond in elk geval en alvast een goede nacht
Dit is die tunnel uit dat topic waar je vanmiddag in gereageerd had.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja staan vaak wel leuke gifjes op
Mooi.quote:
quote:
Aub geen foto's van bizar lage kwaliteit meer plaatsen.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Foto van een foto is niet mooi gelukt maar deze kwam ik voor een tijdje terug tegen.
Gizmo en Droopy.
[ afbeelding ]
Kjoet.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Foto van een foto is niet mooi gelukt maar deze kwam ik voor een tijdje terug tegen.
Gizmo en Droopy.
[ afbeelding ]
Omg ik had een konijn die echt precies leek op die van jou en die heette ook Droopyquote:Op zondag 22 maart 2020 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Gizmo en Droopy.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Aub geen foto's van bizar lage kwaliteit meer plaatsen.
Aloa al een tijdje niet meer gezien, zelfs niet met kloontjes in MEN.. dus wie weet..quote:Op zondag 22 maart 2020 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we al dts leden verloren aan Corona inmiddels ?
Dat is grappig.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omg ik had een konijn die echt precies leek op die van jou en die heette ook Droopy
Hmmn die was al wel op leeftijd jaquote:Op zondag 22 maart 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aloa al een tijdje niet meer gezien, zelfs niet met kloontjes in MEN.. dus wie weet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |