SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:
Gelieve verwijderen![]()
Was enkel aan het dubben tussen halfstokj of half stokj. Maar jij bent een hele en geen halve dus toch uit elkaar gedaan.quote:
Gelieve verwijderen![]()
Misschien, heel misschien dat ik eens een poging doe tot een Vlaams accent. Dan mag je luisteren.quote:Gelieve verwijderen![]()
Prachtige redenering!quote:Op zondag 22 maart 2020 20:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Was enkel aan het dubben tussen halfstokj of half stokj. Maar jij bent een hele en geen halve dus toch uit elkaar gedaan.![]()
Krijg goesting.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien dat ik eens een poging doe tot een Vlaams accent. Dan mag je luisteren.![]()
Xavier Waterslagers is dood.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:37 schreef stokj het volgende:
@:fernweh heb je ooit FC De Kampioenen gekeken?De man die mij leerde dat het leven uit zuipen bestaat.
Gelieve verwijderen![]()
Die ken ik nietquote:Op zondag 22 maart 2020 20:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Welke belg vind jij sexy? Gert ' @:Geerd ' Verhulst van Samson & Gert?![]()
![]()
![]()
![]()
Is het een liedje?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:41 schreef Fernweh het volgende:
Oh vroeger Sinterklaas op de televisie. De Belgen hadden echt de beste versie.![]()
quote:![]()
Beter blijf je bij Gert Verhulst uit de buurtDie vertrouw ik niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Je bent er weerquote:Op zondag 22 maart 2020 20:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Beter blijf je bij Gert Verhulst uit de buurtDie vertrouw ik niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hieroquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Die olga Godver geil wijfquote:Op zondag 22 maart 2020 20:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Welke belg vind jij sexy? Gert ' @:Geerd ' Verhulst van Samson & Gert?![]()
Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: