En bedankt...quote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Brabanders die carnaval hebben gevierd hebben allemaal bloed aan hun handen.
Krijg je van mequote:Op zondag 22 maart 2020 21:00 schreef Cronometer het volgende:
Wie was die fokker die zei dat zondag lockdown wordt aangekondigd.
Ik krijg nog een biertje van je.
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:42 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Eens, het wordt zelfs al een biologische bom genoemd
https://www.ad.nl/europee(...)gische-bom~a5fa78b2/
Pardon?quote:De Serie A hoopt te kunnen hervatten op 2 mei. Napoli zou komende week zelfs al opnieuw beginnen trainen.
Ik meende gelezen te hebben van de week dat supermarkten weer open zijn enzo.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:02 schreef opgebaarde het volgende:
Wuhan nog steeds in die volledige lockdown toch terwijl al bijna een week lang geen nieuwe besmettingen gevonden zijn?
Dat maakt het voor mij ook onbegrijpelijk. Zo horen wij Jaap ten monde van het RIVM nu zeggen dat ze toen niet over bepaalde informatie beschikte. Nou, nu is die informatie (gemiddelde tijd op de IC) wederom overal bekend behalve bij het RIVM.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het in heel de wereld grotendeels onderschat. Alleen landen in Azië die SARS hadden meegemaakt grepen relatief snel in.
Probleem in Nederland is ook dat het RIVM echt te positief blijft en niet het zeker voor het onzekere wil nemen. Ook nu weer met het aantal IC-patiënten. Ze gaan er van uit dat een patiënt maar tien dagen op de IC komt te liggen, terwijl er heel veel bronnen zijn die beweren dat in Italië drie tot vier weken zeer vaak voorkomt. Ze rekenen zich steeds rijk door uit te gaan van een best mogelijke scenario en dat snap ik dus niet.
In zo'n situatie zou je verwachten dat je altijd uitgaat van "worst case scenario".
Sowieso dat er gewerkt wordt met "richtlijnen"... dat werkt gewoon niet... Zelfs m'n bloedeigen zus heeft d'r vriend uit het westen des lands over de vloer in Friesland. Want je zal elkaar een keer niet zien in het weekend... en vanavond rijdt hij weer terug...quote:Op zondag 22 maart 2020 21:02 schreef quirina het volgende:
Ben benieuwd hoeveel “dagjesmensen” er volgende week ziek gaan zijn.
En met “dagjesmensen” bedoel ik die lui die er dit weekend massaal op uittrokken om met zijn allen te bouwmarkten,tuincentra,Sligro,makro,stranden,bossen,parken etc te bezoeken.
Stelletje idioten.
Dat vind ik een hele goede! Ik Hoop dat heel NL dat krijgt! Goed initiatief!quote:Op zondag 22 maart 2020 20:59 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/c(...)ter?context=topstory
Top, hier komt de groene op te hangen.
Ja dat dus.. hoe halen ze het in hun hoofd?quote:
De mensen die hutje/mutje deden. Genoeg mensen die op pad waren die zich wél aan de gevraagde maatregelen hielden.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:02 schreef quirina het volgende:
Ben benieuwd hoeveel “dagjesmensen” er volgende week ziek gaan zijn.
En met “dagjesmensen” bedoel ik die lui die er dit weekend massaal op uittrokken om met zijn allen te bouwmarkten,tuincentra,Sligro,makro,stranden,bossen,parken etc te bezoeken.
Stelletje idioten.
Gelukkig dan voor jou dat beiden voorlopig niet meer aan de orde zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beiden heb ik een hekel aan, een verbod voortaan zou ik niet erg vinden
Bij de post-covid19 meeting, mag je zelfquote:
Ik vergeef je bbyquote:Op zondag 22 maart 2020 21:06 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Bij de post-covid19 meeting, mag je zelf
Kiezen.
Maar je had gelijk. Ik heb het fout. Ben teveel van zijn informatie uitgegaan.
Kunnen we daar al voorzichtig een datum voor prikken, of is dat echt nog te vroeg?quote:
Dit zijn lastige dingen! Net als bv co ouderschap.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso dat er gewerkt wordt met "richtlijnen"... dat werkt gewoon niet... Zelfs m'n bloedeigen zus heeft d'r vriend uit het westen des lands over de vloer in Friesland. Want je zal elkaar een keer niet zien in het weekend... en vanavond rijdt hij weer terug...
Is een bezemsteel 1,5 meter? Dan mep ik ze met een bezem.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het een idee om mensen die de maatregelen negeren te mogen slaan? Hup, pets, met de vlakke hand. ja, als je op anderhalve meter staat kan je ook niet geslagen worden.
met als aanwijzing om dit niet te doen bij sportschool/kleerkast figuren.
Ik weet niet. Het idee is leuk, het streven nobel, echter denk ik dat hier veel misbruik van gemaakt gaat worden op een of andere manier. Voornamelijk van de mensen met een rode poster voor hun raam.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:05 schreef DawN het volgende:
Dat vind ik een hele goede! Ik Hoop dat heel NL dat krijgt! Goed initiatief!
Deadlines kan je verschuivenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Kunnen we daar al voorzichtig een datum voor prikken, of is dat echt nog te vroeg?
Dus daarom elke dag je brievenbus ontsmettenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:09 schreef Sfancta het volgende:
Misschien een rare gedachte, maar heeft hier iemand ook al gedacht aan de bezorger van post, huis aan huis bladen, die ook wel eens besmet zou kunnen zijn?
IK zou hier een oorvirus van krijgen, maar dat telt niet mee denk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 21:08 schreef quirina het volgende:
Hoeveel besmettingen zouden afkomstig zijn van de Holland zingt Hazes concerten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |