Gelukkig dan voor jou dat beiden voorlopig niet meer aan de orde zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beiden heb ik een hekel aan, een verbod voortaan zou ik niet erg vinden
Bij de post-covid19 meeting, mag je zelfquote:
Ik vergeef je bbyquote:Op zondag 22 maart 2020 21:06 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Bij de post-covid19 meeting, mag je zelf
Kiezen.
Maar je had gelijk. Ik heb het fout. Ben teveel van zijn informatie uitgegaan.
Kunnen we daar al voorzichtig een datum voor prikken, of is dat echt nog te vroeg?quote:
Dit zijn lastige dingen! Net als bv co ouderschap.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso dat er gewerkt wordt met "richtlijnen"... dat werkt gewoon niet... Zelfs m'n bloedeigen zus heeft d'r vriend uit het westen des lands over de vloer in Friesland. Want je zal elkaar een keer niet zien in het weekend... en vanavond rijdt hij weer terug...
Is een bezemsteel 1,5 meter? Dan mep ik ze met een bezem.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het een idee om mensen die de maatregelen negeren te mogen slaan? Hup, pets, met de vlakke hand. ja, als je op anderhalve meter staat kan je ook niet geslagen worden.
met als aanwijzing om dit niet te doen bij sportschool/kleerkast figuren.
Ik weet niet. Het idee is leuk, het streven nobel, echter denk ik dat hier veel misbruik van gemaakt gaat worden op een of andere manier. Voornamelijk van de mensen met een rode poster voor hun raam.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:05 schreef DawN het volgende:
Dat vind ik een hele goede! Ik Hoop dat heel NL dat krijgt! Goed initiatief!
Deadlines kan je verschuivenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Kunnen we daar al voorzichtig een datum voor prikken, of is dat echt nog te vroeg?
Dus daarom elke dag je brievenbus ontsmettenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:09 schreef Sfancta het volgende:
Misschien een rare gedachte, maar heeft hier iemand ook al gedacht aan de bezorger van post, huis aan huis bladen, die ook wel eens besmet zou kunnen zijn?
IK zou hier een oorvirus van krijgen, maar dat telt niet mee denk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 21:08 schreef quirina het volgende:
Hoeveel besmettingen zouden afkomstig zijn van de Holland zingt Hazes concerten?
Huhquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 21:09 schreef Sfancta het volgende:
Misschien een rare gedachte, maar heeft hier iemand ook al gedacht aan de bezorger van post, huis aan huis bladen, die ook wel eens besmet zou kunnen zijn?
quote:UMCG: stop met sturen van kaarten
Hoe goed bedoeld ook, maar het UMCG vraagt de mensen vriendelijk doch dringend om te stoppen met het sturen van kaarten.
De reden: het coronavirus blijft 24 uur leven op papier, zegt het ziekenhuis. Dus ook op beterschaps- en bemoedigingskaarten.
'Om onze patiënten en medewerkers een hart onder de riem te steken, zijn er allerlei kaartenacties opgezet. Hier waren we blij mee, maar we willen toch het zekere voor het onzekere nemen', schrijft het ziekenhuis op Facebook.
'Het nieuwe coronavirus blijft zo'n 24 uur leven op papier', vervolgt het UMCG. 'Om geen enkel risico te nemen, vragen we te stoppen met postacties. Hoe jammer we dat ook vinden.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)t-sturen-van-kaarten
Crap, ja daar had ik weer even niet aan gedacht met mijn goede bedoelingen..quote:Op zondag 22 maart 2020 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het idee is leuk, het streven nobel, echter denk ik dat hier veel misbruik van gemaakt gaat worden op een of andere manier. Voornamelijk van de mensen met een rode poster voor hun raam.
Dit soort crisis haalt het goede, maar ook het slechte in mensen naar boven. Hopelijk alleen goede dingen deze keer, maar ik zou mijn hand er niet voor in het vuur steken.
Dat kan. Het virus kan tot 24 uur overleven op karton volgens onderzoekers:quote:Op zondag 22 maart 2020 21:09 schreef Sfancta het volgende:
Zitten die niet geseald in plastic?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:11 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Tijd voor een NEE/NEE sticker.
Bron: vloer met reclamefolders.
Zonder 'politie' erboven heb ik dit bericht inderdaad al een paar keer voorbij zien komen op WhatsApp.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:13 schreef Smack10 het volgende:
Vast al gepost, maar wtf.twitter:Politie twitterde op zondag 22-03-2020 om 19:49:19Er gaat op dit moment #fakenews rond met de naam van de #politie erboven. Het bericht stelt dat vanavond alle straten op slot gaan omdat de luchtmacht het land gaat desinfecteren. Verwijder het svp van social media; het is niet waar! https://t.co/WcduBG1JjY reageer retweet
Met alles nemen zijn altijd aan dat het allemaal wel mee valt.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:04 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij ook onbegrijpelijk. Zo horen wij Jaap ten monde van het RIVM nu zeggen dat ze toen niet over bepaalde informatie beschikte. Nou, nu is die informatie (gemiddelde tijd op de IC) wederom overal bekend behalve bij het RIVM.
Best lang, 72 uur geloof ik?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Niet allemaal(hoelang blijft het virus leven op plastic)
Kweenie ....quote:Op zondag 22 maart 2020 21:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
tot 3 dagenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |