Muziek weet ik wel aardig wat van, boeken nietquote:Op zondag 22 maart 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drakin kwam ermee. Gisteren ook zoiets alleen dan waren het allemaal films.
Nu liedjes, en ze zei dat ze er ook eentje met boeken had. Die lijkt me helemaal lastig.
Laatste Windows 10 Insider en laatste Chromequote:Op zondag 22 maart 2020 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter!
Welk OS en browser?
Ik kreeg eerst een week lang errors/... nu ellenlange reclames.. die je niet kan skippen.quote:
Hier ook 10 en Chrome, 2 blockers.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste Windows 10 Insider en laatste Chrome
En 3 block lagen...Eigen DNS, lokale hostfile en browser adblocker
Ik krijg alleen binnen wat ik wil
Ooohhh..misschien zeggen de ontbrekende jou iets. Ik denk dat we een beetje vastzitten nu met die laatste paar.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muziek weet ik wel aardig wat van, boeken niet
Kom maar op dan, we missen er nog een paar !quote:Op zondag 22 maart 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muziek weet ik wel aardig wat van, boeken niet
Ik heb dat helemaal nietquote:Op zondag 22 maart 2020 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst een week lang errors/... nu ellenlange reclames.. die je niet kan skippen.
FF gezocht, topic op Reddit. Veel mensen last van. Adblock uitzetten, dan kun je iig nog skippen na een paar seconden.
wannneer begunn dat met de liedjes? weer alles gemistquote:Op zondag 22 maart 2020 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu in de crisis heeft iedereen extra geld over .... of juist tijd ...
Ik ben net Italie... loop altijd iets voorquote:Op zondag 22 maart 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal nietof...nog..niet.
hmmmmmquote:Op zondag 22 maart 2020 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben net Italie... loop altijd iets voor
Net voordat ik je riep ...quote:Op zondag 22 maart 2020 21:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wannneer begunn dat met de liedjes? weer alles gemist
Ja en een eiland...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.optiefen met die troepAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat dat hem is.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja en een eiland...
daar had ik deze voor:
Best wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |