Trompet _ Eiland.quote:
There she goes!quote:Op zondag 22 maart 2020 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze gaat er op een holletje vandoor imo.
Daar gaat zequote:
you're changing the rulesquote:Op zondag 22 maart 2020 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Trompet _ Eiland.
Beter idee?
Joh! Die kan!quote:
quote:
28:quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:37 schreef cafca het volgende:
Oh ja, in het Nederlands kan het ook natuurlijk
Zou dat hem zijn dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Joh! Die kan!
Al mis ik een rokje.
is ie nou gekleed als de paashaas of wat is dat?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
Het gaat zeker slecht met de kijkcijfers van bzv?
[ afbeelding ]
Ja zoiets..of een roze konijnquote:Op zondag 22 maart 2020 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
is ie nou gekleed als de paashaas of wat is dat?
Onderste foto heb jij gemaakt? Het is wel leuk om de ISS voorbij te zien komenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:14 schreef pullup het volgende:
@:Recce heeft het ISS ook vast gezien
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zelfs de hoeders van de kerk kijken minzaam op haar schoonheid neer....quote:
3quote:
Een kennis mailde me die net, dacht dat ikhet wel leuk zou vinden om te zien.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Onderste foto heb jij gemaakt? Het is wel leuk om de ISS voorbij te zien komen![]()
Rekkie even niet gezien hier, hoop dat het ok is met hem
oh shit ja...Amsterdam...misschien niet donker genoeg? Ik zie hem hier regelmatig voorbij komen. Het leukste was met die maansverduistering twee zomers terug. Toen kwam ie ook voorbijquote:Op zondag 22 maart 2020 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Een kennis mailde me die net, dacht dat ikhet wel leuk zou vinden om te zien.
De lucht hier in Amsterdam is nog niet zo schoon geworden dat ik hoop had om hem hier ook te hebben kunnen zien
Ik geloof je zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |