Je kunt buda lief DM'en om hem te veranderen.quote:
Je mag maar max 2 hamsters per week per persoon consumeren.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou kutjoch nog wel, kun je een paar hamsters opsturen? heb er geen meer in huis.
Karige hamstersmoothies.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag maar max 2 hamsters per week per persoon consumeren.
Pleepapiersmoetiesquote:Op zondag 22 maart 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanlengen met toiletpapier een optie?
Weinigen luisteren, een lockdown had er allang moeten zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:05 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/279765/(...)rd-scheveningen.html![]()
mensen
dit wordt maandag al een lockdown zo..
Als je hier een lockdown afkondigt is het effectief in de praktijk de methode die nu bedacht is. Want brutale teringeigenwijze Nederlandersquote:Op zondag 22 maart 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja ach, ik hoor ook al geluiden dat een lockdown niet werkt. Omdat het meteen weer opnieuw kan beginnen als je de maatregelen versoepelt etc.
Wat dat betreft moeten we even naar China blijven kijken.
Fok werkt niet heel lekker meequote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het hele zootje valt een beetje stil hier
Ik heb net een boodschapje gedaan bij de Jumbo in het dorp waar ik opgegroeid ben. Me enorm verbaasd over de mensen daar. Totaal geen afstand houden, elkaar geen millimeter ruimte gunnen, bij de kassa geen strepen of plexiglas. De vrouw voor me bleef maar trutten met het inpakken van haar boodschappen terwijl het kassameisje al begon met het afbliepen van mijn spullen. Ik heb geweigerd af te rekenen totdat die slome trol eindelijk vertrokken was. Gelukkig hield die kerel achter me wel afstand.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je hier een lockdown afkondigt is het effectief in de praktijk de methode die nu bedacht is. Want brutale teringeigenwijze Nederlanders
Dus ik geloof wel dat die lockdown er komt
Ik ging dus wandelen en ben talloze keren om broze bejaarden moeten stappen ver de berm in omdat ze lekker in het midden van het pad bleven wandelen met hun glimlachende teringbek![]()
Ik snap die mensen echt niet. Ze komen niet eens op de IC te liggen omdat ze keihard dood gaan aan dat virus, dat beseffen ze geloof ik niet echt...
Tevens een paar lijers gevraagd afstand te houden die niet opzij gingen, man man man
Ga morgen wel, als het dan nog kan, in de vroege ochtend of in de avond lopen.
Als we nu al dit soort irritaties krijgen dan kunnen we er helemaal wel mee stoppen natuurlijk. Want dit gaat niet minder worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een boodschapje gedaan bij de Jumbo in het dorp waar ik opgegroeid ben. Me enorm verbaasd over de mensen daar. Totaal geen afstand houden, elkaar geen millimeter ruimte gunnen, bij de kassa geen strepen of plexiglas. De vrouw voor me bleef maar trutten met het inpakken van haar boodschappen terwijl het kassameisje al begon met het afbliepen van mijn spullen. Ik heb geweigerd af te rekenen totdat die slome trol eindelijk vertrokken was. Gelukkig hield die kerel achter me wel afstand.
Man, man, man
Waar mee stoppen? Het verbaast mij dat mensen er nog steeds niet van doordrongen zijn dat je dingen even een beetje anders moet doen dan normaal. En dan notebene in Brabantquote:Op zondag 22 maart 2020 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we nu al dit soort irritaties krijgen dan kunnen we er helemaal wel mee stoppen natuurlijk. Want dit gaat niet minder worden.
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die gaan staan toekijken hoe de kassadame alle boodschappen scant. Dan helemaal in paniek gaan zoeken naar een portemonnee als het bedrag genoemd wordt. En er dan nog drie klanten over doen voordat ze hun boodschappen eindelijk in het tasje hebben zitten.quote:
Met wat limoen goed te doen,quote:
Ik was ook verbaasd, want waar ik zelf woon had de supermarkt maatregelen genomen en hielden mensen er rekening mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
heb vandaag in mijn wandeling vrij geen mense gezien die er schijt aan.
2 oudjes die zeiden ' wacht even' en voor mij tegen de brugleuning gingen staan:P we moesten lachen
wel een jonger stel naast elkaar opde stoep die niet op zij gingen dus ik het fietspad op kon.
Dat is jammer ja. Misschien ben ik daar al te veel aan gewend. Als OV-reiziger zie je dat soort nulpunten namelijk tientallen keren per dag. Mensen die pas op gaan staan als de trein stilstaat, mensen die willen instappen voordat het uitstappen klaar is, mensen die onder of bovenaan een roltrap stil gaan staan, ya name it we sell it. Als ik me daar elke keer aan ga ergeren word ik niet oudquote:Op zondag 22 maart 2020 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die gaan staan toekijken hoe de kassadame alle boodschappen scant. Dan helemaal in paniek gaan zoeken naar een portemonnee als het bedrag genoemd wordt. En er dan nog drie klanten over doen voordat ze hun boodschappen eindelijk in het tasje hebben zitten.
Nee, gelukkig ga ik zo lekker een pan bami maken. Daar vrolijk ik wel van opquote:Op zondag 22 maart 2020 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met wat limoen goed te doen,
maar verder is er niet zoveel leuk aan
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:47 schreef essnhills het volgende:
Sup![]()
Hele middag lekker buiten geweest. Collega kwam met de auto naar de stad, en vanaf daar samen gewandeld en lekker in de zon, uit de wind, op een bankje aan het water gezeten. Heerlijk
Daar heb ik ook een schijthekel aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die gaan staan toekijken hoe de kassadame alle boodschappen scant. Dan helemaal in paniek gaan zoeken naar een portemonnee als het bedrag genoemd wordt. En er dan nog drie klanten over doen voordat ze hun boodschappen eindelijk in het tasje hebben zitten.
Menu B dan. Met witte rijst.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel over mijn menu keuze van vandaag :p
Ja, als mede-OV-reiziger zie ik dat soort dingen ook. Daar stoor ik me niet zo aan. Maar die anderhalve meter in acht nemen, moet toch niet zo moeilijk zijn. Maar blijkbaar is dat voor hele volksstammen ook een breinbreker.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is jammer ja. Misschien ben ik daar al te veel aan gewend. Als OV-reiziger zie je dat soort nulpunten namelijk tientallen keren per dag. Mensen die pas op gaan staan als de trein stilstaat, mensen die willen instappen voordat het uitstappen klaar is, mensen die onder of bovenaan een roltrap stil gaan staan, ya name it we sell it. Als ik me daar elke keer aan ga ergeren word ik niet oud
Bij twijfel antwoord Bquote:
Als ik een vrouw had wist ik het wel. 2 tietterballen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een boodschapje gedaan bij de Jumbo in het dorp waar ik opgegroeid ben. Me enorm verbaasd over de mensen daar. Totaal geen afstand houden, elkaar geen millimeter ruimte gunnen, bij de kassa geen strepen of plexiglas. De vrouw voor me bleef maar trutten met het inpakken van haar boodschappen terwijl het kassameisje al begon met het afbliepen van mijn spullen. Ik heb geweigerd af te rekenen totdat die slome trol eindelijk vertrokken was. Gelukkig hield die kerel achter me wel afstand.
Man, man, man
Toch wel anderhalve meter afstand bewaard?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:47 schreef essnhills het volgende:
Sup![]()
Hele middag lekker buiten geweest. Collega kwam met de auto naar de stad, en vanaf daar samen gewandeld en lekker in de zon, uit de wind, op een bankje aan het water gezeten. Heerlijk
ik vind 1 keer per dag naar de winkel lopen wel genoeg eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen rijstmisschien even naar de ah
ben nog niet bij de ah geweestquote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind 1 keer per dag naar de winkel lopen wel genoeg eigenlijk
Nee, nee, dit is West-Brabant, geen biblebeltgebied.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
God zal ze wel beschermen want biblebelt
Uiteraardquote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch wel anderhalve meter afstand bewaard?
Kabeljauw toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
Waar wil jij heen dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
moet echt verhuizen. als de huizenmarkt gaat crashen ben ik een gelukkige bitterbal.
geen idee maar wat een achterlijke tyfusherrie.quote:
Sinds wanneer zit er 1,5m tussen de rijders en bijrijders stoel?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bankje wel even opgemeten voor je ging zitten en zo?
Ahquote:Op zondag 22 maart 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, dit is West-Brabant, geen biblebeltgebied.Die jumbo staat wel in een tokkiebuurtje. Misschien dat het daar aan lag.
Ouderen moeten gewoon binnen blijven, puntquote:Op zondag 22 maart 2020 17:53 schreef Gruj0 het volgende:
Nederland kent helaas veel tokkies. Dat wat bitterbal zegt, zij aan zij lopen en een tegenligger nog geen cm gunnen heb je hier ook.
Ouderen en mensen die slechter ter been zijn begrijp ik nog wel. Maar dit zijn gewoon gezonde jongeren.
O bah.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee maar wat een achterlijke tyfusherrie.
beneden muziek en boven die gnoom die loopt alsof het een tientonner is
Kun jij bijstand gaan aanvragen en je omscholen oid? Je zult toch inkomen morgen hebben om ergens heen te gaan lijkt mijquote:Op zondag 22 maart 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee maar wat een achterlijke tyfusherrie.
beneden muziek en boven die gnoom die loopt alsof het een tientonner is
Nee, nee, de collega was met de auto. Het verhaal vermeldde niet dat essje ook in die auto zatquote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er 1,5m tussen de rijders en bijrijders stoel?![]()
hoe bedoel je ergens heen gaan? Ik krijg geen bijstand vanwege vermogen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun jij bijstand gaan aanvragen en je omscholen oid? Je zult toch inkomen morgen hebben om ergens heen te gaan lijkt mij
Beter doen ze gewoon zelf tussen 0700 en 0800 boodschappen om daarna uit het straatbeld te verdwijnen. Anders hebben andere mensen er maar weer werk aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ouderen moeten gewoon binnen blijven, punt
Vanmorgen een stukje video zitten kijken van Robert Jensen. Die ging ook op die toer. Wat een idiootquote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Begreep van vriendin die docent (lees: leeuwentemmer) is op een school in eennachterstandswijk dat de ouders daar er niets van begrijpen en oprecht denken dat dit pesterij van Rutte is enzo![]()
Domme mensen, het zijn er zķveel
Bitterbal kraam starten. Er was hier ooit een andere TS die een patatkraam begon. Misschien afkijken?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je ergens heen gaan? Ik krijg geen bijstand vanwege vermogen.
Hun grote Leiders gaan ook hard tegen het beleid in he.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Begreep van vriendin die docent (lees: leeuwentemmer) is op een school in eennachterstandswijk dat de ouders daar er niets van begrijpen en oprecht denken dat dit pesterij van Rutte is enzo![]()
Domme mensen, het zijn er zķveel
Het werd ingewikkeld met het meetlint en 1,5m afstand houden. Maar het zijn ruime bankjesquote:Op zondag 22 maart 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bankje wel even opgemeten voor je ging zitten en zo?
Ik was op de fiets naar het stationquote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er 1,5m tussen de rijders en bijrijders stoel?![]()
Hmmm.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werd ingewikkeld met het meetlint en 1,5m afstand houden. Maar het zijn ruime bankjes
Idd, ik zat ook niet in de avondquote:Op zondag 22 maart 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, de collega was met de auto. Het verhaal vermeldde niet dat essje ook in die auto zat
Dan snel op zoek naar een baan...quote:Op zondag 22 maart 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je ergens heen gaan? Ik krijg geen bijstand vanwege vermogen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt met die collega?
Autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon buren of familie de zut voor de deur laten zetten?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter doen ze gewoon zelf tussen 0700 en 0800 boodschappen om daarna uit het straatbeld te verdwijnen. Anders hebben andere mensen er maar weer werk aan.
Niet voor elke oudere een optie. Sommige wonen verder weg van familie, anderen hebben (helaas) geen familie en buren kunnen je grootste vijanden zijn of ook ouderen. Zo kom je geen meter verder.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon buren of familie de zut voor de deur laten zetten?
Helemaal thuis blijven
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Auto![]()
Autocorrectie maakte er avond vanBlijkbaar een woord dat je veel gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet autocorrectie altijd uit. Voor je het weet app je de meest oneerbare voorstellen naar een collega of zo.![]()
Mensen die als je bij een hotel moet uitckecken om 11 uur, om 5 voor elf hun tas gaan inpakken en nog even douchen..quote:Op zondag 22 maart 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is jammer ja. Misschien ben ik daar al te veel aan gewend. Als OV-reiziger zie je dat soort nulpunten namelijk tientallen keren per dag. Mensen die pas op gaan staan als de trein stilstaat, mensen die willen instappen voordat het uitstappen klaar is, mensen die onder of bovenaan een roltrap stil gaan staan, ya name it we sell it. Als ik me daar elke keer aan ga ergeren word ik niet oud
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt met die collega?
Whehehe.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkbaar een woord dat je veel gebruikt
Ik zet autocorrectie altijd uit. Voor je het weet app je de meest oneerbare voorstellen naar een collega of zo.
Voor werk... uhuh.. dat zeggen ze allemaal..quote:Op zondag 22 maart 2020 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb een aparte telefoon voor werk. Dat scheelt
Uhhhh, ja?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor werk... uhuh.. dat zeggen ze allemaal..
Top fuel dragster, nitro funny cars dat soort dingenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:11 schreef Gruj0 het volgende:
Heeft iemand tips over wat te kijken op YouTube?
Die woud-hut-zwembadbouwers zijn vervelend aan het worden.
die schijnen te zijn onderschept in Tsjechiëquote:Op zondag 22 maart 2020 18:11 schreef Arch-Indar het volgende:
800000 mondkapjes van huawei....
Nou weten ze in china ook waar je en hoeveel lucht je inademt.
Thnx, kijk dan liever naar F1 sim racing.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top fuel dragster, nitro funny cars dat soort dingen
Op nu.nl staat dat er al 200000 zijn aangekomen in Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die schijnen te zijn onderschept in Tsjechië
Ik ben vorige week zelf begonnen met iRacing. Is leuk, en nog inspannend ook dat racen.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Thnx, kijk dan liever naar F1 sim racing.
Nee, dat zijn de Italiaanse.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die schijnen te zijn onderschept in Tsjechië
Je moet stuur hebben, groot scherm, enz. Kost geld.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben vorige week zelf begonnen met iRacing. Is leuk, en nog inspannend ook dat racen.
Die is helemaal geflipt toch? Was vroeger leuk, heeeeeeeeeeel lang geledenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen een stukje video zitten kijken van Robert Jensen. Die ging ook op die toer. Wat een idioot
Stuur, check, groot scherm, check.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je moet stuur hebben, groot scherm, enz. Kost geld.
Wie?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hun grote Leiders gaan ook hard tegen het beleid in he.
Sowieso strak plan om iedereen met een thans nutteloos beroep omscholen zodra ze immuun zijn, de voedselsector, transport, de gezondheidszorg, de telecom, brandweer en politie, handen uit de mouwen.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal trucker worden. is dat niet wat voor je?
Zal een klein deel zijn, gedeelte kan vast ook wel online boodschappen bestellenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niet voor elke oudere een optie. Sommige wonen verder weg van familie, anderen hebben (helaas) geen familie en buren kunnen je grootste vijanden zijn of ook ouderen. Zo kom je geen meter verder.
Yupquote:Op zondag 22 maart 2020 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is helemaal geflipt toch? Was vroeger leuk, heeeeeeeeeeel lang geleden
Zie m'n pa nog geen online boodschappen doen.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal een klein deel zijn, gedeelte kan vast ook wel online boodschappen bestellen
Die Jumbo daar is wel een van de meest troosteloze die er is, en nou is de gemiddelde jumbo meestal al niet heel veel.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, dit is West-Brabant, geen biblebeltgebied.Die jumbo staat wel in een tokkiebuurtje. Misschien dat het daar aan lag.
Met mes op de keelquote:Op zondag 22 maart 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso strak plan om iedereen met een thans nutteloos beroep omscholen zodra ze immuun zijn, de voedselsector, transport, de gezondheidszorg, de telecom, brandweer en politie, handen uit de mouwen.
Logischer dan bankzitten en vijf keer per dag kijken of het brood en pleepapier al aangevuld zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met mes op de keeluitkeringstrekkers etc. kunnen ook maaltijden rondbrengen.
Krijg meer het idee dat ze de afgelopen week ergens een extra blik met bejaarden hebben opengetrokken, ze zijn echt overal opeensquote:Op zondag 22 maart 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ouderen moeten gewoon binnen blijven, punt
Maar ik reis toch nooit met jou?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mensen die als je bij een hotel moet uitckecken om 11 uur, om 5 voor elf hun tas gaan inpakken en nog even douchen..
Ik ookquote:Op zondag 22 maart 2020 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb een aparte telefoon voor werk. Dat scheelt
Ik snap hier niets vanquote:Op zondag 22 maart 2020 18:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stuur, check, groot scherm, check.
Nou nog leren racen
Ik mag alleen nog de Mazda MX-5 cup doen. Wel spannend met allemaal dezelfde autos.
En af en toe streamen naar Twitch voor mijn 2 volgers
Dat wordt dan een verhongerdoodquote:Op zondag 22 maart 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie m'n pa nog geen online boodschappen doen.
Die doet er al een uur over om thuisbezorgd.nl te bestellenMaar verkoopt zich wel als whizzkid naar mede senioren
Vroeger was hij wel leuk. Maar hij probeert nu de Nederlandse Alex Jones te zijn. Zat (letterlijk) te janken dat we onze vrijheden laten afnemen om een paar doden. En dat het één groot complot wasquote:Op zondag 22 maart 2020 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is helemaal geflipt toch? Was vroeger leuk, heeeeeeeeeeel lang geleden
Moesten vast allemaal plaatsmaken voor Coronapatiënten in het ziekenhuis en de andere instellingenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg meer het idee dat ze de afgelopen week ergens een extra blik met bejaarden hebben opengetrokken, ze zijn echt overal opeens
Ja, dit is zeker één van de mindere Jumbo’s. Rommelig, smalle gangpaden.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Jumbo daar is wel een van de meest troosteloze die er is, en nou is de gemiddelde jumbo meestal al niet heel veel.
Ik ken Alex Jones niet maar volgens mij issie inmiddels gewoon wappiequote:Op zondag 22 maart 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger was hij wel leuk. Maar hij probeert nu de Nederlandse Alex Jones te zijn. Zat (letterlijk) te janken dat we onze vrijheden laten afnemen om een paar doden. En dat het één groot complot was
denk niet dat dat veilig is voor de restquote:Op zondag 22 maart 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal trucker worden. is dat niet wat voor je?
Da’s ook zo’n figuur die achter elke boom een complot ziet. Alleen wat Trump zegt is waar. En Jensen sprak ook de hoop uit dat Trump ons komt redden. Mafklappersquote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken Alex Jones niet maar volgens mij issie inmiddels gewoon wappie
Picnicbezorger dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dat dat veilig is voor de rest
hoezo niet?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dat dat veilig is voor de rest
Dan laadt ze elke dag eerst dat karretje bij haarzelf uit en vinkt dan alles af als bezorgdquote:
ja heb ik tijd terug aan gedacht maar meost je zon video van je zelf sturen en ben ik afgehaaktquote:
je weet dat je eerst op les moetquote:Op zondag 22 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ik en een vrachtwagen besturen? Soep is al een opgave
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Overleef je Corona komt bitterbal over je heen rijden met 15 ton aan Mora bitterballen
een pakje voor de klant.. een voor bal..quote:Op zondag 22 maart 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan laadt ze elke dag eerst dat karretje bij haarzelf uit en vinkt dan alles af als bezorgd
ja weet ik maar toch denk ik dat dat niet aan mij besteed isquote:Op zondag 22 maart 2020 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet dat je eerst op les moet? daar zijn (betaalde) omscholingstrajecten voor.
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een pakje voor de klant.. een voor bal..
'oh kut wat moet ik nu met steradent?'
In de blender met de gerbilsquote:Op zondag 22 maart 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een pakje voor de klant.. een voor bal..
'oh kut wat moet ik nu met steradent?'
Niemand heeft in deze situatie toch decaf cups nodig???quote:Op zondag 22 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
k heb rijst gescoord. menu is veranderd nu
al paar dagen geen decaf koffie cups te vinden
blijbaar wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand heeft in deze situatie toch decaf cups nodig???
Sowieso alle flessen cola en potjes rode koolquote:Op zondag 22 maart 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan laadt ze elke dag eerst dat karretje bij haarzelf uit en vinkt dan alles af als bezorgd
Nespresso cups?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
k heb rijst gescoord. menu is veranderd nu
al paar dagen geen decaf koffie cups te vinden
Anders kijken bij de zakjes waar je warm water bij moet doen?quote:
niet aan gedachtquote:Op zondag 22 maart 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kijken bij de zakjes waar je warm water bij moet doen?
*koopt nespresso machine*quote:Op zondag 22 maart 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah! heb nog 6 kokers Nespresso liggen die ik waarschijnlijk niet op ga maken namelijk
Mijn favoriete oploskoffie was afgelopen week in de bonusquote:Op zondag 22 maart 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kijken bij de zakjes waar je warm water bij moet doen?
zo'n pixie is heel niet duur hoorquote:
Waren hier ook al uitverkocht, zou het.....?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso alle flessen cola en potjes rode kool
was die siemens zon vol automaat?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n pixie is heel niet duur hoor
m'n ouders hadden een Siemens EQ van 1500 eurodie hebben nu ook een pixie
Italie heeft tig mondmasker besteld. Die zijn zowel in Tsjechie als in Polen in beslag genomen.quote:
nee eet de diepvries rode kool van ah huismerkquote:Op zondag 22 maart 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren hier ook al uitverkocht, zou het.....?
yes. veel schoonmaak werk. en met het tempo waarin ze koffie drinken ook niet te doen qua schoonmaken.quote:
Ja zes maanden, hrrrrrquote:Op zondag 22 maart 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
België twee maanden en Australië zes maanden in lockdown maar de BV Nederland gaat gewoon weer draaien op 6 april hoor
Nou ja heel erg ongezond is het niet, tweemaal per week dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet de diepvries rode kool van ah huismerk80 cent voor zon pak en super lekker
ben zelf niet zon fan van vol automaten.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes. veel schoonmaak werk. en met het tempo waarin ze koffie drinken ook niet te doen qua schoonmaken.
Oh wowquote:Op zondag 22 maart 2020 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Italie heeft tig mondmasker besteld. Die zijn zowel in Tsjechie als in Polen in beslag genomen.
Een ding is zeker, de wereld is voorgoed aan het veranderen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zes maanden, hrrrrr
Kan niet anders denk ik, maar damn
Skyrquote:Op zondag 22 maart 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Maar als nou als die fitboypreppers eens even zouden kappen met het hoarden van kwark, echt al heel de week niks te krijgen, alleen een keertje wat bakje biokwark. Wat moet ik straks gaan ontbijten
https://www.ad.nl/buitenl(...)-uit-china~a29a7134/quote:Op zondag 22 maart 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wow![]()
Dat gaat diplomatiek dus ook wel staartje krijgen gok ik
Door de Tsjechische en Poolse overheid voor hunzelf neem ik aan?
daarom heb ik een pixie en een losse aeroccinnoquote:Op zondag 22 maart 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben zelf niet zon fan van vol automaten.
gewoon, yoghurt? brood? knäckebröd?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Maar als nou als die fitboypreppers eens even zouden kappen met het hoarden van kwark, echt al heel de week niks te krijgen, alleen een keertje wat bakje biokwark. Wat moet ik straks gaan ontbijten
Brood met hagelslagquote:Op zondag 22 maart 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 22 maart 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ding is zeker, de wereld is voorgoed aan het veranderen.
Dat is er ook niet, stonden net een paar bakjes volle kwark met rare smaakjes en dat was hetquote:
Ik heb altijd kwark en banaan als ontbijt, geen zin in dingen die meer tijd kosten om klaar te maken en op te eten.quote:
Ik geloof er niks van. Morgen komen er nieuwe maatregelen, mark my wordsquote:Op zondag 22 maart 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
België twee maanden en Australië zes maanden in lockdown maar de BV Nederland gaat gewoon weer draaien op 6 april hoor
Alleen als dat vreemde balletje het voor mee klaarmaakt.quote:
Ik heb bij de tokkiejumbo aardbeien- en kersenyoghurt gekocht van Almhofquote:Op zondag 22 maart 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is er ook niet, stonden net een paar bakjes volle kwark met rare smaakjes en dat was het
Watquote:Op zondag 22 maart 2020 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-uit-china~a29a7134/
daarom yoghurtquote:Op zondag 22 maart 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb altijd kwark en banaan als ontbijt, geen zin in dingen die meer tijd kosten om klaar te maken en op te eten.
Misschien niet de ziekte op zich maar wel hoe landen blijvende maatregelen zullen treffen die je leven en je welvaart zullen bepalen, dat virus is niet de eerste en niet de laatste en dit is een blijverdje voorlopig.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
Zaten vanmiddag biertje te doen met de buurman hier in de tuin, op afstand
En hadden het erover. Zo bizar allemaal, heb nog helemaal geen beeld bij de toekomst, eng idee wel
Al val ik in allerlei opzichten niet in risicogroep. Maar toch
Het wordt wat mij betreft tijd de EU eens goed door te gaan lopen straks.quote:
Ik gok ook op morgenavond 19:00.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Morgen komen er nieuwe maatregelen, mark my words
Online bestellen?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is er ook niet, stonden net een paar bakjes volle kwark met rare smaakjes en dat was het
Geen idee of dat er was, heb het idee dat het enige dat er in het koelschap goed gevuld staat de melk is.quote:
Checkquote:Op zondag 22 maart 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf maar het rare gevoel houden dat het leven nooit meer helemaal zal worden hoe het een paar maanden geleden was. Geen idee hoe ik daar bij komquote:
Ja ik heb dus niks met die smaakjes, ik wil gewoon lekkere pure zure kwarkquote:Op zondag 22 maart 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij de tokkiejumbo aardbeien- en kersenyoghurt gekocht van Almhof
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren is er een vrouw hier in de flat overleden. Hoogstwaarschijnlijk niet aan Corona. Maar desalnietemin![]()
![]()
Ja hoor, ik weet wel wie het is, maar heel goed ken ik haar niet. LIep al jaren met een rollator, en had blijkbaar zware reumaquote:
Online bestellenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Online bestellen?
Ik maak nu vaak van tevoren een batch havermout in de magnetron, goed voor drie of vier dagen, kan in de koelkast.
Warm ik even op in de ochtend en dan wat nootjes ofzo erbij. Of niks, want havermout![]()
Heb als eckte prepper proteīnerepen van Body & Fit, want eiwitten
Yep, of indirecte gevolgen zoals oorlog en dat soort ellendequote:Op zondag 22 maart 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien niet de ziekte op zich maar wel hoe landen blijvende maatregelen zullen treffen die je leven en je welvaart zullen bepalen, dat virus is niet de eerste en niet de laatste en dit is een blijverdje voorlopig.
En dit jaquote:Op zondag 22 maart 2020 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt wat mij betreft tijd de EU eens goed door te gaan lopen straks.
De toevoeging van de Oost Europese landen heeft geloof ik alleen maar tot onrust geleid.
Naturelyoghurt vind ik ook lekker, maar dan wel met een beetje honing en liefst een handje walnotenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dus niks met die smaakjes, ik wil gewoon lekkere pure zure kwark.
Vervelend manquote:Op zondag 22 maart 2020 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren is er een vrouw hier in de flat overleden. Hoogstwaarschijnlijk niet aan Corona. Maar desalnietemin![]()
![]()
Ik denk dit ook bijna zeker te weten maar goed veel zal afhangen van de Chinese overheid of ze vleermuizensoep met stukjes schubdier en slangenbloed uit weten te bannen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf maar het rare gevoel houden dat het leven nooit meer helemaal zal worden hoe het een paar maanden geleden was. Geen idee hoe ik daar bij kom
Altijd sneu datquote:Op zondag 22 maart 2020 19:09 schreef Bos81 het volgende:
![]()
ohquote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel wie het is, maar heel goed ken ik haar niet. LIep al jaren met een rollator, en had blijkbaar zware reuma
Ik kwam haar wel eens tegen in de lift. Maar meer dan een hoi, hallo tot ziens zijn we niet gekomen.quote:
Kan ook lekker zijn, maar veel te veel werk 's ochtends vroegquote:Op zondag 22 maart 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naturelyoghurt vind ik ook lekker, maar dan wel met een beetje honing en liefst een handje walnoten
Ja tuurlijkquote:
Echt, bom op de eerste markt waar die zooi weer opduiktquote:Op zondag 22 maart 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dit ook bijna zeker te weten maar goed veel zal afhangen van de Chinese overheid of ze vleermuizensoep met stukjes schubdier en slangenbloed uit weten te bannen.
Oh... Balenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Online bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon dat maar, het zit gewoon potdicht de komende weken
Yoghurt met koffie...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn, maar veel te veel werk 's ochtends vroeg
Heb nog wel een bakje griekse yoghurt met koffie staan
Wil je nou 75% van China (en omgeving) platgooien?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, bom op de eerste markt waar die zooi weer opduikt
In amsterdam hebben ze net iedereen achter het raam weg op de wallen en nu Moet heel Amsterdam erachterquote:Op zondag 22 maart 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker, een soort vloeibare tiramisuquote:
de spaanse griep van kwam uit amerika hoorde ik gisteren geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij vriendin van me was een vrouw in e flat vermoord door haar manquote:Op zondag 22 maart 2020 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kwam haar wel eens tegen in de lift. Maar meer dan een hoi, hallo tot ziens zijn we niet gekomen.
Kleine tactische nuke op elke Chinese markt die meer dan, koe, varken en kip verkoopt.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waterstofbommen op mofrikaloempiastan.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine tactische nuke op elke Chinese markt die meer dan, koe, varken en kip verkoopt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij vriendin van me was een vrouw in e flat vermoord door haar man
Niemand herinnerde die vrouw, alleen haar hond die ze altijd bij zich had, in de lift enzo.
Politie moest er tijdens het onderzoek op gegeven moment zelf ook om lachen![]()
![]()
. dit moet ik proberenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker, een soort vloeibare tiramisuhttps://www.ah.nl/producten/product/wi467440/oikos-koffie-royale
Desnoods.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je nou 75% van China (en omgeving) platgooien?
Je weet dat het virus ook anders overgedragen kan worden (beet) en dat dat vaak ook eerder de oorzaak isquote:Op zondag 22 maart 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dit ook bijna zeker te weten maar goed veel zal afhangen van de Chinese overheid of ze vleermuizensoep met stukjes schubdier en slangenbloed uit weten te bannen.
Hm, klinkt toch wel interessantquote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is echt lekker, een soort vloeibare tiramisuhttps://www.ah.nl/producten/product/wi467440/oikos-koffie-royale
Ja kan ook door ontgroeningsseks met apen maar dan noemen ze het aids.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
Je weet dat het virus ook anders overgedragen kan worden (beet) en dat dat vaak ook eerder de oorzaak is
Daar ook een bom op.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de spaanse griep van kwam uit amerika hoorde ik gisteren geloof ik
Precyquote:Op zondag 22 maart 2020 19:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Scheelt een hoop mensen en co2 ook weer.
Precies. Simpele vuistregel: als het niet oink, moe of tok zegt eet je het niet op.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine tactische nuke op elke Chinese markt die meer dan, koe, varken en kip verkoopt.
Ja ik vond het verbazend smaakvolquote:
Of bequote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Simpele vuistregel: als het niet oink, moe of tok zegt eet je het niet op.
Of beh of blubquote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Simpele vuistregel: als het niet oink, moe of tok zegt eet je het niet op.
Gewoon overal een bom op, ben je gelijk van alle problemen af.quote:
Ok en op vrijdag blub, hadden we niet voor niets in onze gezonde cultuur zitten.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Winwin!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Scheelt een hoop mensen en co2 ook weer.
Nou vooruitquote:Op zondag 22 maart 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok en op vrijdag blub, hadden we niet voor niets in onze gezonde cultuur zitten.
wel 1 bom die groot genoeg is om dan meteen de rest van "parkstad" van de kaart te vegenquote:
moest lachenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Oinkmoetokblubbeeeh, zeg me eens na Wang Ping met je snotneus en je spleetogen.
Die zou je daar best lekker in kunnen dippen denk ik jaquote:Op zondag 22 maart 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog lange vingers in huis .o
ken ik niet?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er al iemand die app Houseparty gebruikt? Is dat wat?
hmm nee :pquote:Op zondag 22 maart 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tech/60(...)r-hoe-werkt-het.html
Lasagnette met boontjes uit de pingkast idd. Met twee gebakken eieren eroverquote:
Tuinboontjes?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lasagnette met boontjes uit de pingkast idd. Met twee gebakken eieren erover
Nee. Als het je nu nog niet duidelijk is dat je daar niet mee door moet gaan dan ben je ongeschikt.quote:
Mond en klauwzeer crisis vergetenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
kan geen toeval zijn -.......quote:
Money rules ....quote:
"normale>" etenstijd is voor iedereen andersquote:
Das waar, laat ik het zo zeggen, rond 19.30 is voor mij een normale tijd om de keuken in te gaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
"normale>" etenstijd is voor iedereen anders
Twee a drie weken zeiden ze al, dus op zich is dat niet zo heel vreemd.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:16 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)gelen-gaan-zien.html
dus donderdag of vrijdag gaat de boel op slot
enkel met een vodje waar het juiste vakje op aangekruist isquote:Op zondag 22 maart 2020 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twee a drie weken zeiden ze al, dus op zich is dat niet zo heel vreemd.
Hoe is het bij jou? Mag jij nog wel je huis uit?
twitter:Politie twitterde op zondag 22-03-2020 om 19:49:19Er gaat op dit moment #fakenews rond met de naam van de #politie erboven. Het bericht stelt dat vanavond alle straten op slot gaan omdat de luchtmacht het land gaat desinfecteren. Verwijder het svp van social media; het is niet waar! https://t.co/WcduBG1JjY reageer retweet
wij eten meestal rond 18:30 maar als ik weer werk verschuift dat een half uurtje naar achterquote:Op zondag 22 maart 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das waar, laat ik het zo zeggen, rond 19.30 is voor mij een normale tijd om de keuken in te gaan.
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
twitter:Politie twitterde op zondag 22-03-2020 om 19:49:19Er gaat op dit moment #fakenews rond met de naam van de #politie erboven. Het bericht stelt dat vanavond alle straten op slot gaan omdat de luchtmacht het land gaat desinfecteren. Verwijder het svp van social media; het is niet waar! https://t.co/WcduBG1JjY reageer retweet
mijn moeder heeft het liefst om 16.45 het avondeten op tafelquote:Op zondag 22 maart 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das waar, laat ik het zo zeggen, rond 19.30 is voor mij een normale tijd om de keuken in te gaan.
Sneuneuzen...quote:Op zondag 22 maart 2020 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
enkel met een vodje waar het juiste vakje op aangekruist is![]()
Elzass is zwaar getroffen (mede dankzij een stelletje relidioten die een paar weken terug zonodig een megabijeenkomst in Mulhouse moesten houden) en de ziekenhuizen puilen al uit. er zijn al patienten naar duitsland en Zwitserland
das een late lunchquote:Op zondag 22 maart 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn moeder heeft het liefst om 16.45 het avondeten op tafel
Tjonge jonge hoe sneu ben je als je dergelijk nieuws gaat verspreidenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is eerder de tijd voor het middagtussendoortjequote:Op zondag 22 maart 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn moeder heeft het liefst om 16.45 het avondeten op tafel
En je hebt tig van die vodjes?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
enkel met een vodje waar het juiste vakje op aangekruist is![]()
Elzass is zwaar getroffen (mede dankzij een stelletje relidioten die een paar weken terug zonodig een megabijeenkomst in Mulhouse moesten houden) en de ziekenhuizen puilen al uit. er zijn al patienten naar duitsland en Zwitserland
ik snap die sukkels echt allemaal niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Sneuneuzen...
Die mensen mogen wat mij betreft helemaal onderaan eventuele wachtlijsten![]()
Hier in Nederland staan ze vlak achter de mensen die vandaag massaal naar het strand of het bos zijn geweest
Yup, en Brabant omdat ze zo nodig toch carnaval moestenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt tig van die vodjes?
Triest wel ja. Las net dat de cluster rond Bergamo waarschijnlijk komt door de wedstrijd Atalanta - Valencia van een maand terug.
je neemt er te weinig ?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
op de afdeling toetjes moet ik toch echt flinke verbeteringen gaan doorvoeren
Bitterbalpudding met bitterbalsaus?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Quequote:Op zondag 22 maart 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Allebei denk ik...quote:Op zondag 22 maart 2020 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik snap die sukkels echt allemaal niet.
vraag me echt af of het egoisme of pure domheid is.
Mjah, toch net iets anders.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup, en Brabant omdat ze zo nodig toch carnaval moesten
in principe moeten we elke dag als we met de hond gaan wandelen en nieuw vodjequote:Op zondag 22 maart 2020 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt tig van die vodjes?
Triest wel ja. Las net dat de cluster rond Bergamo waarschijnlijk komt door de wedstrijd Atalanta - Valencia van een maand terug.
nee is niet anders. Opeenhoping is explosie van de overdracht......quote:
Moet toch ergens een reden zijn waarom dat in NL het epicentrum isquote:
ja zou ook nog kunnenquote:
Wow, dan gaan ze hard jaquote:Op zondag 22 maart 2020 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
in principe moeten we elke dag als we met de hond gaan wandelen en nieuw vodje
morgen moet ik in Zwitserland naar de fysio. heb een brief van mijn arts daar dat ik dus de grens over mag want zwitserland heeft die dicht gegooid
heb een vodje dat ik me om medische redenen in frankrijk op de weg mag begeven en als ik terug kom moet ik eenzelfde vodje met een ander kruisje voor het boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |