abonnement Unibet Coolblue
pi_192203586
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:37 schreef Tjacka het volgende:
Weer open. Dacht trolltopic. Wat een blunder!!
Keurige mod-actie. :)
pi_192203641
Ja mocht ook wel, als je ziet hoe fucking druk het is overal. Er zijn genoeg mensen die niet na kunnen denken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 maart 2020 @ 12:50:38 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192203879
Mensen gaan massaal de natuur in en naar t strand. Terechte keuze van de NL Alert.

quote:
Zandvoort sluit parkeerterreinen, kustdorpen in angst en natuurgebieden 'overspoeld'

ZANDVOORT - De gemeenten Zandvoort en Bloemendaal hebben de parkeerterreinen bij de stranden afgesloten. Zij sturen dagjesmensen en recreanten terug. Met borden op de toegangswegen worden mensen op de noodzaak van wegblijven gewezen.



Dat schrijft raadslid Astrid van der Veld op haar Facebookpagina. "Deze maatregel is genomen om risicovolle situaties te voorkomen. Het is van cruciaal belang dat iedereen zich aan de regels houdt om de verspreiding van het coronavirus te beheersen. De afstand van minimaal 1.5 meter is daarbij noodzakelijk. Wanneer de stranden te vol lopen is het aanhouden van deze afstand moeilijk."

Naast deze maatregel hebben ook viskarren en andere voorzieningen op de stranden vandaag besloten om dicht te blijven. Zij onderstrepen daarmee de oproep om niet naar het strand te komen.

Rond 11.30 uur vanmorgen werd al een landelijk NL Alert verstuurd met een dringende oproep om 1.5 meter afstand te bewaren. Daarnaast wordt mensen die verkouden of ziek zijn nog een keer op het hart gedrukt om thuis te blijven.

Inwoners van kustdorpen roepen op Facebook grootschalig op aan dagjesmensen om niet langs te komen. In Schoorl komen de bewoners zelfs 'massaal in opstand tegen dagjesmensen'.

Zij zien het liefst dat het Duindorp in Schoorl volledig wordt afgesloten voor dagjesmensen en toeristen om de rust te bewaren en besmettingen te voorkomen.

Ook in de Facebook groep 'Je bent een Derper als...' voor inwoners van Egmond aan Zee wordt een post over het afsluiten van het dorp voor toeristen en dagjesmensen door veel mensen gedeeld. Sommigen willen dat het dorp helemaal wordt afgesloten en alleen open gaat voor woon- werkverkeer. Anderen pleiten voor het afsluiten van het dorp in de weekenden.
Natuurmonumenten

Stichting Natuurmonumenten doet op Twitter een noodoproep: "Ga niet de natuur in vandaag." Volgens de stichting worden natuurgebieden overspoeld met duizenden bezoekers.

De situatie in de natuurgebieden zou niet meer verantwoord zijn. Natuurmonumenten verzoekt mensen dan ook dringend om naar huis te gaan of thuis te blijven. "Wij snappen dat dit geen leuke boodschap is, maar wel nodig: GA NIET DE NATUUR IN VANDAAG #SocialDistance #corona."

Burgemeesters
De burgemeesters van Bloemendaal, Zandvoort en het aangrenzende Noordwijk (Zuid-Holland) deden gisteren aan het einde van de middag al een dringende oproep aan mensen om niet naar het strand te komen. Gisteren was het, ondanks verschillende borden bij de toegangswegen en opritten, enorm druk op het strand. Verschillende wegen liepen zelfs helemaal vast

https://www.nhnieuws.nl/n(...)rgebieden-overspoeld
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 12:54:09 #54
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_192203954
Keep your friends close, but your enemies closer!!! :B
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_192203957
Eigenlijk klopt de tekst ook niet ; 'bent u ziek of verkouden' ? blijf thuis.

Want daarmee impliceer je dat als je dat beide niet bent je gewoon naar buiten kunt, terwijl mensen sowieso binnen moeten blijven als het echt niet anders kan
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 22 maart 2020 @ 13:04:35 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192204144
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk klopt de tekst ook niet ; 'bent u ziek of verkouden' ? blijf thuis.

Want daarmee impliceer je dat als je dat beide niet bent je gewoon naar buiten kunt, terwijl mensen sowieso binnen moeten blijven als het echt niet anders kan
Wat een onzin. Je kan best naar buiten om even de benen te strekken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 22 maart 2020 @ 13:06:59 #57
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192204180
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk klopt de tekst ook niet ; 'bent u ziek of verkouden' ? blijf thuis.

Want daarmee impliceer je dat als je dat beide niet bent je gewoon naar buiten kunt, terwijl mensen sowieso binnen moeten blijven als het echt niet anders kan
Makke schapen die het hele land en als onze rechten verrot maken door dit soort gedachtegangen :')
pi_192204317
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:49 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat men in elk geval in Amsterdam markten en parken gaat sluiten uiteindelijk.
https://www.at5.nl/artike(...)uatie-niet-verbetert
Sowieso raar dat die nog steeds open zijn, mensen kunnen hun voedsel toch bij de supermarkt kopen
pi_192204356
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:06 schreef incel het volgende:

[..]

Makke schapen die het hele land en als onze rechten verrot maken door dit soort gedachtegangen :')
liever een mak schaap dan een laag IQ
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 22 maart 2020 @ 13:17:18 #60
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192204378
Laatste poging om het vee binnen te houden. Lukt dan niet, dan lock-down.
Dit is gewoon raar :l
  zondag 22 maart 2020 @ 13:18:27 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192204403
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:14 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Sowieso raar dat die nog steeds open zijn, mensen kunnen hun voedsel toch bij de supermarkt kopen
Helaas gaan daar zaken ook mis. Voorbeeld controle waarbij het personeel gewoon naast je gaat staan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:19:32 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192204423
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Laatste poging om het vee binnen te houden. Lukt dan niet, dan lock-down.
Een totale lockdown gaat er niet komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:20:18 #63
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192204436
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Een totale lockdown gaat er niet komen.
want?
Dit is gewoon raar :l
  zondag 22 maart 2020 @ 13:21:04 #64
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192204451
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:20 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

want?
Wie gaat de boodschappen doen om maar eens wat te noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:21:46 #65
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192204468
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef TLC het volgende:

[..]

liever een mak schaap dan een laag IQ
Zitten te popelen om je laatste vrijheden in te leveren terwijl het voor gezonde mensen niet eens uitmaakt. :')

Landverraders.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:22:07 #66
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192204474
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wie gaat de boodschappen doen om maar eens wat te noemen.
Bij een lock-down mag je dus voor een paar redenen naar buiten. O.a. voor boodschappen.
Dit is gewoon raar :l
  zondag 22 maart 2020 @ 13:23:18 #67
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192204497
Ik dacht de Duitsers vallen binnen ofzo, maar het valt dus reuze mee.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192204499
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Keep your friends close, but your enemies closer!!! :B
Gaat meer dan ooit op dat laatste. :D
pi_192208941
Ze zijn al lang te laat met die lockdown, ze proberen allerlei waarschuwingen door te geven en daarna kunnen ze de schuld aan de mensen geven dat er niet geluisterd wordt.

Maar de regering is degene die niet geluisterd heeft naar alle waarschuwingen vanuit de rest van de wereld.

Wat denken ze nou eigenlijk, dat Nederland als enige kleine landje wordt overgeslagen?
pi_192209053
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef woxxel het volgende:
Ze zijn al lang te laat met die lockdown, ze proberen allerlei waarschuwingen door te geven en daarna kunnen ze de schuld aan de mensen geven dat er niet geluisterd wordt.

Maar de regering is degene die niet geluisterd heeft naar alle waarschuwingen vanuit de rest van de wereld.
Juist. Ze zagen in o.a. Italië dat daar de mensen ook niet luisteren, dus waarom zouden ze dat hier wel doen? Ondertussen gaan ze lopen zeuren, NL alerts uitsturen, politie naar strand sturen terwijl het allemaal voorkomen had kunnen worden met een lockdown.

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef TLC het volgende:

[..]

liever een mak schaap dan een laag IQ
Wat is er mis met een laag IQ? Zat mensen die nuttige dingen doen en echt niet complete mongolen zijn met een laag IQ hoor. Je wordt ermee geboren, kan je verder weinig aan doen.
Facts don't care about your feelings
pi_192209085
Helemaal voorkomen waarschijnlijk niet, maar vertraging zeker weten wel.

Ik vraag me echt af wat hier achter zit. De regering zou toch slimmer als wij moeten zijn.
pi_192209103
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:26 schreef woxxel het volgende:
Helemaal voorkomen waarschijnlijk niet, maar vertraging zeker weten wel.
Ik bedoel ook niet corona voorkomen maar het gejank :P
Facts don't care about your feelings
pi_192209360
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192209423
Met mijn ouders in een Brabants dorp gaat het goed, worden veel gebeld en bellen zelf ook veel met vrienden en bekenden.

Mijn vader is 74 en heeft een prachtige oplossing gevonden om de senioren te helpen met het invullen van hun belasting formulieren, dat doet hij al jaren.
Ben dus best trots op hun creatieve oplossingen.
  zondag 22 maart 2020 @ 17:55:32 #75
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192209621
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Met mijn ouders in een Brabants dorp gaat het goed, worden veel gebeld en bellen zelf ook veel met vrienden en bekenden.

Mijn vader is 74 en heeft een prachtige oplossing gevonden om de senioren te helpen met het invullen van hun belasting formulieren, dat doet hij al jaren.
Ben dus best trots op hun creatieve oplossingen.
Mag toch aannemen dat die gasten gewoon doorwerken daar ik poen van ze krijg en geen zin heb om te wachten tot mei 2021 ofzo

Want wat niet op mij rekening staat ontvang ik ook geen rente over
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')