Dat heb ik niet. Wel weer verkoudenquote:Op zondag 22 maart 2020 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben al ziek, nog nooit zulke keelaids gehad, man man man.
Hij haat jullie, dat is duidelijkquote:Op zondag 22 maart 2020 10:09 schreef Faxie het volgende:
Iemand op het werk die om het minste of geringste altijd ziek thuis blijft, zit nu volop te snotteren en te hoesten en blijft gewoon werken, echt wtf.
Ik denk dat Dino hetzelfde zou doen bij zijn ex-collega's.quote:
Hebben jullie 'm erop aangesproken?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:09 schreef Faxie het volgende:
Iemand op het werk die om het minste of geringste altijd ziek thuis blijft, zit nu volop te snotteren en te hoesten en blijft gewoon werken, echt wtf.
Ik las wat anders.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben jullie 'm erop aangestoken?
Onbeschoft he. En je krijgt hem ook als je helemaal niks hebt geinstalleerdquote:Op zondag 22 maart 2020 10:18 schreef Samzz het volgende:
Oh wauw, die 'zo te zien gebruik je een adblocker' melding is echt agressief.
Ja, maar ploegchef is nogal besluiteloos met dit soort dingenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben jullie 'm erop aangesproken?
Ja, en verschijnt vervolgens onterecht. Voel je welkom op FOK!.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:18 schreef Samzz het volgende:
Buiten dat, vind ik dat het nog best lang heeft geduurd dat er iets tegen ad blockers werd gedaan, heel veel sites hadden al maatregelen genomen. Maar Danny heeft er helaas geen gevoel voor om met dat soort zaken om te springen, net als AVG, waardoor je nu eerst 20 dingen moet aanvinken om simpelweg in te loggen. Hij schiet steeds door.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:18 schreef Samzz het volgende:
Desperation.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en verschijnt vervolgens onterecht. Voel je welkom op FOK!.
Oh, wat vriendelijkquote:Op zondag 22 maart 2020 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onbeschoft he. En je krijgt hem ook als je helemaal niks hebt geinstalleerd
Ja, dat AVG gedoe is ook een dramaquote:Op zondag 22 maart 2020 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Buiten dat, vind ik dat het nog best lang heeft geduurd dat er iets tegen ad blockers werd gedaan, heel veel sites hadden al maatregelen genomen. Maar Danny heeft er helaas geen gevoel voor om met dat soort zaken om te springen, net als AVG, waardoor je nu eerst 20 dingen moet aanvinken om simpelweg in te loggen. Hij schiet steeds door.
Mwah, ik twijfel niet aan zijn intenties. Als ik dan lees hoe sommige gebruikers moedwillig vooral bezig zijn te zeiken als iets niet klopt en dreigen met juridische stappen dan snap ik dat hij zich zo indekt. En ja, op een knullige manier.quote:
Ik twijfel ook zeker niet aan zijn intenties, maar naar mijn idee schiet hij juist door vanuit emotie en werkt het juist AVGerechts ( sorryquote:Op zondag 22 maart 2020 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, ik twijfel niet aan zijn intenties. Als ik dan lees hoe sommige gebruikers moedwillig vooral bezig zijn te zeiken als iets niet klopt en dreigen me juridische stappen dan snap ik dat hij zich zo indekt. En ja, op een knullige manier.
Bwehehequote:Op zondag 22 maart 2020 10:29 schreef STING het volgende:
Ik twijfel ook zeker niet aan zijn intenties, maar naar mijn idee schiet hij juist door vanuit emotie en werkt het juist AVGerechts ( sorry) En snap ook zeker hoor dat door zuigers die dreigen en Fok voor je inkomen zorgt, dat alles een stuk gevoeliger ligt. Maar zo schiet het z'n doel juist voorbij, zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |