En daar gaan de mensen wel naar luisteren?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In scheveningen roepen de strandtenthouders via social media ook op om niet te komen
Ik zit niet vaak met mijn handen in mijn mond, jij wel?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt ook iets op je handen hebben dat je ergens achterlaat..
Denk eerder dat de ziekteverwekker nog te detecteren is, hoeft niet te betekenen dat de virale load voldoende is om besmettelijk te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dus die tweet geeft aan dat men nog 37 dagen besmettelijk is? Oeps #RIVM
Ja. Nu gaan ze massaal naar het bos en andere plekken waar er geen betrokkenen zijn die roepen dat ze niet moeten komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En daar gaan de mensen wel naar luisteren?
[offtopic]quote:Op zondag 22 maart 2020 09:41 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ik zit niet vaak met mijn handen in mijn mond, jij wel?
twitter:antjewindmann twitterde op zondag 22-03-2020 om 09:24:472007 https://t.co/5onhptD1J3 reageer retweet
Als je met je hand langs je neus gaat, kun je al kleine snotdeeltjes aan je hand krijgen die je vervolgens op een railing of iets dergelijks kunt achterlaten. Iemand pakt die railing vast en wrijft vervolgens in z’n oog..quote:Op zondag 22 maart 2020 09:41 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ik zit niet vaak met mijn handen in mijn mond, jij wel?
Weet wel dat Bergamo totaal geen maatregelen nam tegen de verspreiding.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
1) het is daar veel wijdverspreider dan gedacht
2) relatief veel van de kwetsbare groepen worden geïnfecteerd doordat ze daar in families samenwonen
zoiets?
Nee dat denk ik idd ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:42 schreef _I het volgende:
[..]
Denk eerder dat de ziekteverwekker nog te detecteren is, hoeft niet te betekenen dat de virale load voldoende is om besmettelijk te zijn.
Maar er staat in ieder geval niet dat je 37 dagen besmettelijk bent.
En dat veel mensen daar het totaal niet serieus nemen/namen..quote:Op zondag 22 maart 2020 09:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Weet wel dat Bergamo totaal geen maatregelen nam tegen de verspreiding.
Waarom vraag je dit hier?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:43 schreef Aventura het volgende:
Zoon is door zijn boeken heen. Is het veilig om boeken uit te wisselen met buurkinderen? Uiteraard zou ik dat contactloos doen. Moet je een boek dan bv ook nog ontsmetten met een doekje?
Als je het goed wil doen, ontsmetten en 3 dagen in quarantaine in een zak in de schuur.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:43 schreef Aventura het volgende:
Zoon is door zijn boeken heen. Is het veilig om boeken uit te wisselen met buurkinderen? Uiteraard zou ik dat contactloos doen. Moet je een boek dan bv ook nog ontsmetten met een doekje?
Haha is Baarle-Nassau al ommuurdquote:
Dus je gaat boeken contactloos ruilen...… maar hoe ga je ze dan lezen? Hoe dan??quote:Op zondag 22 maart 2020 09:43 schreef Aventura het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dat veel mensen daar het totaal niet serieus nemen/namen..
voortschrijdend inzicht, mocht het kloppen dan moet het RIVM die adviezen dus ook aanpassenquote:Op zondag 22 maart 2020 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
RIVM op de site: 'je bent genezen en niet meer besmettelijk en kunt de straat op na 24 uur zonder symptomen'.
Gek he, die verwarring en onzekerheid overal met al die tegenstrijdige berichten.
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen, ontsmetten en 3 dagen in quarantaine in een zak in de schuur.
Ik weet niet of vriend Godfried op weerstand te wachten zit.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:42 schreef _I het volgende:
[..]
Denk eerder dat de ziekteverwekker nog te detecteren is, hoeft niet te betekenen dat de virale load voldoende is om besmettelijk te zijn.
Maar er staat in ieder geval niet dat je 37 dagen besmettelijk bent.
Kan tor 24 uur overleven op papier (cardboard) dacht ik. Dus als de ander het even een dag met rust laat kan het weinig kwaad.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:43 schreef Aventura het volgende:
Café quarantainequote:Op zondag 22 maart 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt van Maggie de Block, hoor ik echt al wekenlang tig keer per dag (luister StuBru)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |