Er wordt gemiept over dat er posts weggehaald zijn. Net voor de laatste 3 posts.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb even in het topic gekeken en dat was vanmiddag en is nu opgelost toch?
Ik zag dat ik in ieder geval 1 post over het hoofd gezien had en heb de discussie daarvoor ook gelijk maar even weggeveegd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er wordt gemiept over dat er posts weggehaald zijn. Net voor de laatste 3 posts.
Maar laat maar... ik wilde het hier ff verdedigen ipv daar weer in discussie te komen. Waarmee ik zou mee doen aan het topic verneuken
Bedankt ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag dat ik in ieder geval 1 post over het hoofd gezien had en heb de discussie daarvoor ook gelijk maar even weggeveegd.
Het wordt op prijs gesteld, sowieso, dat je het hier komt zeggen in plaats van er inderdaad over door te gaan in het topic.Waarvoor dank.
No problemo. Ik had met een schuin oog meegekregen dat mijn collega in het topic al wel eea had gedaan gisteren en al met al vond ik het meevallen, dat wat er nu nog stond, maar bij opnieuw lezen drukt het wel een beetje een stempel op de positiviteit.quote:
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef phoenyx het volgende:
Kunnen jullie wat normaal doen met het verwijderen van posts? Niet om die van mij van normale andere die ik lees. Is er een forumadmin die hier een beetje controle over houdt want dit is al een paar dagen nogal bizar
Niet echt want de posts worden snel verwijderd.quote:
Dar verdwijnt veel, maar mods zullen het nooit zonder reden doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet echt want de posts worden snel verwijderd.
Maar het gaat om dit topic COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #485 opschieten
Elke keer zie ik daar normale reacties uit verwijderd worden.
Nou ja pak de laatste 20 minuten dan. Dan heb je wel een verwijderde post die nergens op slaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Dar verdwijnt veel, maar mods zullen het nooit zonder reden doen.
Als je een voorbeeld hebt van iets dat je opviel of wat je mist, leggen we het natuurlijk graag uit.
Het gaat, zeker op bepaalde tijdstippen soms zó snel dat het voor ons ook amper bij te houden is.
Dat kan ongetwijfeld, maar er wordt meegekeken door FA's, de mods doen hun werk zo goed mogelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja pak de laatste 20 minuten dan. Dan heb je wel een verwijderde post die nergens op slaat.
Ja het is ook klote dat ik niet meer herinner welke post direct verwijderd werd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat kan ongetwijfeld, maar er wordt meegekeken door FA's, de mods doen hun werk zo goed mogelijk.
Meer kan ik er op het moment even niet van maken, sorry
Snap ik!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja het is ook klote dat ik niet meer herinner welke post direct verwijderd werd.
Nou ja jij gaat in ieder geval wel van de goedheid van mensen uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Snap ik!
Weet in elk geval dat we nooit bewust nuttige dingen weggooien
Dat doen we allemaal tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja jij gaat in ieder geval wel van de goedheid van mensen uit.
Ik heb vanochtend de bezem door zijn posts gehaald omdat ze voornamelijk politiek/FvD/PVV-geneuzel waren. Reacties op verwijderde posts gaan voor 99% sowieso direct ook de prullenbak in. Dat heeft weinig met het al dan niet ontopic zijn van de inhoud vn die post of met het feit dat het jouw post was te maken.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:08 schreef Montagui het volgende:
Waarom is deze post van Oekelele en de reacties daarop verwijderd????
Een prognose..... Misschien is het maar goed dat we in Nederland te weinig testkits hebben/hadden....kunnen we later alleen maar gissen/raden hoeveel mensen het Coronavirus hebben gekregen. Politiek geen slecht theoretische prognose....
Maar of is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem misschien wel.
Politiek correct antwoord op een domme theorie
Inmiddels staat een reactie van digi2 nog wel in het topic.
Mijn reactie op die post was dat het een goed idee is om NU (indien mogelijk) iedereen te testen zodat het hele gebeuren rondom deze crisis in kaart gebracht kan worden.
Ook verwijderd. Waarom?
Zo lang er geen bron is die een directe link met Covid maakt blijft ie hier dicht.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
COR / Duitse minister overleden,sterke aanwijzingen voor zelfmoord
Het nieuws is inmiddels bevestigd, zie ook teletekst.
Kan het topic weer open, evt. met aangepaste OP (laatste zin weg)?
Kun je hem terugzetten naar TV?quote:
Ja, kijk maar even over het waarom...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |