Omdat we 'het is maar een griepje' nu wel voorbij zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me oprecht af waarom mijn post net verwijderd werd
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat we 'het is maar een griepje' nu wel voorbij zijn.
WTF 🤣quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb hem genote en de post verwijderd. Van een paar minuten terug.
En.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:53 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Precies.
Het bizarre is nu het nieuwe normaal geworden. Dit topic loopt ook al een stuk langzamer dan voorheen, mensen gaan het steeds minder serieus nemen denk ik. Waar het thuiswerken en de kinderen thuis hebben denk ik voor veel mensen de 1e week nog leuk was, begint nu de verveling toe te slaan, vooral bij gebrek aan vertier zoals bioscoop, kroeg, etc.
De komende week moeten er denk ik al meer treinen gaan rijden omdat het gewoon te vol raakt.
Selectief als de tering.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:12 schreef asco het volgende:
[..]
En vrijdag wandelen in het park met z'n allen.
Dat is de RIVM dan dus gewoon zelf schuld.
Sukkels. Sorry, heb er geen andere benaming voor.
Jij vindtquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
WTF 🤣
en dit soort crap mag blijven staan?
[..]
En.
[..]
Selectief als de tering.
Onzinnig gewoon. Echt.
RutteGod mag niet. Maar dut soort paniek, dat topics langs romd gebazuind wordt. Mag blijven staan. Leg dat maar eens uit.
Net zo kwalitafief als de posts die ik laat zien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt
"HAHAHAHAHA
Mijn god."
wel een kwalitatieve bijdrage?
Ik niet.
Daar kan de moderatie van COR niet zoveel mee. We kunnen niet in jouw DM's kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil ik tegelijk even wijzen op een DM die ik kreeg van onze grote vfiend @:Scrapyard. Bevat het woord kenked. Zwaar ongepast. Voel me er heel depri onder.
Jullie zijn rechtlijnig toch? Show it.
Okay.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zo kwalitafief als de posts die ik laat zien.
En het halve topic overigens..xoxo.
Daar kan je wel bij. Als je in het topic op de topictitel klinkt kom je in een lijst met alle topics van die thread.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:44 schreef Za het volgende:
Beste mods, in de eerste 20 Corona threads is er best veel belangrijke info gepost toendertijd nog uit China, ik kan niet bij die threads, maar misschien kan er een topic komen met deze threads erin, zodat we de belangrijke dingen eruit kunnen halen? BVD
Ah mooi, thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:01 schreef Lonaa het volgende:
Daar kan je wel bij. Als je in het topic op de topictitel klinkt kom je in een lijst met alle topics van die thread.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
COR / Net getroffen op het supermarkt forum... klopt dit?
Dit hep op feesboek gestaan
Nee op een 'supermarktforum"quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
COR / Net getroffen op het supermarkt forum... klopt dit?
Dit hep op feesboek gestaan
Daar kun je toch gewoon bij?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:44 schreef Za het volgende:
Beste mods, in de eerste 20 Corona threads is er best veel belangrijke info gepost toendertijd nog uit China, ik kan niet bij die threads, maar misschien kan er een topic komen met deze threads erin, zodat we de belangrijke dingen eruit kunnen halen? BVD
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee op een 'supermarktforum"
Gesloten, ik kan het niet langer aan zien.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee op een 'supermarktforum"
Gesloten, ik kan het niet langer aan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |