die opmerking was niet vandaag gepost. Denk eergister ofzo. En hij is gedelete, maar user is niet geband zoals je hierboven kunt zien aangezien hij er triomfantelijk op reageert.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie één TR van jou van vandaag en daar is op gehandeld.
En die was van 12:36 dus die kan je onmogelijk bedoelen met bovenstaande post.
Als er niet ingegrepen is link dan even naar de posts waar je over klaagt, dat praat wat makkelijker.
Oh zoquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:44 schreef roos94 het volgende:
N
[..]
die opmerking was niet vandaag gepost. Denk eergister ofzo. En hij is gedelete, maar user is niet geband zoals je hierboven kunt zien aangezien hij er triomfantelijk op reageert.
Als je vragen hebt waarom je post verwijderd is kan dat gewoon normaal. Dat gejank voegt niks toe joh.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed, je mag hier dus echt niets blijkbaar. Wat een strafkamp is dit geworden zeg.
Even onafhankelijk van wie het verwijdert heeft geef je toch zelf toe dat het om een post zonder inhoud gaat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok een normale vraag dan:
Waarom is in hemelsnaam dat 503 garpje verwijderd.
Nu denk je weer dat het om jou gaat maar het maakt geen moer uit wie het verwijderd heeft. Het was een leuk grapje, niet van het kaliber hihaho maar het mag blijkbaar niet te leuk worden hier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Even onafhankelijk van wie het verwijdert heeft geef je toch zelf toe dat het om een post zonder inhoud gaat?
Rond deze tijd loopt het topic al snel genoeg zonder alle hihaho posts.
Ik had die grap gemaakt. Geen spijt van. Wel kinderachtig inderdaad dat die wordt weggehaald.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok een normale vraag dan:
Waarom is in hemelsnaam dat 503 garpje verwijderd.
Was gewoon een goede garp maar in dat topic word je geacht gewoon iedere dag dezelfde mening door te drammen en voor de rest niks.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had die grap gemaakt. Geen spijt van. Wel kinderachtig inderdaad dat die wordt weggehaald.
Jij vond het wel grappigquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:19 schreef GGMM het volgende:
We zullen voortaan eerst een poll houden of iets grappig is ja of nee.
Ik heb geen idee waar het over gaatquote:
Die wordt toch wel weer verwijderd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:19 schreef GGMM het volgende:
We zullen voortaan eerst een poll houden of iets grappig is ja of nee.
Niet als wij het posten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die wordt toch wel weer verwijderd.
Ik sluit het zelfs dan niet uit.quote:
Je schreeuwt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:31 schreef roos94 het volgende:
Ik schrijf in het corona topic dat de Hogeschool Rotterdam dichtblijft tot 1 juni en dit wordt tot driemaal toe verwijderd omdat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |