abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192395060
Zit er 1 vele topics vol te spammen over mondkapjes die hij te koop heeft.
Al TR gedaan, maar ik zie zijn ads overal opduiken nu.

Deniss_Trading
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2020 @ 17:36:16 #302
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192395064
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik, daarom heb ik ook een FB topic geopend, en nee, dat is niet persoonlijk naar jou of je collega hierboven, maar ik wil het even van anderen horen.

En mbt TDS, ik snap dat je dat als boosdoener ziet, daar heb je een soort van punt, ik wil best beloven dat niet constant (niet nooit) meer te gebruiken,maar het is inmiddels een onderwerp dat serieus in de wereld van de psychologie wordt besproken, niet bewezen, dat zeg ik niet,maar het is niet alleen maar een dooddoener van mijn kant:

https://www.psychologytod(...)eal-mental-condition
Even helemaal los van of het bewezen is en/of bestaat ... Het zorgt echt voor een welles/nietes spelletje. Jij bent er van overtuigd dat het iets is, weer anderen hebben hun mening en zeggen dat het bullshit is. Die twee groepen gaan het NOOIT met elkaar eens worden over TDS en het voegt ook NIKS toe aan de discussie.

Als je bijvoorbeeld alleen dit stukje had gepost

quote:
Hij heeft allereerst niets meer ontkend of gedownplayed dan iedereen in de hele wereld, incl CNN, MSNBC en het RIVM, voornamelijk aan de hand van leugens uit China en de WHO die ook riepen dat het niets bijzonders was.

Hij heeft daarna zsm het Corona Task Force opgezet en de grenzen met China dichtgegooid, terwijl diezelfde media hem daarom een racist noemden.

In zijn eerdere toespraken heeft hij idd geprobeerd paniek en hoarding te voorkomen, daarna heeft hij idd ingezien dat hij (net als ALLE andere wereldleiders) er misschien te licht over gedacht heeft en is 180 graden gedraaid en heeft alles op alles gezet om verdere verspreiding te voorkomen. Ondanks dat hij weer tegengas gaf dat het allemaal overtrokken was, en tegen de vrijheid in Amerika etc etc.

Ondertussen bleven dezelfde media liegen en woorden verdraaien en nu weigeren ze zelfs zijn toespraken uit te zenden, de president van Amerika wordt gecensureerd in zijn eigen land. En ze maken mensen die hun hele bedrijf omgooien om maskers te maken belachelijk, omdat ze daarvoor kussens verkopen.

En ik kan dat allemaal aantonen met tijdslijnen, berichten over Covid mbt Trump in kranten en fragmenten.
En daarna TRs had geplaatst op de users die in jou ogen te ver gingen, was het echt heel anders geweest en had je nu een ijzersterk punt gehad.

Als ik een welles/nietes spelletje zie en ik zie dan een past wat begint en eindigt met TDS dan ga ik daar niet in lopen editten en gaat het gewoon weg, want als ik begin aan editten in zo'n belachelijk snel topic dan gaat het nooit meer goedkomen.

Hopelijk heb je ook een beetje begrip hiervoor en bedankt dat je wil opletten om het niet constant te gebruiken. ^O^
  Forum Admin woensdag 1 april 2020 @ 17:43:54 #303
58651 crew  murp
murp
pi_192395208
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:36 schreef FYazz het volgende:
Zit er 1 vele topics vol te spammen over mondkapjes die hij te koop heeft.
Al TR gedaan, maar ik zie zijn ads overal opduiken nu.

Deniss_Trading
die is weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')