Zit toch niet te zeikenquote:Op zondag 22 maart 2020 05:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach hou toch op als je nur dat kunnt
zeik niet als je aleen maar de tijd neerzetquote:Op zondag 22 maart 2020 05:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach hou toch op als je nur dat kunnt
Gewoon van je afbijtenquote:Op zondag 22 maart 2020 05:52 schreef aKboR het volgende:
word een beetje moe van zijn gezeik iedere keer terwijl hij zelf niets plaatst dan b.v. de tijd
Ja laten we mario bepalen wat gepost moet worden.quote:
Hallelujahquote:Op zondag 22 maart 2020 05:55 schreef aKboR het volgende:
Mario moet niet zeiken als hij geblokt wordt op tekstloze posts..
Oke, had verwacht dat Plym of FF hem zouden pakkenquote:
Dat zeg ik niet. maar uitschelden heb je alleen jezelf mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 05:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja laten we mario bepalen wat gepost moet worden.
En bedankt weer voor je vertrouwen dotquote:Op zondag 22 maart 2020 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, had verwacht dat Plym of FF hem zouden pakken
Ik scheld hem niet uit ik presenteer hem mijn mening over hem..quote:Op zondag 22 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. maar uitschelden heb je alleen jezelf mee.
Sws vinden mensen het irritanter als je ze doodnegeert uit ervaring
Gefeliciteerd Mario.quote:
nee want je wilde en zou op een komen. Kan het wel opzoeken dat gebral van je maar heb er nu geen zin in..quote:Op zondag 22 maart 2020 05:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
terz je kann me bloken zoveel je will ik kom er trotzdem daar henn waar ik henn will
Jij bent niet zo fanatiel en voor FF was het een mooi verjaardags cadeau gewest tochquote:Op zondag 22 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En bedankt weer voor je vertrouwen dot![]()
![]()
ik sta gewoon 5e en ben er elke nachtquote:Op zondag 22 maart 2020 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent niet zo fanatiel en voor FF was het een mooi verjaardags cadeau gewest toch
Afbijten is niet uitschelden.quote:Op zondag 22 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja kan tikken wat ik wil je vergeeft me toch nietquote:Op zondag 22 maart 2020 05:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik sta gewoon 5e en ben er elke nacht
ik ben teleurgesteld in je dot
Klopt je hebt heel veel goed te maken nuquote:Op zondag 22 maart 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan tikken wat ik wil je vergeeft me toch niet![]()
Dacht dat jij niet zo puntenjager was
Ja ik negeer ook 9 van de 10 en er zijn er ook die mij negeren. Lekker boeien ik lig er niet wakker van. En er zijn mensen die continue steekjes geven. En er zijn mensen die steeds een lekker bak koffie gevenquote:Op zondag 22 maart 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dartelen is altijd de beste optiequote:Op zondag 22 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik negeer ook 9 van de 10 en er zijn er ook die mij negeren. Lekker boeien ik lig er niet wakker van. En er zijn mensen die continue steekjes geven. En er zijn mensen die steeds een lekker bak koffie geven
En ja Sky ik vergeet je niet, er zijn mensen die lekker overal door heen dartelen
Namen namen namenquote:Op zondag 22 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik negeer ook 9 van de 10 en er zijn er ook die mij negeren. Lekker boeien ik lig er niet wakker van. En er zijn mensen die continue steekjes geven. En er zijn mensen die steeds een lekker bak koffie geven
En ja Sky ik vergeet je niet, er zijn mensen die lekker overal door heen dartelen
* Dotteke haar knieen zitten en zet AAAHquote:
Wat...quote:Op zondag 22 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke haar knieen zitten en zet AAAH
NIet eens de moeite van het noemen waard scrupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |