abonnement Unibet Coolblue
pi_192196137
Soms wel eens, droom ik zo onwijs raar?
Vaak zitten er flarden in van dingen uit het verleden, maar ook eigenlijk stukken van wart ik denk.. tja,,,, waarom droom ik dat?

Ben ik de enige dan die dat heeft? Ik weet het niet?

[ Bericht 65% gewijzigd door kree op 22-03-2020 02:04:24 ]
Do what you love, love what you do!
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 21 maart 2020 @ 23:28:45 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_192196167
Ik droomde dat ik wat van deze OP begreep, kan hem alleen niet goed meer herinneren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192196404
Die drommen is gedrogt jonguh
Vertrouwe heb daar niks vanaan getrokken.
Je weet zelluf man.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_192196432
Is dit het topic dat je met je hoofd op je toetsenbord ramt en kijkt wat er uit komt?
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_192196472
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Is dit het topic dat je met je hoofd op je toetsenbord ramt en kijkt wat er uit komt?
Kweenie.
Ben hier ook maar op bezoek.
Ik dacht; ik pas me aan.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 01:43:54 #6
441859 crew  Lenny77
pi_192197945
Alcohol is bad, mkay
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_192198017
Niet slapen, niet dromen.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192198080
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik droomde dat ik wat van deze OP begreep, kan hem alleen niet goed meer herinneren.
Speciaal voor jou aangepast, nu duidelijker? Tis serieuze vraag nl.
Do what you love, love what you do!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 22 maart 2020 @ 02:10:27 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_192198103
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2020 02:05 schreef kree het volgende:

[..]

Speciaal voor jou aangepast, nu duidelijker? Tis serieuze vraag nl.
Nou waarom je droomt is gewoon om je dag te verwerken en de dromen die je hebt kunnen verlangens of angsten uit je onderbewuste zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192198119
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 02:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou waarom je droomt is gewoon om je dag te verwerken en de dromen die je hebt kunnen verlangens of angsten uit je onderbewuste zijn
Nou wellicht maar dat dacht ik ook altijd. Maar als ik me ze herinner dan slaat het vaak nergens nog op gedeeltes wel ofzo. Wat is dat dan waarom droom ik het?

Echt de meest rare dromen heb ik.
Laatst nog dat er familie en vrienden in huis verbranden werden.... nu herinnerr ik me dat. Maar het heeft totaal met niks te maken. Nooit gebeurt ofzo of sowieso iets wat ermee te maken heeft. Maar droom het wel? Waarom?

En wat herinneren jullie je van je dromen?
Do what you love, love what you do!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 22 maart 2020 @ 02:16:58 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_192198129
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 02:14 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wellicht maar dat dacht ik ook altijd. Maar als ik me ze herinner dan slaat het vaak nergens nog op gedeeltes wel ofzo. Wat is dat dan waarom droom ik het?

Echt de meest rare dromen heb ik.
Laatst nog dat er familie en vrienden in huis verbranden werden.... nu herinnerr ik me dat. Maar het heeft totaal met niks te maken. Nooit gebeurt ofzo of sowieso iets wat ermee te maken heeft. Maar droom het wel? Waarom?

En wat herinneren jullie je van je dromen?
Je moet je dromen ook niet te letterlijk nemen. Ik heb een tijdlang over mijn vader gedroomd die ik in mijn dromen soms wel bijna vermoorde. Lijkt me niet dat ik dat letterlijk moet nemen toch? Droom daar nu nooit meer over dus herleid ik het naar een periode waarin ik en mijn pa niet echt in een lekker vaarwater zaten en dat dus in je dromen op de meest extreme manieren geuit kan worden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192198141
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 02:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je moet je dromen ook niet te letterlijk nemen. Ik heb een tijdlang over mijn vader gedroomd die ik in mijn dromen soms wel bijna vermoorde. Lijkt me niet dat ik dat letterlijk moet nemen toch? Droom daar nu nooit meer over dus herleid ik het naar een periode waarin ik en mijn pa niet echt in een lekker vaarwater zaten en dat dus in je dromen op de meest extreme manieren geuit kan worden.
Nouj zoiets dus, ik zeg ook niet dat je die dromen letterlijk moet nemen. Mijn pa is al tijdje overleden he en droom daar nooit negatief dan over. Maar weet ik veel soms zijn het flarden van dingen die eigenlijk nooit gebeurt zijn. Maar in positieve zin. Maar soms ook echt heb ik dromen van wat ik denk hoe komt het in mijn fantasie (zo noem ik het dan maar). Totaal geen aanleiding of dingen voor geweest nl.???

Is dat dan onwijs raar? Daarom vraag ik me af wat dromen jullie?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 maart 2020 @ 08:02:39 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192199256
Ik droomde dat ik Naruto was gisternacht, maar dan wel met een bruine huidskleur
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192199829
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 02:20 schreef kree het volgende:

[..]

Nouj zoiets dus, ik zeg ook niet dat je die dromen letterlijk moet nemen. Mijn pa is al tijdje overleden he en droom daar nooit negatief dan over. Maar weet ik veel soms zijn het flarden van dingen die eigenlijk nooit gebeurt zijn. Maar in positieve zin. Maar soms ook echt heb ik dromen van wat ik denk hoe komt het in mijn fantasie (zo noem ik het dan maar). Totaal geen aanleiding of dingen voor geweest nl.???

Is dat dan onwijs raar? Daarom vraag ik me af wat dromen jullie?
Nee.
pi_192277071
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 02:14 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wellicht maar dat dacht ik ook altijd. Maar als ik me ze herinner dan slaat het vaak nergens nog op gedeeltes wel ofzo. Wat is dat dan waarom droom ik het?

Echt de meest rare dromen heb ik.
Laatst nog dat er familie en vrienden in huis verbranden werden.... nu herinnerr ik me dat. Maar het heeft totaal met niks te maken. Nooit gebeurt ofzo of sowieso iets wat ermee te maken heeft. Maar droom het wel? Waarom?

En wat herinneren jullie je van je dromen?
Misschien heb je hier wat aan?

http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/f2.htm

quote:
To dream that a house is on fire indicates that you need to undergo some transformation. If you have recurring dreams of your family house on fire, then it suggests that you are still not ready for the change or that you are fighting against the change. Alternatively, it highlights passion and the love of those around you.


[ Bericht 15% gewijzigd door Twintig op 25-03-2020 22:41:58 ]
pi_192278065
Ik haat dromen waarin je net ee lekker wijf hebt
Of heel rijk bent en dan word je wakker en dan fuuuuuuuuck kuuuuuut het was een droom ;(
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192286748
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Twintig het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wat aan?

http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/f2.htm
[..]

Interessant wel, vraag me altijd af of die dingen kloppen, want het is eigenlijk zo algemeen dat je dat voor iedereen kunt bedenken.

Had ook weer een bizarre droom vannacht, maar ben even de details vergeten.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 maart 2020 @ 08:58:17 #18
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_192298652
- Laat dat soort flauwe steken onder water maar eens heel gauw achterwege. -

[ Bericht 74% gewijzigd door CoolGuy op 27-03-2020 11:09:59 ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_192302376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:20 schreef kree het volgende:

[..]

Interessant wel, vraag me altijd af of die dingen kloppen, want het is eigenlijk zo algemeen dat je dat voor iedereen kunt bedenken.

Had ook weer een bizarre droom vannacht, maar ben even de details vergeten.
Ohja quote mezelf even, herinner me flarden ervan.
Ik werk in de elektro he.
Ok installatie gemaakt en was opzich veilig, maar er is een grijs gebied he. Dus ok uiteindelijk afgekeurd door ander bedrijf en moesten we wat dingen aanpassen, niks schokkends trouwens, maar ok.

Nu droomde ik over dikke kortsluitingen etc en gewoon totaal dingen die ik nooit gezien heb. Maar blijkbaar maakt mijn onderbewuste er een soort van disaster film al van... wtf. Blij altijd dat het dan maar een droom is..

Msss is het iets in onzekerheid die ik dan heb?

Btw ik had van te voren overlegd met mijn wg daar wat ik ging doen en hij was ik ermee ook. Kleine mierenneuk dingen waren het, maar toch.. best gek?
Do what you love, love what you do!
pi_192312022
Wie gaat vannacht weer dromen?

Denk dat iedereen dat nl wel doet. Maarja het is herinneren en als dat er is. Vertel het nog eens na..

Ik kan het meestal goed herinneren wel als ik als ik iin een droom wakker schrik vooral. En ff wtf wat is realiteit enzo ff check ok,. Haha
Do what you love, love what you do!
pi_192312264
Ik droom vaak dat ik doodga. Van te voren ben ik dan heel bang maar als het moment dan is geweest voel ik me heerlijk rustig en vredig.
Alle mogelijke manieren al gehad, van een gebouw af flikkeren, onder een auto komen, tsunami, vermoord worden e.d. Elke keer weer een verrassing wat het gaat worden.
Ik vind die dromen oprecht niet eng, wel interessant.
Ook droom ik vaak dat mensen in mijn omgeving doodgaan en dat ik er dan niet op tijd bij ben bijv. Dan heb ik weleens dat ik huilend wakker word en denk: wat is er net gebeurd. En daar kan ik me dan echt nog wel een hele dag naar over voelen.

Geen idee wat die shit betekent, ik denk niet dat je het echt serieus kan nemen.
pi_192313738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 23:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik droom vaak dat ik doodga. Van te voren ben ik dan heel bang maar als het moment dan is geweest voel ik me heerlijk rustig en vredig.
Alle mogelijke manieren al gehad, van een gebouw af flikkeren, onder een auto komen, tsunami, vermoord worden e.d. Elke keer weer een verrassing wat het gaat worden.
Ik vind die dromen oprecht niet eng, wel interessant.
Ook droom ik vaak dat mensen in mijn omgeving doodgaan en dat ik er dan niet op tijd bij ben bijv. Dan heb ik weleens dat ik huilend wakker word en denk: wat is er net gebeurd. En daar kan ik me dan echt nog wel een hele dag naar over voelen.

Geen idee wat die shit betekent, ik denk niet dat je het echt serieus kan nemen.
Nee denk ik ook niet want het zijn soort van hersenspinsels denk ik alsof je hersenen even moeten centrifugeren ofzo.

Ik heb wel trouwens dat ik dan vaak gewoon wakker word, helaas ook uit hele leuke dromen en denk van wtf had die nog even door laten gaan.
Maar het lijkt soort in een besef, van dat ik onderbewust denk.. nee dit klopt niet en zodra ik dat denk dan word ik wakker ook weer gelijk. Terwijl ik best even die droom of noem het dan een onschuldige vlucht in de realiteit die niemand kwaad doet, Werk even wilde volgen ook ;)
Do what you love, love what you do!
pi_192313747
Ik had vannacht heel raar gedroomd maar ik kan het mij nu niet meer herinneren, weet alleen dat ik :') wakker was geworden, het was iets super sulligs. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192313766
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik had vannacht heel raar gedroomd maar ik kan het mij nu niet meer herinneren, weet alleen dat ik :') wakker was geworden, het was iets super sulligs. :P
Nou vaak bij mij ook ofzo wel hoor wil niet zeggen dat ik hier allemaal soort voorspellende dromen heb. Negen van de tien keer zijn ze gewoon leuk of herinner me er een fractie van. Maar soms zijn er ook van wtf denk ik nu of hoe kom ik erop alleen al in een droom.

Dat is eigenlijk wat ik me agfvraag totaal dus geen realistisch iets ofzo of fantasie maar toch soort relevant wel weer.
Do what you love, love what you do!
pi_192313793
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:07 schreef kree het volgende:

[..]

Nou vaak bij mij ook ofzo wel hoor wil niet zeggen dat ik hier allemaal soort voorspellende dromen heb. Negen van de tien keer zijn ze gewoon leuk of herinner me er een fractie van. Maar soms zijn er ook van wtf denk ik nu of hoe kom ik erop alleen al in een droom.

Dat is eigenlijk wat ik me agfvraag totaal dus geen realistisch iets ofzo of fantasie maar toch soort relevant wel weer.
Ja een zo'n droom is dat ik met mijn neef fruit ging stelen bij de groenteboer. :')


Voor een paar euro of zo met een heel plan en alles, tja. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192313815
Haha ja nouja opzich driomen voor mij zijn altijd wel leuk hoe raar of heftig ze ook zijn. Weet eigenlijk altijd wel, het is een droom in mijn achterhoofd dus.

Soms denk ik dan hmmms laat het ff doorgaan ofzo want het is toch een soort film die in mijn hoofd afspeelt wel.
Maar zodra ik dat ga denken dan wordt ik dus wakker en is het pfoef als in een wolk verdwenen weer,
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')