neuj deze was al een ramp om te zoeken, verwijderd van youtube dus elke site werkte het niet en toen zag ik die van dumpert en dacht die linken niet doorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maarten heeft wel smaak.
Heb je dat fragment van Frans Bauer ook?
Voor jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ex van mij is daar ooit in geweest.
Als je geen vrienden hebt hoef je je ook geen zorgen te maken over afstandquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj deze was al een ramp om te zoeken, verwijderd van youtube dus elke site werkte het niet en toen zag ik die van dumpert en dacht die linken niet door
[ afbeelding ]
Hele afl. staat op YT.Ga ik ook niet kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj deze was al een ramp om te zoeken, verwijderd van youtube dus elke site werkte het niet en toen zag ik die van dumpert en dacht die linken niet door
[ afbeelding ]
ook weer waarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je geen vrienden hebt hoef je je ook geen zorgen te maken over afstand
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zeg.quote:
Nijntje is net Sara corona. Alleen maar vriendjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele afl. staat op YT.Ga ik ook niet kijken.
Waarom nou weer vriendjes? Nijntje heeft geen dinnetjes?
hoe noem jij het als er 2 vrienden en 3 vriendinnen langs komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele afl. staat op YT.Ga ik ook niet kijken.
Waarom nou weer vriendjes? Nijntje heeft geen dinnetjes?
Een orgie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe noem jij het als er 2 vrienden en 3 vriendinnen langs komen?
Voor iemand anders terwijl ze nog met jou was en daarom is het nu je exquote:
ja oke dan snap ik jou welquote:
Ik probeerde echt de downtime te pakken, wilde graag een plekje in de top 20quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moemoe, godin van de bolk en de gifjes![]()
Ja ik was er afgelopen nacht ook, jij was er ook maar na 1 post was je opeens weer verdwenen
Durf je wel tegen zo’n kleintjequote:
Nee,was al een tijdje uit.Ze was te lief voor me.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor iemand anders terwijl ze nog met jou was en daarom is het nu je ex
Limoentjuh erbij tijdens de downtime is niet zo erg, die typt toch zo langzaamquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik probeerde echt de downtime te pakken, wilde graag een plekje in de top 20.
Het lukt me vast wel een andere nacht.
giphy.comquote:
Wordt nog druk voor die deur om de top 20 in te komenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik probeerde echt de downtime te pakken, wilde graag een plekje in de top 20.
Het lukt me vast wel een andere nacht.
Poeh poeh tijd om te lijnenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Durf je wel tegen zo’n kleintje![]()
Hier ga maar spelen met het balletje als het je nog lukt om te rollen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:22 schreef Nizno het volgende:
advies aan mario hoe zijn handen te wassen
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor @Limoentjuh , maar deze jongeman heeft grote praatjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Limoentjuh erbij tijdens de downtime is niet zo erg, die typt toch zo langzaam
GEEN ENKEL GEVAAR
je snapt nu hoe grondig het moet?quote:
Maart heeft 31 dagen, moet lukkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt nog druk voor die deur om de top 20 in te komen
Succes moemoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |