Met je clowns.quote:
Je moet goed kunnen blijven eten in deze barre tijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das ook wel heel veel bij elkaar voor een dorp
In de zomer zit elk restaurant vol.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das ook wel heel veel bij elkaar voor een dorp
toeristisch bezocht dorp?quote:
Toeristisch dorp?quote:
ja joh echoquote:
Al de bejaarden gelijk van het balkon springenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:55 schreef Nizno het volgende:
dan denk je als oudere een leuks te krijgen, staat robert ten brink er met een megafoon en daarna gaat een klein kutkind genaamd silver hazesliedje zingen
Ja ik hoor en zie het veel om me heenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal dicht. In het dorp zijn 3 snackbars en 6 restaurants. In deze periode draaien we allemaal verlies dus dichtgaan is nu zeker goedkoper.
Gaat echt lekker zo tussen ons.quote:
liequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al de bejaarden gelijk van het balkon springen
g niet zeggenquote:
en dan ook gewoon hem antwoorden en niet mij hequote:
Denk dat niz al een beetje dronken isquote:
Ineens een Limoen erbij tijdens de downtime.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah mooi om te horen![]()
Weet niet, moet dan weer de wekker zetten. Al was het wel echt leukEn het was wel de moeite waard om weer even snachts online te zijn
geloof mij als ik dronken ben krijg ik de laptop niet aangeslingerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat niz al een beetje dronken is
Wij reden het wel als we over 8 weken open kunnen gaan en dat dan ook de toeristen weer komenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik hoor en zie het veel om me heenDenk dat veel failliet zullen gaan.
Sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook gewoon hem antwoorden en niet mij he
tsssss
Je hebt nog een ouderwetse met slingerarm er aan. Gaafquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof mij als ik dronken ben krijg ik de laptop niet aangeslingerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |