nog niet echt behoefte. Was ook pas om 11:00 uit bedquote:Op zondag 22 maart 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
Fok is al heel lang rustig
En zo nog rustiger, want dan ga ik ook richting dromenland
Jij bent echt de enige in een heel lang rijtje DTS users als je kijkt naar aantal posts per jaarquote:Op zondag 22 maart 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
Fok is al heel lang rustig
En zo nog rustiger, want dan ga ik ook richting dromenland
Luilakquote:Op zondag 22 maart 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet echt behoefte. Was ook pas om 11:00 uit bed
Ik heb bijna de hele dag in bed gelegenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet echt behoefte. Was ook pas om 11:00 uit bed
ik snap die laatste zin niet echtquote:Op zondag 22 maart 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige in een heel lang rijtje DTS users als je kijkt naar aantal posts per jaar
DTS?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige in een heel lang rijtje DTS users als je kijkt naar aantal posts per jaar
shame on youquote:Op zondag 22 maart 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen![]()
Maar ben toch moe!
Druk bezig zijn is niet echt makkelijk de afgelopen dagenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
shame on you
Van niks doen wordt je vaak moeier dan druk bezig zijn
Dat ik in bed heb gelegen, wil niet zeggen dat ik niks gedaan hebquote:Op zondag 22 maart 2020 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
shame on you
Van niks doen wordt je vaak moeier dan druk bezig zijn
Daar heb ik een paar keer wat gepost toen Haags me daar heen sleepte, maar wat is daarmee? Zo hoog was dat postaantal nietquote:
waarschijnlijk bedoelt ie datquote:Op zondag 22 maart 2020 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar keer wat gepost toen Haags me daar heen sleepte, maar wat is daarmee? Zo hoog was dat postaantal niet
Wacht even zoeken hoor, ik bedoel het lijstje van users met de meeste posts op fok dit jaarquote:Op zondag 22 maart 2020 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar keer wat gepost toen Haags me daar heen sleepte, maar wat is daarmee? Zo hoog was dat postaantal niet
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo! Maar heb er dus wel even gepost. Alleen niet veel en niet langquote:Op zondag 22 maart 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen jij en bitterbal posten niet in DTS
Denk soms wel eens dat hij niet echt bestaat of zo. Een soort gerobotiseerd neppersoonquote:
Haha nee ik bedoelde het meer als in, het valt op dat de users met de meeste posts allemaal in DTS komen en jij juist niet. Jij houdt in dat lijstje de eer van ESF hoogquote:Op zondag 22 maart 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo! Maar heb er dus wel even gepost. Alleen niet veel en niet lang
in vele topics wordt ie ook een bot genoemdquote:Op zondag 22 maart 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk soms wel eens dat hij niet echt bestaat of zo. Een soort gerobotiseerd neppersoon
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk soms wel eens dat hij niet echt bestaat of zo. Een soort gerobotiseerd neppersoon
Ik dacht ook echt heel lang dat Haags een bot was, maar de laatste dagen is hij echt heel open geworden.quote:
1 van de leukste users op fok, maar niet tegen hem zeggenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in vele topics wordt ie ook een bot genoemd
oh ik kan het al best lang prima met hem vindenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht ook echt heel lang dat Haags een bot was, maar de laatste dagen is hij echt heel open geworden.
Haags![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |