SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
36quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:19 schreef minilot het volgende:
@:Bloes Beter een belletje naar je ex dan helemaal geen belletje inderdaadVan harte alvast en hoe oud wordt -ie nu onderhand?
Enneh, wat leer je jezelf momenteel op gitaar?
Gefoptquote:
Spanje weet ik niet, maar in NL op een 'gemiddelde' dag:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:51 schreef Lonaa het volgende:
300 doden (nieuwe cijfers van Spanje) klinkt als heel veel, maar ik heb er geen voorstelling bij. Is het heel veel? Hoeveel mensen gaan er normaal dood? Hoeveel mensen gaan er normaal dood die nu niet doodgaan omdat er bijv. nergens verkeer rijdt en er dus amper ongelukken gebeuren? Hoeveel van die 300 waren er zonder virus doodgegaan?
quote:Op een doorsnee dag komen 381 mensen te overlijden. Zo’n 45 procent van de overleden mannen en 63 procent van de overleden vrouwen is ouder dan 80 jaar.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nee-dag-in-nederland
Ik ben best benieuwd wat nu het totaal sterftecijfer is en wat het voor gemiddelde over zeg 2020-2025 wordt. Misschien ligt dat de komende vijf jaar ook wel hoger.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Spanje weet ik niet, maar in NL op een 'gemiddelde' dag:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Tevens grappig om te zien welke shows al lang geleden opgenomen zijn.. hebben jullie ook dat je af en toe tegen de tv wil roepen: " geen handen geven!!" Of "da's heul geen 1.5 meter"...
Dit is een naar bericht, Lot.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:16 schreef Lot_1 het volgende:
breekt in;
de koter heeft koorts![]()
Dat alleen is al niet tof, maar mijn ouders (rond de 75,) hebben een week geleden opgepast. Dus ik maak me zorgen.
Kan natuurlijk van alles zijn maar relativeren is wel erg lastig.
Ze moeten goed in de gaten houden of ze niet gaan hoesten, koorts ontwikkelen want dan wel melden bij hap.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:16 schreef Lot_1 het volgende:
breekt in;
de koter heeft koorts![]()
Dat alleen is al niet tof, maar mijn ouders (rond de 75,) hebben een week geleden opgepast. Dus ik maak me zorgen.
Kan natuurlijk van alles zijn maar relativeren is wel erg lastig.
Daar was toch megasociale controle vertelde ze altijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef AnneX het volgende:
Edit. De man woont in een flat waarnaast je zus woonde.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar was toch megasociale controle vertelde ze altijd.
"je ken nog nie poepen of de hele flat kent de kleur van je str..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door fietsie op 21-03-2020 22:23:53 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:04 schreef fietsie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:04 schreef fietsie het volgende:
Ah, Tele en CandaasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |