Welke berichten zijn dat dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:28 schreef Confetti het volgende:
Als ik de berichten zo lees gaat de regering en het RIVM de bevolking de schuld geven van de aanstaande lockdown.
Terwijl iedere achterlijke dit zag aankomen.
Zo'n beetje alle niet directe spoedbehandelingen liggen eigenlijk stil.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:31 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Ook alle(?) focus klinieken liggen stil, dus ingrepen van orthopedische aard tot cosmetische ingrepen, oog operaties enzovoort.
Dit is echt nu al foto van het jaar ....quote:
Onzin. Het grootste deel van de IC is nog altijd gevuld met mensen die niet-coronagerelateerde spoedeisende hulp nodig hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoezo is dat zwart wit? Dit is gewoon een feit! Het gebeurt gewoon NU al.
Mwah, een troll steekt er niet zoveel tijd en moeite in. Dit is echt een bord voor je kop hebbenquote:
twitter:TSKgerigeldi twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 19:15:26Maltepe Süreyya göğüs hastalıkları hastanesinde karantinada olan hastasının yanına alınmayan kişi 2 güvenlik görevlisini bıçakladı. reageer retweet
Is dat zo? Heb je cijfers? Momenteel liggen er 354 coronapatienten op de IC.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Onzin. Het grootste deel van de IC is nog altijd gevuld met mensen die niet-coronagerelateerde spoedeisende hulp nodig hebben.
Oh nu mogen ze wel reageren, bij klimaatonderwerpen toch niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:25 schreef funnywell het volgende:
[..]
Nederland beschouwen als minder risico gebied dan spanje, zie reacties daar op nu
Ja, tenzij je naar Brabant alleen kijktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Onzin. Het grootste deel van de IC is nog altijd gevuld met mensen die niet-coronagerelateerde spoedeisende hulp nodig hebben.
Ik zag gisteren ook beelden van een ziekenhuis in Brabant waar de medewerkers bij elkaar You'll never walk alone stonden te zingen. Dat leek me ook niet erg handig.quote:
Er zijn ziekenhuizen die geen gewone zorg meer kunnen leveren en zelfs spoedeisende hulp loopt gevaar in Bernhoven. Dat waren zelfs de berichten van woensdag, ondertussen zijn wij drie dagen en 200 IC-patiënten verder.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
twitter:GovMurphy twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 18:18:51BREAKING: I just signed an Executive Order directing nearly all residents to STAY AT HOME.
ALL gatherings are canceled.
ALL non-essential retail businesses must indefinitely close their physical stores to the public effective 9:00 p.m. tonight.
More: https://t.co/JW1q8awGh7 https://t.co/fmElyFwNtf reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb je cijfers? Momenteel liggen er 354 coronapatienten op de IC.
Zie verder: COR / IC-capaciteit hamsterenquote:De normale bezetting hiervan is gemiddeld 70-75%;
het gaat dus gemiddeld om circa 800 bezette bedden. Hiervan zijn:
• Gemiddeld 575 bedden bezet voor reguliere spoedzorgpatiënten (bijvoorbeeld
infarcten, zware ongevallen etc.);
En dat de Passion ook niet doorgaat dit jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis de kerk wel nu, ook om Pasen straks niet samen te kunnen vieren.
En maak me veel zorgen om alle ouderen daar die mijn vrienden zijn.
Haal jij nieuws ook wel eens van andere bronnen dan twitter?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:33 schreef polderturk het volgende:
Iemand wilde in Turkije op bezoek gaan bij een familielid die in een ziekenhuis in quarantaine ligt. Toen hij niet werd toegelaten stak hij twee beveiligingsmedewerkers neer
Fucking psychopaat.twitter:TSKgerigeldi twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 19:15:26Maltepe Süreyya göğüs hastalıkları hastanesinde karantinada olan hastasının yanına alınmayan kişi 2 güvenlik görevlisini bıçakladı. reageer retweet
Agenda Free? Hmmm. Klinkt alsof ze een agenda hebben.quote:
Die hele grote kerk gaat open om even rond te kijken, er mogen max 4 mensen tegelijk binnen zijn.quote:
Ok dankje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Zie verder: COR / IC-capaciteit hamsteren
USA is later getroffen dan wij toch. En zij sluiten nu niet essentiele winkels. Nederland niet. Hier kun je gewoon naar de hema of de platenwinkel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
New Jersey gaat dicht. Video in tweet.twitter:GovMurphy twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 18:18:51BREAKING: I just signed an Executive Order directing nearly all residents to STAY AT HOME.
ALL gatherings are canceled.
ALL non-essential retail businesses must indefinitely close their physical stores to the public effective 9:00 p.m. tonight.
More: https://t.co/JW1q8awGh7 https://t.co/fmElyFwNtf reageer retweet
Gewoon online kerk volgenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen kerkdienst morgen ik krijg deze vraag wel vaker dus ik tag dezelfde users die mij dit elke keer vragen @:lenny_leonard @:wereldgozer
Net zoals iedere particulier al 2 maanden maskers, handalcohol etc. in huis haalde.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:28 schreef Confetti het volgende:
Als ik de berichten zo lees gaat de regering en het RIVM de bevolking de schuld geven van de aanstaande lockdown.
Terwijl iedere achterlijke dit zag aankomen.
Yup. En dat zijn er nogal wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle niet directe spoedbehandelingen liggen eigenlijk stil.
Dat is ook een heel groot ding.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je in die periode een ongeluk krijgt of een andere ziekte en er zijn geen bedden meer is anders ook best een probleem.
Steve heeft geen agenda. Steve heeft twitter en google. Als je twitter en google hebt heb je geen agenda nodig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Agenda Free? Hmmm. Klinkt alsof ze een agenda hebben.
Lastig te zeggen, aangezien ze nauwelijks testten tot een week terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
USA is later getroffen dan wij toch. En zij sluiten nu niet essentiele winkels. Nederland niet. Hier kun je gewoon naar de hema of de platenwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |