Misschien was dat Sjors z'n bedoeling welquote:
Tis gewoon super K u T. Allemaal. Soms hoop ik dat ik in een droom zit. Maar helaas het is de harde werkelijkheid.quote:
Heb ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis gewoon super K u T. Allemaal. Soms hoop ik dat ik in een droom zit. Maar helaas het is de harde werkelijkheid.
Ah nachtmerries als ik slaap én als ik wakker ben. Hoef ik niet te wennen aan het verschilquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Tis gewoon super K u T. Allemaal. Soms hoop ik dat ik in een droom zit. Maar helaas het is de harde werkelijkheid.
Die film komt zeker wel, dacht ik ook nog aan vd week.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah nachtmerries als ik slaap én als ik wakker ben. Hoef ik niet te wennen aan het verschil![]()
Maar klopt, lijkt wel een of andere film (waarschijnlijk komt er ook een corona film, de filmindustrie kennende)
Ja daar kan je op wachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah nachtmerries als ik slaap én als ik wakker ben. Hoef ik niet te wennen aan het verschil![]()
Maar klopt, lijkt wel een of andere film (waarschijnlijk komt er ook een corona film, de filmindustrie kennende)
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:09 schreef moemoe het volgende:
@:freshfruit is comin' UP, so we better get this party started.
(He’s comin' up, He’s comin')
@:freshfruit is comin' UP, so we better get this party started
.
Heb je al Contagion gezien? Die komt wel heel dicht bij wat er nu aan de hand is en komt uit 2011quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of niet, mensen er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
Met waarschijnlijk nog een grote opkomst ook als 'ie in de bios gaat draaien.
dat zijn ze nu ook alquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Of niet, mensen er helemaal klaar mee
Hoe eindigt het? De helft weg?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je al Contagion gezien? Die komt wel heel dicht bij wat er nu aan de hand is en komt uit 2011
Nee, niet gezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je al Contagion gezien? Die komt wel heel dicht bij wat er nu aan de hand is en komt uit 2011
quote:
Gaat koud worden vannachtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:12 schreef Nizno het volgende:
mijn verbruiksapp is gek, over 2 dagen meterstanden doorgeven
ik vul mn meterstand nu net in en verwacht dat ding dat ik nog wel 30 m³ ga gebruiken in die twee dagen.
ik gebruik nog geen kuub per dag gemiddeld, waarom nu dan 15 per dag???
ik heb in de nacht de verwarming niet aanquote:
en dan zit er 1 met een fobie voor clownsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, hebben die mensen nog niet genoeg geleden
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, hebben die mensen nog niet genoeg geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |