Ik zie geen DM van je waar je om seks smeekt bij mequote:
Ook een leuk spelletjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij liggen overal kruimels, kan spoorzoekertje doen
Okidokiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Kop zei nieuwe dieptepunt. Ik vroeg wat dan
Kon niet quoten plym dus maar even zo
Ahw.....ben in gedachten bij jequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Thanks. Bij gebrek aan gezelschap zal ik mij niet inhouden.
Nog dieper.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:44 schreef dud0r het volgende:
Ik zie geen DM van je waar je om seks smeekt bij me
quote:Schat u in dat het bij de nu al genomen maatregelen blijft?
"Ik hóóp dat het daarbij blijft. Ik herhaal maar weer: of er maatregelen bij komen, hangt nu vooral af van het gedrag van mensen. En ja, soms is het moeilijk, maar dan moet je toch voor de veilige keuze kiezen, voor jou en de ander. Als je kucht, niet denken: het zal wel niks zijn, maar gewoon thuisblijven, omdat je dan geen risico bent voor anderen."
Mensen schijnen het maar niet te begrepen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:53 schreef Nizno het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)nsen.html?redirect=1
[..]
Zal wel weer hetzelfde zijn als de afgelopen dagen. Corona, corona, corona, corona en als afsluiting nog een interview over.. coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal er wel nie vrolijk van worden weer.
Nee, allemaal ellende heb je net dat filmpje gezien van een ziekenhuis in Italiëquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal er wel nie vrolijk van worden weer.
Nee, ontwijk dat een beetje. Alleen journaal van 8u nog nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, allemaal ellende heb je net dat filmpje gezien van een ziekenhuis in Italië
Nee hoor, weet het nu wel. Ik hou mijn aan de protocollen en zo weer lekker serie kijken. Kan er toch weinig aan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |