SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedragsregels in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet off-topic
• Geen slowchat in dit topic. Hier is het slowchat-topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Let een beetje op elkaarEn altijd het laatste woord.
hoe gaat het met je vriendin?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand trouwens die beelden gezien van de Amsterdamse markt vandaag? Overvol.
en dan gisteren te lezen dat Amsterdam zo veel gevallen er bij had .. mensen dat raar vonden , als je dan nu die foto's ziet ...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:19 schreef BlauweTijger het volgende:
twitter:HannekeEkelmans twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:12:49Meerdere collega’s zijn de afgelopen 24 uur opzettelijk in het gezicht gehoest door verdachten die zeggen dat ze corona hebben. Getest worden de verdachten niet, dat begrijp ik, maar de collega’s zitten nu met de onzekerheid.#boos om precies te zijn #woest! reageer retweet
38.5 graden, keelpijn is erger geworden, veel spierpijn en een droge hoest. Kan stukken beter... die 3 uur slaap vannacht is echt te weinig.quote:
Mensen willen de hele dag niet binnen zitten. Ik denk dat een lockdown het enige is wat helpt. Alleen vrees ik voor mijn paasdagen en andere vrije dagen. Dan zal de baas wel denken dan kan je toch ook doorwerken achter die rotcomputer i.p.v. vrij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:19 schreef BlauweTijger het volgende:
de eerste kreeg al 10 weken toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef Zeroku het volgende:
twitter:HannekeEkelmans twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:12:49Meerdere collega’s zijn de afgelopen 24 uur opzettelijk in het gezicht gehoest door verdachten die zeggen dat ze corona hebben. Getest worden de verdachten niet, dat begrijp ik, maar de collega’s zitten nu met de onzekerheid.#boos om precies te zijn #woest! reageer retweet
De Haagse markt zal niet anders geweest zijn. Standaard op de zaterdag wanneer het mooi weer is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:19 schreef BlauweTijger het volgende:
maar begrijp koorts wel gezakt dus? Hoop dat ze snel vooruit gaatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
38.5 graden, keelpijn is erger geworden, veel spierpijn en een droge hoest. Kan stukken beter... die 3 uur slaap vannacht is echt te weinig.
Als dat het gene is waar jij je druk om maakt heb je inderdaad een kut levenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Mensen willen de hele dag niet binnen zitten. Ik denk dat een lockdown het enige is wat helpt. Alleen vrees ik voor mijn paasdagen en andere vrije dagen. Dan zal de baas wel denken dan kan je toch ook doorwerken achter die rotcomputer i.p.v. vrij.
Omdat Nederland dit nu nog niet nodig vind en pas bij wil schakelen als nood aan de man is en wij met vergelijkbare cijfers geconfronteerd worden iedere dag. En dan zijn er geen testkits meer. Omdat de rest die al allemaal gekocht heeft.quote:
gewoon in de knieschijven schieten of namen noteren , en geen hulp geven mochten ze in de problemen komen door de Cororna ... laat iemand anders maar de IC plek op eisen die zich wel normaal kan gedragenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Ja, sinds wanneer kom je makkelijk weg met poging tot doodslag op een agent?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de eerste kreeg al 10 weken toch?
fuck de baas, gezondheid gaat voorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Mensen willen de hele dag niet binnen zitten. Ik denk dat een lockdown het enige is wat helpt. Alleen vrees ik voor mijn paasdagen en andere vrije dagen. Dan zal de baas wel denken dan kan je toch ook doorwerken achter die rotcomputer i.p.v. vrij.
Dan spoor je toch gewoon niet en verdien je, inclusief je opa's, oma's, ouders, broers en zussen gewoon corona. Man man man.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Daarom zegt men ook dat NL niet zoveel verschilt van andere landen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:16 schreef JK het volgende:
[..]
Wat noem je lockdown? Men liep nog overal rond en deed van alles. Beetje zelfde als hier.
Vlak flink af inderdaad. Hopen dat we dit de komende dagen blijven zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef Kyran het volgende:
Italië afgelopen drie dagen:
Tussen haakjes hoe hard het aantal nieuwe gevallen is gestegen t.o.v. de stijging van vorige dag.
18-03: +4207
19-03: +5322 (+27% )
20-03: +5986 (+12%)
21-03: +6557 (+10%)
Lockdown lijkt nu te gaan werken, curve wordt minder stijl.
Fucking ziek. Vieze klootzakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Welke misinformatie?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij loopt een hoop misinformatie te verspreiden. Niet goed. Hou dan je mond.
Door die 800 doden hebben ze wel meer ruimte in het ziekenhuis en IC lijkt mij, hoe cru dat ook klinkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef Kyran het volgende:
Italië afgelopen drie dagen:
Tussen haakjes hoe hard het aantal nieuwe gevallen is gestegen t.o.v. de stijging van vorige dag.
18-03: +4207
19-03: +5322 (+27% )
20-03: +5986 (+12%)
21-03: +6557 (+10%)
Lockdown lijkt nu te gaan werken, curve wordt minder stijl. Hoop echt dat het nu door gaat zetten.
Waarom zou je als familie gestraft moeten worden voor het feit dat er een idioot in je familie zit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan spoor je toch gewoon niet en verdien je, inclusief je opa's, oma's, ouders, broers en zussen gewoon corona. Man man man.
We lopen alleen achter qua tijd, dus over een week of 2 a 3 blijven de ovens van de crematoria 24 uur branden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarom zegt men ook dat NL niet zoveel verschilt van andere landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |