ja bizar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
ItaliëElke dag hoop ik weer dat ze daar eindelijk eens de positieve gevolgen van hun lock down gaan zien maar elke dag lijkt het juist weer nog erger.
Ook rustigquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook rustig
Heb gewandeld, boodschappen gedaan en op de hometrainer gezeten.
Enerverend leven
Ja. erg daar...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
ItaliëElke dag hoop ik weer dat ze daar eindelijk eens de positieve gevolgen van hun lock down gaan zien maar elke dag lijkt het juist weer nog erger.
Alleen gezeten, of ook nog wat aan beweging gedaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook rustig
Heb gewandeld, boodschappen gedaan en op de hometrainer gezeten.
Enerverend leven
Prima. Alles op voorraad,van die schermen bij de kassa. Niet zo spannend eigenlijkquote:
ik ga morgen weer ;pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prima. Alles op voorraad,van die schermen bij de kassa. Niet zo spannend eigenlijk
Whehehequote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen gezeten, of ook nog wat aan beweging gedaan?![]()
Weet je dat zeker?quote:
Spannend.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Ja, heb ook bewogen, een aflevering van Merlin weggefietst
Heb veel erop gezeten deze week.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend.
Toch leuk om zo'n uitje in het vooruitzicht te hebben voor morgen
krijg je dan op je kop?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
Als de afspraak doorgaat, moet ik woensdag weer naar de dietist. Ik vrees dat er niet veel af is...
Moeten we voor je duimen dat de afspraak niet doorgaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
Als de afspraak doorgaat, moet ik woensdag weer naar de dietist. Ik vrees dat er niet veel af is...
Misschien wel, of ik hoef niet meer terug te komen. Het is niet zo dat ik veel te zwaar ben, maar er mag wel wat af en ook mijn cholosterol mag omlaag. Dat laatste is trouwens al wel gelukt.quote:
Mag, hoeft nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moeten we voor je duimen dat de afspraak niet doorgaat?
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, of ik hoef niet meer terug te komen. Het is niet zo dat ik veel te zwaar ben, maar er mag wel wat af en ook mijn cholosterol mag omlaag. Dat laatste is trouwens al wel gelukt.
Eetsmakelijk!quote:
quote:
gewoon lichtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Daglicht tijdens het van en naar werk g... Ehm.
Ja
?
quote:
ik ook. De resterende 8 champignon-broccoli-bitterballen. Die zooi hoeft niet meer gekocht te worden.quote:
ik streep het van mijn lijstjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. De resterende 8 champignon-broccoli-bitterballen. Die zooi hoeft niet meer gekocht te worden.
Nee, ik ga later nog 1 of 2 hamkipgroenteloempia's warm maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik streep het van mijn lijstje
Was dat je avond eten?
En iedereen maar denken dat het van een bedorven vleermuis kwamquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek er ook een op en ik krab wat aan mijn kont
eet je alleen maar frituur?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga later nog 1 of 2 hamkipgroenteloempia's warm maken.
Hamquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga later nog 1 of 2 hamkipgroenteloempia's warm maken.
Ik wil niet meer dansenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen het US-19 virus![]()
Maar wel blijven dansen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat hij aan zijn kont krabt?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je fok username door gestuurd naar het rivm
Dat zou ik sws nooit doen...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. De resterende 8 champignon-broccoli-bitterballen. Die zooi hoeft niet meer gekocht te worden.
kaasfondue kan best ok zijn met broccoli, kaasfondue ben ik niet zo'n fan vanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel kaasfondue in huis voor een experiment. Ik wil het weleens proberen met broccoli ipv brood.
Heb alleen geen kirsch in huis, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt
Nee FB is eigenlijk verschrikkelijke aidsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zie hetdeeplinken werkt dit keer niet vanaf FB :/
8? 5. Maar okee, goeie zaak iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/dossie(...)st-brabant~a6140d55/
Goede zaak dat de rechter even 8 weken boven op de eis doet.
Eis was 5 weken, 2 vwd, verdict is 10, 2 vwdquote:
omnomnomquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wat schaft de pot in huize ballie?
Die met die cherrytomaatjes en zo? Die is goed ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omnomnom
Een stoommaaltijd pesto pasta. die is zo lekker he., En ee stokbdroodje kruidenboter er bij
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met die cherrytomaatjes en zo? Die is goed ja!
Nee, is een tijd geleden dat ik bij de AH kwam eigenlijk. En nu issie dicht denk ik. De Togo op het station toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Heb je die met zalm al geprobeerd?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Social distancing. You'z doin' it right![]()
[ afbeelding ]
hmm zou nog open kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is een tijd geleden dat ik bij de AH kwam eigenlijk. En nu issie dicht denk ik. De Togo op het station toch.
Niet gekeken nog, maar de kiosk is ook dicht. Er gebeurt gewoon weinig meer hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zou nog open kunnen zijn hoor
hmm das waar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet gekeken nog, maar de kiosk is ook dicht. Er gebeurt gewoon weinig meer hier.
Niet geprobeerd. Ik heb de Plus en de Picnic. Mijn aanvoerlijn is al redundant uitgevoerd. Vind het wel best zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das waar.
Geen slots bij de ah online weten te grijpen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet geprobeerd. Ik heb de Plus en de Picnic. Mijn aanvoerlijn is al redundant uitgevoerd. Vind het wel best zo.
Nee heb gewoon een aboquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben andere ook last van die ad block pop up mobiel?
ja gisteren 1 keer?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
Op deze manier ga ik dus al helemaal geen abbo aanschaffenquote:
Ik krijg het nu echt constant bij iedere refresh van de website.quote:
ik dacht dat het een bug was want heb helemaal geen adblocker ?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg het nu echt constant bij iedere refresh van de website.
Ja sorry, ik kan je niet helpen met je probleem, zit ook zelden mobiel op FOK!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op deze manier ga ik dus al helemaal geen abbo aanschaffen
Score voor morgen: 4430quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een uurtje Youtuben met loempia's en bier
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Datquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op deze manier ga ik dus al helemaal geen abbo aanschaffen
Dan is het dus nog altijd een bug blijkbaar. Ik heb ook geen ad blocker mobiel maar krijg hem wel steeds. Op mijn pc heb ik wel een ad blocker en als ik die aan heb staan voor fok dan krijg ik die melding juist nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht dat het een bug was want heb helemaal geen adblocker ?
Was niet aan jou persoonlijk overigens. Meer dat ik door dit soort pop ups juist geen abbo ga aanschaffenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan je niet helpen met je probleem, zit ook zelden mobiel op FOK!
Wat ga je kijken op YT? 1 uur lang Rick Astley?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jup, gister had ik hem een keerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
zelfde nieuws als gister enkel de aantallen zijn hogerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:01 schreef essnhills het volgende:
Vandaag een vrij nieuwsarme dag gehad. Toch maar even het journaal kijken dan.
Ik ben linkshandig. Da’s toch spannender.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoi rechterhand, wat zie je er leuk uit vanavond, nieuw jurkje?
Ja leuk hè, van de week gekocht, je lievelingskleur.
Die kleur is dan ook werkelijk uitgevonden voor jou, je straalt erin.
Geile bok maar dankjewel dit zou wel eens een leuke avond kunnen worden.
Oeeeeh rechterhand, maak me gek, cara mia.
Top fuel dragsters, nitro funny cars.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat ga je kijken op YT? 1 uur lang Rick Astley?
Het kleine leed van social distancingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig. Da’s toch spannender.
dat is wel jammer voor jequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, bang dat Rutte morge met een lockdown komt. Dan loopt mijn verhuizing maandag in de soep
Denk dat je Rutte nog net voor bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, bang dat Rutte morge met een lockdown komt. Dan loopt mijn verhuizing maandag in de soep
a handshake a day....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het kleine leed van social distancing
als het zondag niet is, dan is het ergens volgende weekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, maar dan staat mijn zooi tenminste daarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
als het zondag niet is, dan is het ergens volgende week
Ik hoop het. Maar het komt er wel aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je Rutte nog net voor bent.
hangt ervan af bij welke aantallen ze de lockdown in willen voeren. lijkt mij op dit moment handiger om het te doen aangezien een groot deel van de NLers te dom is om naar de adviezen te luisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je Rutte nog net voor bent.
Ik erger me groen en geel en rood aan die idioten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervan af bij welke aantallen ze de lockdown in willen voeren. lijkt mij op dit moment handiger om het te doen aangezien een groot deel van de NLers te dom is om naar de adviezen te luisteren.
Waarom ga je niet helemaal over trouwens? Zet je zakelijke telefoon op hotspot en gaan, met een beetje dekking zit je echt wel op lekkere snelheid.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan staat mijn zooi tenminste daar
ik ben een moederskindje en mijn moeder dronk koffie en bier. Dus geen wijn voor mijquote:
Denk dat die al zijn ingecalculeerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik erger me groen en geel en rood aan die idioten.
die idioten vergeten gewoon dat als alle ziekenhuizen vol zitten met Coronapatienten er geen ruimte is voor andere zieken.....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
prima tochquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik ben een moederskindje en mijn moeder dronk koffie en bier. Dus geen wijn voor mij
Ik weet niet of ze daar vrolijk van worden bij mijn werkgever. Ik krijg pas internet op 15 april.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je niet helemaal over trouwens? Zet je zakelijke telefoon op hotspot en gaan, met een beetje dekking zit je echt wel op lekkere snelheid.
.quote:
Zoals ik al eerder zei, sommige mensen zijn gewoon te dom om te poepen dat ik me afvraag waar ze dat wc-papier voor moeten hamsterenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat die idioten alleen maar aan zichzelf en hun oppervlakkige pleziertjes denken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
die idioten vergeten gewoon dat als alle ziekenhuizen vol zitten met Coronapatienten er geen ruimte is voor andere zieken.....
Oké Bitterbal Ruttequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
stel dit gaat lang duren moet je zon strengere lockdown niet te vroeg in zetten
ja is toch zoquote:
Brabantse IC-artsen vertelden ons deze week dat ze jankend hadden zitten kijken naar foto’s op sociale media van totaal onverantwoordelijke Randstedelingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat het een strategie is om zoveel mogelijk het proces bij ons zelf al te laten beginnen.
Je zag het al dat er geen winkelverbod is omdat veel winkels zelf al dicht gingen.
Nu zie je dat er langzaam afkeuring onstaat voor de groepen mensen die nog steeds dit als een vakantie zien. Uit schaamte zullen steeds meer mensen hier mee stoppen.
https://nos.nl/artikel/23(...)rvolle-stranden.html
ja die artsen maken de situatie mee dus die hebben een hele andere mening. Net zoals dat wij er hier op een andere manier naar kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabantse IC-artsen vertelden ons deze week dat ze jankend hadden zitten kijken naar foto’s op sociale media van totaal onverantwoordelijke Randstedelingen.
In Brabant sterven mensen aan Corona en boven de rivieren doen nog veel te veel mensen alsof ze van niets weten..
ja. NOu ja bedankt Kuzuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal , had je al gezien dat Kuzu gaat stoppen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goed toch. Schaamte creërenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
NS reageerde ook al zuur, openbaar vervoer is er nog voor de mensen die levens redden en hard aan het werk zijn, niet voor dagjesmensen.
Tokkies en Turken reageren toch anders op "mag niet"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het ook zo dat randstedelingen over het algemeen minder sociaal zijn en meer op zichzelf zijn gericht vandaar het egoïstische gedrag
\Die regels gelden voor anderen, niet voor mij'quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkies en Turken reageren toch anders op "mag niet"
In Turkije zijn ze de bankjes buiten aan het weghalen omdat teveel oudere nog samen komen :pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkies en Turken reageren toch anders op "mag niet"
Kom dan maar hier..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:30 schreef essnhills het volgende:
Als er echt een lockdown komt..
Ik heb niet eens een balkon
Het is alluhmaal de schult fan Rutte met zijn roverheitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In Turkije zijn ze de bankjes buiten aan het weghalen omdat teveel oudere nog samen komen :p
Tokkies hebben sowieso al het gevoel in de steek te gelaten zijn door de overheid
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom dan maar hier..
Ik heb a een balkon en ik heb...
[ afbeelding ]
Lief beestjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom dan maar hier..
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
iemand al the letter for the king gekeken op Netflix?
zeker, ik hoop hem nog echt een paar jaar te mogen hebben. Hij is nu 12. Maar dit soort hondjes kunnen best 16 of ouder worden...quote:
Die lijkt me echt tenenkrommend slecht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
iemand al the letter for the king gekeken op Netflix?
te laat is erger. En als mensen weigeren de adviezen op te volgen moet je welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
stel dit gaat lang duren moet je zon strengere lockdown niet te vroeg in zetten
sjefkequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom dan maar hier..
[ afbeelding ]
moet je het ook handhavenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
te laat is erger. En als mensen weigeren de adviezen op te volgen moet je wel
want?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lijkt me echt tenenkrommend slecht.
klopt. dus leger inzetten, doen die ook eens wat voor hun centenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je het ook handhaven![]()
het is allemaal zo makkelijk nog niet
alleen pc, geloof dat red dead redemption 2 de eerste is die cross platform is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
ik zie dat je ook gta online kunt kopen voor de pc. Speel je dan ook tegen andere users die een playstation hebben of alleen windows gebruikers?
https://store.steampowere(...)mium_Online_Edition/
je kan een soort van tuin sim kopen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:30 schreef essnhills het volgende:
Ah thnx ;pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen pc, geloof dat red dead redemption 2 de eerste is die cross platform is.
pluche hond kopen en die uitlatenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:30 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom dan maar hier..
[ afbeelding ]
Mag ik lachen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Ik denk dat mijn katten mij nu al zat zijn![]()
Er is er een die al 2 dagen echt stront vervelend is en als nieuwe hobby o.a. 's nachts schreeuwen heeft.
Kennelijk stellen ze mijn pertinente aanwezigheid niet echt op prijs en uit zich dat ineens in het vertonen van vooral heel irritant gedragquote:
Ik zie Essje hiermee wel lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
pluche hond kopen en die uitlaten
doen ze in italie ook
Die is wel serieus leuk overigensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Essje hiermee wel lopen
https://www.hema.nl/kind/(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat vind je daar leuk aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal , had je al gezien dat Kuzu gaat stoppen?
![]()
![]()
![]()
![]()
jij wordt enkel gedoogd omdat ze die voerverpakking niet zelf open krijgenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk stellen ze mijn pertinente aanwezigheid niet echt op prijs en uit zich dat ineens in het vertonen van vooral heel irritant gedrag
yepquote:
slecht voor de politiek is het niet in ieder gevalquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
yep
https://www.tagesanzeiger(...)gehen/story/11227437
in spanje lopen ze al met geiten en varkens over straat
Klopt, tevens fungeer ik ook nog wel eens als portier, chef culinaire hapjes en warmhoud kruik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
jij wordt enkel gedoogd omdat ze die voerverpakking niet zelf open krijgen
Nee? Denk je niet dat er een vervangende knuffelturk voor in de plaats komt? Ben je zo naïef ja? Nee he, nee dat ben je nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
slecht voor de politiek is het niet in ieder geval
portiers is hier ook mijn 2e taak. meneer hier loopt de godganse dag van de voordeur naar de achterdeurquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt, tevens fungeer ik ook nog wel eens als portier, chef culinaire hapjes en warmhoud kruik.
klopt, maar ik zie hem toch graag gaan. heb niks tegen turken, maar hij is echt debielquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee? Denk je niet dat er een vervangende knuffelturk voor in de plaats komt? Ben je zo naïef ja? Nee he, nee dat ben je niet
FLES!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee? Denk je niet dat er een vervangende knuffelturk voor in de plaats komt? Ben je zo naïef ja? Nee he, nee dat ben je niet
Meid wat heerlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FLES!!
ik dacht toch dat het geluid niet meer gelijk liep op netfix vanwege het verlagen van de kwaliteit![]()
![]()
Hij stond op engels na gesynchroniseerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
never mind, terug mag ze toch niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
Dus. Ik open IG en zie een dame die ik van vroegah ken. vrolijk op citytrip naar Barcelona gaan.
Volgens mij snapt die 't niet.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid wat heerlijkIk ben echt blij voor je
Goed heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zeker een slimmerikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
Dus. Ik open IG en zie een dame die ik van vroegah ken. vrolijk op citytrip naar Barcelona gaan.
Volgens mij snapt die 't niet.
blonTquote:
komt ze spanje nog in dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blonT
in de categorie 'I need a guy who can handle me' en 'strong en independent woman' met opgespoten lippen.. om dat als excuus te gebruiken om een voll idiot te wezen
zou ook niet meer moeten kunnen ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee. vliegtuig is iig opgestegen
Mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
is wel de tendens onder de post..
Allebei geen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi.
Denk dat schaamte meer effect heeft dan 'adviezen' van de overheid
jawel. schaamte en afkeuring doet veelquote:
en heeft het zin? Die anderhalve meter geldt al een week. Idereen heeft er het lazarus aan. Denk je echt dat die mensen morgen thuis blijven als het weer lekker weer wordt? Nee. En dan hebben we maandag eindelijk de nodige lockdown. Het werd goddomme tijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. schaamte en afkeuring doet veel
horeca in scheveningen roept nu ook op niet meer naar scheveningen te komen :p
Zeker voor die (wannabe) IG modellen..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. schaamte en afkeuring doet veel
Het besef heeft tijd nodig...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en heeft het zin? Die anderhalve meter geldt al een week. Idereen heeft er het lazarus aan. Denk je echt dat die mensen morgen thuis blijven als het weer lekker weer wordt? Nee. En dan hebben we maandag eindelijk de nodige lockdown. Het werd goddomme tijd.
gaat het bed zo heftig te keer?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
mijn boven buurman heeft bezoek. Om ze niet te horen ka ik hier alleen nog maar met een koptelefoon zitten die oo gaat irriteren
Een stap met de keerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje in deze vage wereld
Jammer, tijd is nou precies waar het grootste gebrek aan is. Groter nog dan aan droge pasta of ZELFS toiletpapier.quote:
we zijn mensen flesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer, tijd is nou precies waar het grootste gebrek aan is. Groter nog dan aan droge pasta of ZELFS toiletpapier.
Mijn buurman is onder contole naar het zich laat aanzienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
mijn boven buurman heeft bezoek. Om ze niet te horen ka ik hier alleen nog maar met een koptelefoon zitten die oo gaat irriteren
hij is homo. heeft geloof ik een tijdje een relatie gehad maar nooit gehoord dat ze het leuk hadden in de slaapkamerquote:
zo kleinquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit wat je zegt, is vast een FOK!ker.
ze hebben nooit meubels verplaatst?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is homo. heeft geloof ik een tijdje een relatie gehad maar nooit gehoord dat ze het leuk hadden in de slaapkamer
nopes. niks niet nada.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben nooit meubels verplaatst?
had het over de eekhoorn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat hij kleingeschapen is?
Duurt het lang?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
hier kan je Thaise soep leren koken
35 minutenquote:
zal na de eekhoorntjes even kijken :pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
35 minutenniks geedit.
maar goed. ik ken 'm persoonlijk, dus vind de ondertoon wel vermakelijk.
O, ik kijk nu naar Op1, daar is nu een arts uit het Amphia, waar mijn moeder lag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had het over de eekhoorn.
Luister je nu hoe slim die eekhoorn is?
oh. Je mist net hoe de eekhoorn aan het geluid van de ratel vn de ratelslang kon bepalen hoe groot hij wasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik kijk nu naar Op1, daar is nu een arts uit het Amphia, waar mijn moeder lag.
Slimme beestjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. Je mist net hoe de eekhoorn aan het geluid van de ratel vn de ratelslang kon bepalen hoe groot hij was
quote:
Mjaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]hij sprak net over de longafdeling (waar mijn moeder lag) die nu vol ligt met coronapatiënten. Moest denken aan al die artsen en verpleegsters die ik daar heb meegemaakt en die nu die Italiaanse toestanden op zich af zien komen
Ik hoop het ook, Balletjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja
ik hoop dat onze strategie enigssinds gaat werken
Op je terras mag je wel komen tijdens een lockdown hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
ben maar aan het kijken voor planten hier binnen
ja maar ook voor binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je terras mag je wel komen tijdens een lockdown hoor
wat voor planten zijn dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft van die plantend ie in t water staan.
Ideaal johgewoon 1x per maand water bij kieperen en klaar
oh die is leukquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
En deze unit groeit als kool:
[ afbeelding ]
zit alweer een 'etage' op en de volgende is in aangroei/bouw.
kan je geld mee verdienen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
je kan een koffieplant kopen en dan zon civetkat en dan heb je thuis luxe koffie
uitsloverquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een enorme olifant in huis staan maar die vind het nooit leuk als ik thuis ben lijkt het wel.
ik heb niet zulke groene vingers.,quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
Hiernaast heb ik nog een magnolia in de voortuinen 3 mini cactussen van de Ikea
Mn magnolia moet alleen geknipt worden na de bloei (hij begint net te bloeien, daarna komen de bladeren pas)
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor. Ik ben gigantisch allergisch voor veel bloemen en planten. Dus het is 1 dingetje kopen, kijken hoe 't gaat.. Gaat 't niet dan gaat ie gelijk weg. Daarbij ben ik hier heel weinig. Dusja. Planten die elke week water moeten hebben gaan 'm ook niet wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niet zulke groene vingers.,
had rozen, helaas overleden... een klimop die jasmijn heet ook niet. heb ik nog een perenboom. die houdt stug stand, iets met besjes en bamboe. bamboe is niet zo makkelijk dood te krijgen ;p
Wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog even met mijn favorite prisoner communiceren. Beste quarantine die je kunt verzinnen natuurlijk maar ze horen alleen maar Trump Trump Trump daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |