ja bizar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
ItaliëElke dag hoop ik weer dat ze daar eindelijk eens de positieve gevolgen van hun lock down gaan zien maar elke dag lijkt het juist weer nog erger.
Ook rustigquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook rustig
Heb gewandeld, boodschappen gedaan en op de hometrainer gezeten.
Enerverend leven
Ja. erg daar...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
ItaliëElke dag hoop ik weer dat ze daar eindelijk eens de positieve gevolgen van hun lock down gaan zien maar elke dag lijkt het juist weer nog erger.
Alleen gezeten, of ook nog wat aan beweging gedaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook rustig
Heb gewandeld, boodschappen gedaan en op de hometrainer gezeten.
Enerverend leven
Prima. Alles op voorraad,van die schermen bij de kassa. Niet zo spannend eigenlijkquote:
ik ga morgen weer ;pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prima. Alles op voorraad,van die schermen bij de kassa. Niet zo spannend eigenlijk
Whehehequote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen gezeten, of ook nog wat aan beweging gedaan?![]()
Weet je dat zeker?quote:
Spannend.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Ja, heb ook bewogen, een aflevering van Merlin weggefietst
Heb veel erop gezeten deze week.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend.
Toch leuk om zo'n uitje in het vooruitzicht te hebben voor morgen
krijg je dan op je kop?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
Als de afspraak doorgaat, moet ik woensdag weer naar de dietist. Ik vrees dat er niet veel af is...
Moeten we voor je duimen dat de afspraak niet doorgaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
Als de afspraak doorgaat, moet ik woensdag weer naar de dietist. Ik vrees dat er niet veel af is...
Misschien wel, of ik hoef niet meer terug te komen. Het is niet zo dat ik veel te zwaar ben, maar er mag wel wat af en ook mijn cholosterol mag omlaag. Dat laatste is trouwens al wel gelukt.quote:
Mag, hoeft nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moeten we voor je duimen dat de afspraak niet doorgaat?
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, of ik hoef niet meer terug te komen. Het is niet zo dat ik veel te zwaar ben, maar er mag wel wat af en ook mijn cholosterol mag omlaag. Dat laatste is trouwens al wel gelukt.
Eetsmakelijk!quote:
quote:
gewoon lichtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Daglicht tijdens het van en naar werk g... Ehm.
Ja
?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |