Nee, hij dondert gelijk voorover.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat wel, hij wil meteen schoppen
t film1 dusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]de lopt soms en op meer sky zender
das alleen maar handig bij het aspergesteken dat je zo flexibel bentquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, hij dondert gelijk voorover.
Hier in Rotterdam zit je letterlijk tegen mensen aangeplakt, zou niet in anders zijn in Amsterdam. In Friesland zal het veel minder druk zijn bij de markt lijkt mequote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in Friesland ook gewoon open.
Ja, niemand voor te vinden nuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
das alleen maar handig bij het aspergesteken dat je zo flexibel bent
of poetsenquote:
Ze hadden ook iets met lijnen gedaan,en idd afstand houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam zit je letterlijk tegen mensen aangeplakt, zou niet in anders zijn in Amsterdam. In Friesland zal het veel minder druk zijn bij de markt lijkt me
Rotterdamquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
wtf de markten in Amsterdam zijn nog gewoon open, lekker bezig Halsema
Hier in Rotterdam zijn ze al ruim een week gesloten
Heb je die kaas nog in de verpakking?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:43 schreef m1st1g het volgende:
https://i.imgur.com/P2xkwf8.jpg
Hapje tussendoor.
Nee die moest nog smelten 8n de ovenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die kaas nog in de verpakking?
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee die moest nog smelten 8n de oven
ja de lockdown werktquote:
zijn al besmet denk van voor de lockdown.quote:
En de kaas wat meer laten smelten is nog lekkerderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het heeft gesmaakt.![]()
Volgende keer moet ik alleen de augurkenrelish iets meer laten binden.
Wij hebben Buma.quote:
Het hele broodje is nog 2 minuten onder de grill geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En de kaas wat meer laten smelten is nog lekkerder
Maar als de hamburger in de pan hebt dan bijna op t laatst kaasplakje erop doen..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het hele broodje is nog 2 minuten onder de grill geweest
dat maakt niet uit toch, die mensen zitten daar die kunnen het niet op lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef mario390 het volgende:
maar ik geloof dat ital. big brother lopt nog altijd
Die zitten veilig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef mario390 het volgende:
maar ik geloof dat ital. big brother lopt nog altijd
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
dat maakt niet uit toch, die mensen zitten daar die kunnen het niet op lopen
Ik werk graag met ovens en de grill.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als de hamburger in de pan hebt dan bijna op t laatst kaasplakje erop doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |