zij niet doe kwakdeuze anders ken ze toch niet tolken! knurftquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij niet doe kwakdeuze anders ken ze toch niet tolken! knurft
wies weesnquote:
twitter:Jarlvanderploeg twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 18:10:48Wederom een zwarte dag in Italië: 793 doden erbij in 24h tijd en bijna vijfduizend nieuwe besmettingen. Aan iedereen die vandaag zorgeloos buiten was: besef je alsjeblieft dat Italië twee weken geleden precies dezelfde besmettingscijfers had als Nederland nu https://t.co/T1YbHH61SG reageer retweet
de lockdown werktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:22 schreef skysherrif het volgende:
twitter:Jarlvanderploeg twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 18:10:48Wederom een zwarte dag in Italië: 793 doden erbij in 24h tijd en bijna vijfduizend nieuwe besmettingen. Aan iedereen die vandaag zorgeloos buiten was: besef je alsjeblieft dat Italië twee weken geleden precies dezelfde besmettingscijfers had als Nederland nu https://t.co/T1YbHH61SG reageer retweet
hé doe oelie!quote:
Gruss got.quote:
Bin ik oek nait.quote:
jeetje mario tochquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:28 schreef mario390 het volgende:
dat hele angel spel verslapen, en het was met auto inruimen
Deze blijft ook leukquote:
nee das niet met thomas en raoul dus dat telt nietquote:
Dat mag jij vinden.quote:
Ik vind hem wel grappig jaquote:
ja joh ga zingenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:35 schreef mario390 het volgende:
gotv
18:34 Eminem ft. Juice WRLD - Godzilla
18:30 A-Ha - Take On Me
18:24 Falco - Jeanny
18:19 Incubus - Megalomaniac
18:16 Tim Bendzko - Hoch
Als Jezus was verdronken, had iedereen een aquarium boven de deur gehad I p v een kruisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:34 schreef Nizno het volgende:
bond tegen vloeken op scholen
bananenschil als alternatief
eikel mag ook want hangt ook aan de boom
ja als ze jezus aan de boom hadden gehangen ipv aan het kruis had dat ook gemogen
ik ben voor!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Als Jezus was verdronken, had iedereen een aquarium boven de deur gehad I p v een kruis
Jezus liep over water,die kon niet verdrinken.quote:
Moet je niet mee in bad zitten! Gevaarlijk hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
De hartverzakking die je krijgt als je bijna je mobiel in bad laat vallen.
wedden dat als pilatus hem met zn kop onder had gehouden dat het gewerkt had?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jezus liep over water,die kon niet verdrinken.
Ah, maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef PlymouthFury het volgende:
Moet je niet mee in bad zitten! Gevaarlijk hoor.
Alweer?quote:
De eerste woorden toen ze Jesus los maakten van het kruis was van hem, eerst mijn voetuuuuuhhhquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
wedden dat als pilatus hem met zn kop onder had gehouden dat het gewerkt had?
en trouwens aan het kruis hangen hielp ook niet want hij stond later ook weer op
dan kun je hem ook wel opladen in de tussentijdquote:
ik snap dat wel, hij wil meteen schoppenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De eerste woorden toen ze Jesus los maakten van het kruis was van hem, eerst mijn voetuuuuuhhh
Hier in Friesland ook gewoon open.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
wtf de markten in Amsterdam zijn nog gewoon open, lekker bezig Halsema
Hier in Rotterdam zijn ze al ruim een week gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |