Wat een heerlijke waarheid.quote:
Ook top. Ik ging helemaal stuk met jiskefet altijd. En vroeger koot en biequote:
jijquote:
oke veranderdquote:
Jiskefet is bijna alles van YT gehaald.Komt op Amazon prime nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ook top. Ik ging helemaal stuk met jiskefet altijd. En vroeger koot en bie
quote:
quote:
Als iemand zich ook verveelt en een potje wil spelen :quote:
ja maar ik heb een excuusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar ging de enige reden dat ik je tolereerde
Ik wel, als jij mij een beetje helptquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als iemand zich ook verveelt en een potje wil spelen :
https://lichess.org/BDaqWDuM
O ook al. Nou sterkte dan voor hun, duimen dat het meevaltquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag mijn broertje,zijn vriendin heeft ook klachten.Ik hoop dat het "gewoon" griep is.
ik zal mn neefje van 11 ff vragenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei toch gisteren al dat ik me zorgen maak.Is wel terecht dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook al. Nou sterkte dan voor hun, duimen dat het meevalt
ow ze zijn niet voor eeuwig geldig?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik wil best tegen meerdere simultaan spelen:
https://lichess.org/eajrr2CA
dus nog een linkje
Kijk je nog altijd?quote:
jaquote:
Ja soms is je gevoel juist helaas.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zei toch gisteren al dat ik me zorgen maak.Is wel terecht dus.
ahaaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jawel maar de eerste link als al in gebruik
jij niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahaa
ik geef ze door aan neef
als het goed is weet die nog hoe hij moet schaken
Af en toequote:
Gaan wel keertje doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
Is er hier ook iemand die strippoker wil spelen?
quote:
de vraag welke van de 4 hoort er niet bijquote:
Ik poker ook wel best veel trouwens dus dat wil ik wel spelenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
jijquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
Zit dat ook in dat fragment? Ben pas halverwege.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef Nizno het volgende:
neuj
[..]
[..]
de vraag welke van de 4 hoort er niet bij
wie is de sportliefhebber tussen de feyenoordsupporters
Met Sky.quote:
ik was net bij dat stukje. nu klaarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zit dat ook in dat fragment? Ben pas halverwege.
Zwikken was vroeger het gokspel in mijn jeugd. Ken je dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik poker ook wel best veel trouwens dus dat wil ik wel spelen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
ik weet niet of het een gepaste opmerking is om te zeggen bel haar op want ik weet niet waarom je haar mist want ik heb geen idee wie irma isquote:
Zwikken en Tjoepen,dat was bij ons op de manege soms echt niet leuk meer.Dat ging een partij hard met geld.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zwikken was vroeger het gokspel in mijn jeugd. Ken je dat?
Nope nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zwikken was vroeger het gokspel in mijn jeugd. Ken je dat?
De doventolk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet niet of het een gepaste opmerking is om te zeggen bel haar op want ik weet niet waarom je haar mist want ik heb geen idee wie irma is
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Ze is toch doof?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
ja bel dr op
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:17 schreef skysherrif het volgende:
En om te gokken natuurlijk mexxen en niet hoger dan 15 gooien (dat spel gaat ook tering hard met geld bier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |