mensen zijn gekquote:
Nog steeds niet getest?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde.Gelukkig wordt er goed op ze gepast.
neem aan dat FF ook bedoeldequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat zou erg zijn, als je in de schijt raakt en het wc papier is op in de winkel
Nee ze hebben wel duidelijke richtlijnen voor wie ze het doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds niet getest?
Buurvrouw van de schoonzus van mijn dochter is wel getest. Ze doen het bij de een wel en bij de ander weer niet zo raar
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem aan dat FF ook bedoelde
ze hebben schijt aan de regels
en mijn opm was sarcasmus
Er is ook niet echt iets duidelijks wat niet mag hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:39 schreef Nizno het volgende:
https://www.parool.nl/col(...)l&utm_source=twitter
[..]
nou als je je te pleuris zweet en lekker tegen elkaar uit gaat hijgen of gezellig op nog geen meter afstand blijft yogaen is het niet handigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook niet echt iets duidelijks wat niet mag he
Het is allemaal advies wat gegeven wordt dat is de pest
Maar die mevrouw was zelf ook aan het hardlopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je je te pleuris zweet en lekker tegen elkaar uit gaat hijgen of gezellig op nog geen meter afstand blijft yogaen is het niet handig
Gooi hondepoep naar dit soort mensentwitter:debroervanroos twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 16:57:31is er mis https://t.co/18W2xJfj2R reageer retweet
in dr uppiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die mevrouw was zelf ook aan het hardlopen.
Nee dat is het ook niet. Maar de adviezen die gegeven worden zijn adviezen niet echt regelsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou als je je te pleuris zweet en lekker tegen elkaar uit gaat hijgen of gezellig op nog geen meter afstand blijft yogaen is het niet handig
idd lekker bootcampen met handjeklaps en allesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:47 schreef skysherrif het volgende:
Gooi hondepoep naar dit soort mensentwitter:debroervanroos twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 16:57:31is er mis https://t.co/18W2xJfj2R reageer retweet
Dit zijn ook allemaal van die klote yuppen die eens in de 4 jaar keurig op GroenLinks stemmen en denken daarmee moreel goed bezig te zijn, maar puntje bij paaltje nog nooit iets voor de samenleving gedaan hebben en zelfs niet eens thuis kunnen blijven als dat helpt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:47 schreef skysherrif het volgende:
dat het geen regels zijn okequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet. Maar de adviezen die gegeven worden zijn adviezen niet echt regels
Dus mensen doen er niets mee, helaas
Zo dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zijn ook allemaal van die klote yuppen die eens in de 4 jaar keurig op GroenLinks stemmen en denken daarmee moreel goed bezig te zijn, maar puntje bij paaltje nog nooit iets voor de samenleving gedaan hebben en zelfs niet eens thuis kunnen blijven als dat helpt.
Tyf op
Ik duim voor jullie!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag mijn broertje,zijn vriendin heeft ook klachten.Ik hoop dat het "gewoon" griep is.
Thanks,dat is lief.quote:
Ja ik blijf verbaasd dat men zelf niet kan nadenken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat het geen regels zijn oke
maar je weet toch met je botte kop wel dat die adviezen niet zomaar zijn.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zijn ook allemaal van die klote yuppen die eens in de 4 jaar keurig op GroenLinks stemmen en denken daarmee moreel goed bezig te zijn, maar puntje bij paaltje nog nooit iets voor de samenleving gedaan hebben en zelfs niet eens thuis kunnen blijven als dat helpt.
Tyf op
Eensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tyf op
Die namen kloppen wel mooi.quote:
Chillquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef Nizno het volgende:
zit in het vondelpark, ben een beetje dronken.....
Raoul Heertje die destijds ergens in 2000 nadeed hoe acda en de munnik hun nummertjes maaktquote:
Proostquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef Nizno het volgende:
zit in het vondelpark, ben een beetje dronken.....
toen was dit was het nieuws nog leukquote:
Lekker dartelen.quote:
Ik bel gelijk de krant.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, met je eens. Goh we hebben iets gemeen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:57 schreef skysherrif het volgende:
het nieuws is nu al een tijdje niet meer zo leuk
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had je mijn plaatje nog gezien?
quote:
Thomas Acda is wel tofquote:
Of Jeuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Thomas Acda is wel tof
All stars genot
jammer alleen dat dat stukje van ik zit in het vondelpark ben een beetje dronken niet te vinden isquote:
in jeuk zit die kwal van een jeroen toch ook?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
@:FreshFruit Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heertje wel goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer alleen dat dat stukje van ik zit in het vondelpark ben een beetje dronken niet te vinden is
vond dat wel een geweldige imitatie door raoul van thomas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |