Al 4/5 weken. Ook geen sport, ov, uit eten, verjaardagen, familie, vrienden afspreken etc.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Doen jullie wat je verlangt dat de overheid ons al maanden geleden had moeten opleggen?
Dus jezelf in je eigen huis opsluiten en daarnaast alleen sporadisch de supermarkt bezoeken? Verder niks.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:rjduin twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:51:33Deze foto’s krijg ik net door vanaf de Albert Cuypmarkt, waar je gulden een daalder waard is, en 1,5 meter afstand een centimeter of 40. https://t.co/PZbzCklOC3 reageer retweet
twitter:MSamplonius twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:01:04@rjduin Fake news mensen! Er zijn veel minder stallen dan normaal en het beeld is meer: https://t.co/UcPVfkX0NY reageer retweet
Lekker makkelijk scoren met een oude foto. Geweldig al dit fake news. Leren we het nooit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:rjduin twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:51:33Deze foto’s krijg ik net door vanaf de Albert Cuypmarkt, waar je gulden een daalder waard is, en 1,5 meter afstand een centimeter of 40. https://t.co/PZbzCklOC3 reageer retweet
Ik wel ja - overigens verlang ik zulke strikte maatregelen zelf niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Doen jullie wat je verlangt dat de overheid ons al maanden geleden had moeten opleggen?
Dus jezelf in je eigen huis opsluiten en daarnaast alleen sporadisch de supermarkt bezoeken? Verder niks.
Zijn oude foto's 🤣quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Veel fake news roepers onder dat bericht. Waaronder iemand met foto's van zelfde plek een half uur later.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Manmanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef banaantjeEE het volgende:
17:38
Coronabrandhaard Lombardije meldt recordaantal nieuwe doden
De zwaar door het coronavirus getroffen Noord-Italiaanse regio Lombardije heeft een nieuw recordaantal doden geteld in een etmaal. In 24 uur steeg het aantal sterfgevallen met 546 naar 3.095.
HLN
Dat experiment lijkt Iran te doen. Ondanks de situatie daar ging men toch massaal iraans nieuwjaar vieren en op vakantiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit heb je dan welin de zak.
Jij niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
0,8% van Italië is besmet, dat is nog geen groepsimmuniteit, daarvoor moeten nog 100x meer mensen besmet zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit heb je dan welin de zak.
Meeste winkels zijn uitgestorven en dus vrij kleine kans op besmetting. Als je dan een meer handdoekjes wil kopen of kleding voor betere hygiëne vang je straks bot.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef golfo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom niet-essentiële winkels (en bedrijven) nog niet dicht zijn? Waarom achten het kabinet en het RIVM dit niet noodzakelijk?
Qftquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik wel.
Kom alleen buiten voor werk of wandelen. Bestel boodschappen online en bezoek mijn vrienden en familie niet.
Het is kut, maar het is even niet anders.
Ik wel, maar zo ziet mijn leven er al jaren uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Tuurlijk wel, dit is onderdeel van de tactiek. Mensen die elkaar er op aan aanspreken en zelfs gaan vragen om een lockdown waarna het met minder schermutselingen kan worden ingevoerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:19 schreef Maver24 het volgende:
Zou Rutte weer komen met zn preek praatje voor de zoveelste keer over afstand houden..hou maar op Rutte. Het werkt niet.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Veel fake news roepers onder dat bericht. Waaronder iemand met foto's van zelfde plek een half uur later.
twitter:conlechecoco twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:08:48@ventevogel @rjduin Ik ben het na alle fake roepers gaan controleren, want ik woon om de hoek. Veel te veel mensen lijkt mij.
https://t.co/cTQxmcRJ1l reageer retweet
Veel Italianen hebben er ook lak aan, schijnt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Derde week lockdown in Lombardije, besmettingen blijven stijgen.
Dan heeft die lockdown weinig effect lijkt me?
Ah, sterkte!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:57 schreef Qarrad het volgende:
Shit, in de instelling waar mijn zoon woont nu ook cliënten verdacht op zijn groep. En ik kan dus niet naar hem toe zolang ik niet klachtenvrij ben voldoende tijd en hij mag niet uit quarantaine zolang het mogelijk heerst op zijn groep. Kan wel janken...
Ah, dat is naar! Hopelijk houden ze je goed op de hoogte en janken mag want dat het is ook om te janken. Wat heeft je zoon?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:57 schreef Qarrad het volgende:
Shit, in de instelling waar mijn zoon woont nu ook cliënten verdacht op zijn groep. En ik kan dus niet naar hem toe zolang ik niet klachtenvrij ben voldoende tijd en hij mag niet uit quarantaine zolang het mogelijk heerst op zijn groep. Kan wel janken...
Strenger optreden is dan niet aan de orde blijkbaar?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel Italianen hebben er ook lak aan, schijnt.
Pas sinds deze week wordt er gecontroleerd. Hiervoor namem maar weinig mensen het serieus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Derde week lockdown in Lombardije, besmettingen blijven stijgen.
Dan heeft die lockdown weinig effect lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |