ken een expat die in China werkt, woont aan de grens met macau, je kan afhalen bij KFC en de MAC. de rest is nog dichtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Dan heb ik het nog niet eens over de gezondheidszorg in de first-tier steden die echt slecht is.
Dit is wel zo zwaar irritant.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:43 schreef funnywell het volgende:
[..]
Nederland is ook gewoon irritant volk haha
Een jaar uitstel is prima. Als het maar niet wordt afgelast. Ik kan niet nog eens 4 jaar wachten op de Spelen (en nee, Winterspelen tellen niet echt mee). Wel kut voor alle sporters die na dit jaar met pensioen gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:48 schreef maily het volgende:
Poll; de Spelen moeten worden uitgesteld
[..]
Zucht..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:48 schreef FoodForThought het volgende:
Als de huidige trend van 20% groei per dag zich voortzet zitten we na 45 dagen op 3631.1,20^45= 13279518 cases
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:47 schreef Minimunt het volgende:
[..]
m o n e y a b o v e h u m a n l i f e
Hopelijk blijft het zo. Toch een kwetsbare groep die bij jullie langs komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee klopt, bij ons valt het nog mee, behalve dat vrijdag bijna alle mondmaskers op waren. In de avond kreeg ik een e-mail dat het opgelost was, dus dat scheelt.
Verder gaan wij vanaf volgende week patiënten met klachten in aparte ruimten behandelen.
Collega uitval valt ook nog mee.
Misschien moeten we de urls zichtbaar maken in het overzicht om het duidelijker te maken.quote:
Ja. inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mensen onderschatten hoeveel oppervlakken er besmet zijn raken door een besmet persoon. Er was een grondig onderzoek gedaan in Singapore in een kamer van een besmet iemand, en bijna elk oppervlak wat je kan vastpakken had virusdeeltjes. Leuningen, bedranden, tafelranden, muis, toetsenbord, deurknoppen, lichtknopjes, etc etc. Denk je dit nu eens in in bijvoorbeeld een kantine van een supermarkt of andere drukke plek. Pinautomaten, touchscreens, kaartverkoop, deurenklinken van winkels, knoppen in de trein/tram om deuren open te doen, mandjes, etc etc etc
Bij ons ook. Uiteindelijk naar een meer gereden om uit te waaie maar ook daar toch een hoop wielrenners, honden uitlaters en wandelaars.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier was het in het bos ook veel drukker dan normaal.
Geen idee, op vakantie wil ik ze ook nooit tegen komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit is wel zo zwaar irritant.
Waar ik kippenvel krijg van de mensen in Lockdown die hun volkslied zingen in Italië krijg ik enorme plaatsvervangende schaamte bij het filmpje van de Nederlanders op hun balkon
Alleen als je in een volkomen geïsoleerde omgeving blijft zitten werkt dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoe kan je het verspreiden als je 2 maanden binnen hebt gezeten? Dan ben je ofwel dood of genezen.
546 zelfs.... sjesus. En dan komt de rest van Italie nog...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
alleen in lombardije in 24 uur meer dan 500 doden erbij.
Nu vergelijk je wel dagen waarbij bijna geen maatregelen waren met dagen met flinke maatregelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:48 schreef FoodForThought het volgende:
Als de huidige trend van 20% groei per dag zich voortzet zitten we na 45 dagen op 3631.1,20^45= 13279518 cases
denk dat het tijd wordt om de mobiele vuilnisverbranders in te roepen. gaat echt slecht daar zoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nope, mochten ons niet opgeven. Willen afdeling zo lang mogelijk openhouden. Doen nu werk met minimale bezetting om te voorkomen dat te veel collega's aanwezig zijn en/of besmet raken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo. Toch een kwetsbare groep die bij jullie langs komt.
Worden jullie nog elders in het ziekenhuis ingezet als de pleuris uitbreekt?
Een vrij normaal aantalquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
twitter:rjduin twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:51:33Deze foto’s krijg ik net door vanaf de Albert Cuypmarkt, waar je gulden een daalder waard is, en 1,5 meter afstand een centimeter of 40. https://t.co/PZbzCklOC3 reageer retweet
Tsja, je kan ook zeggen dat het zonder lockdown misschien nog wel veel erger is...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lockdown werkt wel goed eh. Bewijst Italie maar weer.
Wanneer gaan wij?
Groepsimmuniteit heb je dan welin de zak.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, je kan ook zeggen dat het zonder lockdown misschien nog wel veel erger is...
Al 4/5 weken. Ook geen sport, ov, uit eten, verjaardagen, familie, vrienden afspreken etc.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Doen jullie wat je verlangt dat de overheid ons al maanden geleden had moeten opleggen?
Dus jezelf in je eigen huis opsluiten en daarnaast alleen sporadisch de supermarkt bezoeken? Verder niks.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:rjduin twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:51:33Deze foto’s krijg ik net door vanaf de Albert Cuypmarkt, waar je gulden een daalder waard is, en 1,5 meter afstand een centimeter of 40. https://t.co/PZbzCklOC3 reageer retweet
twitter:MSamplonius twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:01:04@rjduin Fake news mensen! Er zijn veel minder stallen dan normaal en het beeld is meer: https://t.co/UcPVfkX0NY reageer retweet
Lekker makkelijk scoren met een oude foto. Geweldig al dit fake news. Leren we het nooit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wel ja - overigens verlang ik zulke strikte maatregelen zelf niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:53 schreef opgebaarde het volgende:
Doen jullie wat je verlangt dat de overheid ons al maanden geleden had moeten opleggen?
Dus jezelf in je eigen huis opsluiten en daarnaast alleen sporadisch de supermarkt bezoeken? Verder niks.
Zijn oude foto's 🤣quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |