Ja. En morgen nog meer maar dan zit er ook nog slagroom en aardbeien opquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Misschien zonlicht dan, hij staat recht voor het raam
quote:
Dat ook.quote:
Nee nee.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo blij dat je jezelf niet verhongerd
twitter:FeministCtulhu twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:46:01Oh de ironie... Met zijn allen op een kluitje in de rij staan, precies voor een bord waar staat "hou anderhalve meter afstand".
Ik word hier boos van. #SocialDistancing https://t.co/O63EODUZWe reageer retweet
Kan iemand een ambulance bellen, kopje heeft een beroerte!quote:
waar the fuck is ditquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:51 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeministCtulhu twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:46:01Oh de ironie... Met zijn allen op een kluitje in de rij staan, precies voor een bord waar staat "hou anderhalve meter afstand".
Ik word hier boos van. #SocialDistancing https://t.co/O63EODUZWe reageer retweet
de lente is begonnen hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan iemand een ambulance bellen, kopje heeft een beroerte!
Oeeh gvd kut corona nu kan ik niet meekomen etenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En morgen nog meer maar dan zit er ook nog slagroom en aardbeien op
[..]
idee ik pluk t van twitter met de tweet van de maker er bijquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oeeh gvd kut corona nu kan ik niet meekomen eten
Ik was in de buurt van de mcdrive dus dacht ik haal ff een Happy Meal voor die meiden van mij.. Kwam daar aan, stond er een file van 50auto's ofzoToen ben ik maar naar huis gegaan..
aah ja.. sneu voor de meiden, maar t was een lieve bedoelingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik was in de buurt van de mcdrive dus dacht ik haal ff een Happy Meal voor die meiden van mij.. Kwam daar aan, stond er een file van 50auto's ofzoToen ben ik maar naar huis gegaan..
ik durf iemand die feministctulchu heet niet aan te spreken, wss zegt ze dan iets over mijn mansplaining of male fragility en dan ben ik cancelled op twitterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef Nizno het volgende:
geen
[..]
idee ik pluk t van twitter met de tweet van de maker er bij
vraag haar ff
Ja dus? Is ze dan ineens botertje geil?quote:
Dat is wel jammer. En invriezen wordt het niet lekkerder van.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
ik ben crew op fok.nl en zou graag willen weten waar deze foto is gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik durf iemand die feministctulchu heet niet aan te spreken, wss zegt ze dan iets over mijn mansplaining of male fragility en dan ben ik cancelled op twitter
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik durf iemand die feministctulchu heet niet aan te spreken, wss zegt ze dan iets over mijn mansplaining of male fragility en dan ben ik cancelled op twitter
quote:
Ja komt een andere keer wel weer.. Ga echt niet meer dan een uur in de file staan voor 2 happy mealsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:53 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
aah ja.. sneu voor de meiden, maar t was een lieve bedoeling
tegen de tijd dat je thuis komt moeten de kinderen op bedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Ja komt een andere keer wel weer.. Ga echt niet meer dan een uur in de file staan voor 2 happy meals
Dat had ik gedaan als ik niet onder mijn eigen naam zou posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben crew op fok.nl en zou graag willen weten waar deze foto is gemaakt.
Gebruik die van naatjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als ik niet onder mijn eigen naam zou posten.
Staat gewoon in de reacties onder de tweetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben crew op fok.nl en zou graag willen weten waar deze foto is gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |