Nee. Ik had helemaal geen griepquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef GGMM het volgende:
Hallo Onlogisch
Hoe gaat het? Heb je nog steeds griep?
Oh, ik dacht dat je griep had. Goed nieuws dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik had helemaal geen griep
Beetje verkouden en een dikke keel. Meer niet. Nu nergens meer last van (behalve van die domme posts van Dummie)
Hoe is het met jou?
Ik vind het aantal Corona-doden tot nu toe heel erg meevallen. Wat jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je griep had. Goed nieuws dit.
Met mij gaat het prima, ik word alleen beetje moe van de domme posts van Scrummie af en toe.
Wtf. Zo uit het niets dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje verkouden en een dikke keel. Meer niet. Nu nergens meer last van (behalve van die domme posts van Dummie)
WTF GORE KLOOTZAKKENquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je griep had. Goed nieuws dit.
Met mij gaat het prima, ik word alleen beetje moe van de domme posts van Scrummie af en toe.
Mwa, 30 per dag nu ongeveer toch, is wel wat ik verwacht had zo'n beetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het aantal Corona-doden tot nu toe heel erg meevallen. Wat jij?
quote:
Oh dat is wel terecht danquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog voor die tweet die je gisteren een like gaf.
Wie? Oh wacht, dat is die user die met mentions strooit maar eigenlijk nooit eens reactie krijgt, behalve van mensen met hetzelfde IQ (even voor de duidelijkheid, dat is dus ontzettend laag).quote:Overigens wenste KingRoland je toen Corona toeDat vind ik dan weer te ver gaan.
Op Twitter? Is @KingRoland op Twitter gestopt met kanker?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog voor die tweet die je gisteren een like gaf.
Overigens wenste KingRoland je toen Corona toeDat vind ik dan weer te ver gaan.
Ik weet niet of hij daarmee gestopt is, maar als dat zo is dan zou dit een positieve ontwikkeling zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op Twitter? Is @:kingroland op Twitter gestopt met kanker?
Zou wel goed nieuws zijn. Ik vind dat geen leuke act.
kijk verder dan de prijs maatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is wel even in een vrije val terecht gekomen.
Dit is de zoveelste variant waarin @onlogisch zijn mening alleen op de stand van zaken van vandaag baseert. Bespaar je de moeite.quote:
Hoiquote:
https://www.fmscout.com/a(...)2-free-download.htmlquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel weer eens leuk. Waar haal je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |