Het aantal doden vind ik op ziczhelf eerlijk gezegd ook niet zoveel zeggen. Het belangrijkste getal is de IC-capaciteit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:05 schreef nelsonwarm het volgende:
[..]
Het aantal positief geteste personen zegt niet veel.
ja, daar gaf Rutte geen antwoord op, daar gaat Geert maandag keihard op hamerenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom Schiphol niet allang dicht is gegooid voor niet-essentiële vluchten (repatriëring Nederlanders of vrachtvervoer)?
lekker shoppen !!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam +15 maar. Amsterdam 160+ inmiddels wtf doen ze daar
Jongens, het aantal gemelde gevallen zegt niets over het werkelijke aantal gevallen. Het aantal gevallen hangt 100% af van het aantal geteste personen en die aantallen verschillen dagelijks.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat is wel ongeveer naar verwachting...
[..]
Amsterdamse sekswerkers: maatregelen kabinet onvoldoende, kans dat we toch klanten gaan accepterenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:06 schreef Maver24 het volgende:
We hebben een nieuwe coronahoofdstad!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:07 schreef Houtenbeen het volgende:
@:lenny_leonard
Amsterdam(161) heeft Tilburg(154) in gehaald
Oorspronkelijke post had betrekking op de adviezen van de GGD en hoe mensen daarmee omgaan. 'Tja, een huisgenoot/familielid is besmet en nou zeggen ze dit? Wat moet ik er nu mee?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dit verhaal weer
Zo lang er niet is gezegd dat het absoluut niet kon gebeuren heeft die user gelijk.
Omdat bij passagiersvervoer ook vracht zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom Schiphol niet allang dicht is gegooid voor niet-essentiële vluchten (repatriëring Nederlanders of vrachtvervoer)?
Inderdaad. Deze site is handig om dit bij te houden: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jspquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het aantal doden vind ik op ziczhelf eerlijk gezegd ook niet zoveel zeggen. Het belangrijkste getal is de IC-capaciteit.
Tja, als je mensen nu al niet goed instrueert dan vraag ik me af hoe je iedereen die al dan niet wil in quarantaine gaat krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het alternatief is iedereen in quarantaine.
Dat is een flinke klus en zeker als een groep dat niet wilt
Het klopt toch gewoon? Als we allemaal twee meter afstand van elkaar houden, zal het aantal (extra) besmettingen naar vrijwel 0 gaan...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik las gisteravond geloof ik nog een artikel, hier uiteraard geplaatst op dit Slow Chat - excuses - algemene topic, waarin Jaap-met-de-baard zei dat het al dan niet invoeren van strengere maatregelen afhankelijk is van hoe de burgers zich gedragen.![]()
Gelukkig heeft de RIVM nooit verkeerde adviezen en foutieve informatie verstrekt en hebben ze altijd de adviezen/info van het WHO en uit andere landen opgevolgd.
Man man man. Stelletje @^!#^# daar.
We hadden al besloten dat die zijn overleden aan obesitas.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:09 schreef Markesh het volgende:
Corona slaat ongenadig hard toe in Amerikaanse familie: 4 doden en 3 zieken
Het om zich heen grijpende coronavirus heeft deze week ongenadig hard toegeslagen in een Amerikaanse familie. Een moeder (73) en drie van haar volwassen kinderen raakten besmet en kwamen kort na elkaar te overlijden. Familieleden zijn verbijsterd en doen een oproep aan andere Amerikanen. ,,Koester elke seconde en minuut die jullie samen hebben.”
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-3-zieken~a51ec68d/
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:07 schreef Houtenbeen het volgende:
@:lenny_leonard
Amsterdam(161) heeft Tilburg(154) in gehaald
Of je blijft realistisch, kan ook.. voorlopig weinig positiefs te melden hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je gaat vol in de paniekmodus, kan ook
Ook dit was hier al voorspeld, Halsema wil niet handhaven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Heeft België ook. Ga je pas eind volgende week terugzien in de cijfers.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:06 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Huh? Ja maar België heeft toch een veeeeeel beter lockdown dan Nederland (volgens vele hier)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |