Hebben niet alle informatie. Niet alle ziekenhuizen gebruiken dat systeem. Staat ergens in de kleine letters bovenaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok heb ik even gemist dan denk ik. Waarom klopt het niet?
Geld over. Tijd over. Aan huis gekluisterd. Achterstallig onderhoud.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:39 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam nu naar een bouwmarkt gaan?
kan je ook niet doorsturen naar een andere provincie, dan zijn ze al doodquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja ... je kan inderdaad geen acute blindedarmontsteking, TIA, hartaanval, botbreuk, nierstenen etc. etc. krijgen als je maar gewoon binnen blijft.
Omdat je niet in een bouwmarkt met 100 mensen wil rondlopen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geld over. Tijd over. Aan huis gekluisterd. Achterstallig onderhoud.
Waarom zou je niet naar een bouwmarkt gaan?
Die verwachting/hoop heb ik ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:40 schreef Tris het volgende:
Als deze storm is gaan liggen zou dat dan ook kunnen betekenen dat dingen in het onderwijs of met betrekking tot thuiswerken zullen gaan veranderen. Deze periode zal in de loop van tijd de resultaten laten zien en misschien gaat er daardoor wel het een en ander veranderen.
Alleen of met de hele familie Pippen? Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
dit is toch wel heel eng hoor....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Ronzz het volgende:
Ik kwam deze tegen gisteren:
[ afbeelding ]
Omdat social distancing?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij het bos geen rij staat. Dat was bij de bouwmarkt waar ik langs fietste wel het geval (mag maar een beperkt aantal mensen naar binnen).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:54 schreef PippenScottie het volgende:
Bij bouwmarkten is het druuuuk.
Ik ben zelf ook vrijwillig naar een bouwmarkt gegaan omdat vakantie er toch niet inzit de komende maanden.
Alternatief is naar het bos, maar daar zal het nog drukker zijn, denk ik.
Verdomme, gewoon zelfs nu nog verkeerd advies geven, terwijl het al WEKEN bekend is dat je wel besmettelijk bent voordat je klachten ontwikkelt. Echt NIET te geloven dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef BakkieDoen het volgende:
Had net een vriendin aan de telefoon, haar vader is opgenomen in het ziekenhuis met corona en het gaat niet goed. Vader woont bij haar, en haar man en 3 kinderen, in huis. Zij hoeven niet in quarantaine, behalve als ze ziekteverschijnselen krijgen. ( aldus GGD)
Iedereen, er is nog meer familie daar geweest de afgelopen dagen, kan dus gewoon overal gaan en staan.
Echt raar
Grenzen permanent strenger gecontroleerd over de hele wereld, zorgsysteem dat verandert. Misschien uiteindelijk overgaan op meer robotica... Denk ook wel dat veel gaat veranderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:40 schreef Tris het volgende:
Als deze storm is gaan liggen zou dat dan ook kunnen betekenen dat dingen in het onderwijs of met betrekking tot thuiswerken zullen gaan veranderen. Deze periode zal in de loop van tijd de resultaten laten zien en misschien gaat er daardoor wel het een en ander veranderen.
Het is mega druk bij de Hornbach, ik hoorde van iemand dat ze een rij hebben om binnen te komen want ze willen niet teveel mensen binnen. Iedereen zit zich thuis te vervelen dus gaan ze maar klussen. Ik heb vorige week ook een paar potten verf gekocht, mochten we in quarantaine gaan heb je tenminste wat te doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:39 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam nu naar een bouwmarkt gaan?
Bij mijn man op zijn werk schijnt de productiviteit hoger te zijn nu vrijwel iedereen thuis werkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:40 schreef Tris het volgende:
Alleen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:42 schreef Tris het volgende:
[..]
Alleen of met de hele familie Pippen? Dat is de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |