Excel stond op 2 decimalen achter de komma.quote:
Er is genoeg te doen. Alleen doen wij het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geloof niet dat daar ook maar iets tegen te doen is.
Moeder aarde grijpt in, dat moge duidelijk zijn.
Ik denk dat het leven, zoals we dat kenden vóór 2020, niet meer hetzelfde wordt.
Die is hier echt al 500x gepostquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Ronzz het volgende:
Ik kwam deze tegen gisteren:
[ afbeelding ]
WE WINNENquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Ronzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:29 schreef roos94 het volgende:
Mogen we nog een gok doen naar de cijfers van 14.00?
Aandachtshoeren...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef roos94 het volgende:
Die anna nooshin plaatst op instagram stories huilend hoe erg ze dit alles vindt.
Dit soort figurenomg.
we hebben echt teveel besmettingen,omdat de regering te laat heeft geschakeld en het gros van de mensen houdt zich niet aan de regelsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Ronzz het volgende:
[ afbeelding ]
gaat gebeuren....weer 10 dagen te laat, weer een faal van rutte en coquote:
Het aantal IC-opnames per dag lijkt juist te stabiliseren. Hopelijk houdt dat aan en begint het snel weer te zakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef Gehrman het volgende:
Maar wat denken jullie. Gaan we komende week al de IC capaciteit overschrijden en krijgen we hier dan ook Italiaanse toestanden?
Dit soort tabellen zeggen echt niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Ronzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang je familie/vrienden/kennissen thuis blijven hebben ze geen zorg nodig (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee wat ze in gedachten hebben. Alleen die domme tokkies gaan er straks wel voor zorgen dat mijn familie/vrienden/kenissen geen zorg meer kunnen krijgen.
die cijfers geven een lineare lijn met r=0.98 voor het aantal doden in NL.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Ronzz het volgende:
[ afbeelding ]
Informatie op die site KLOPT NIET en is niet up to date.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Het aantal IC-opnames per dag lijkt juist te stabiliseren. Hopelijk houdt dat aan en begint het snel weer te zakken.
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
Yep, die kant gaan we op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Ronzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ... je kan inderdaad geen acute blindedarmontsteking, TIA, hartaanval, botbreuk, nierstenen etc. etc. krijgen als je maar gewoon binnen blijft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Zolang je familie/vrienden/kennissen thuis blijven hebben ze geen zorg nodig (uitzonderingen daargelaten).
Lockdown is onvoldoende. Mensen blijven toch voor hun familie zorgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Kyran het volgende:
Er is genoeg te doen. Alleen doen wij het niet.
Waarom zou je in hemelsnaam nu naar een bouwmarkt gaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:54 schreef PippenScottie het volgende:
Bij bouwmarkten is het druuuuk.
Ik ben zelf ook vrijwillig naar een bouwmarkt gegaan omdat vakantie er toch niet inzit de komende maanden.
Alternatief is naar het bos, maar daar zal het nog drukker zijn, denk ik.
Ok heb ik even gemist dan denk ik. Waarom klopt het niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Informatie op die site KLOPT NIET en is niet up to date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |