Krijg jij makkelijk je dag en nacht ritme terug Eng als je weer een tijdje s'nachts heb moeten werken?quote:
Ik vind vanaf 25 pas goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Ja lekker, als het bij zo 25 graden blijft steken vind ik het prima kan er slecht tegen als het zo heet is
Duurt soms evenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg jij makkelijk je dag en nacht ritme terug Eng als je weer een tijdje s'nachts heb moeten werken?
Ik hoop echt voor jou dat de gemeente wat maatregelen gaat nemen. Anders is het ook lijden in je eigen woning/tuinquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Ja jij had het altijd koud he,Ik moet er niet aan denken. Helemaal niet omdat ik waarschijnlijk weer de hele zomer binnen m oet zitten door die processie rupsen. Kan dan niet eens een raam open zetten met een beetje wind, die haartjes waaien gewoon naar binnen.
Zoals ik eerder altijd naar de zomer uit kijk zie ik er nu tegen op.
Bij mijn broer zit er ook zo’n boom achter in de tuin. Niet in zijn tuin zelf maar alsnog zou de gemeente er wat aan doen dit jaar. Volgens mij de nesten met een gif bespuitenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Denk niet dat de gemeente hier wat gaat doen hoor
Vorige jaar ook wel tig keer moeten bellen
Maar omdat de boom niet aan mijn tuin grenst doen ze er niets aan.
De gemeente vergeet voor het gemak maar even dat er de laatste zomers veel wind hebben. DIe haartjes waaien overal naar toe.
750.000 haartjes van een rups. Nou der zitten nogal wat van die beesten in een nest
Alles wat geen hoge prioriteit heeft wordt afgezegd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze doen toch nog wel andere zaken behalve Corona gevallen.Of is die controle niet zo belangrijk.
Merk je verschil in het slapen nu je thuiswerkt? Ik blijf nu veel langer op terwijl ik vroeger om 21:00 al doodop was.
Ik ben niet de liefste omdat ik dat gwn niet ben. Online is het ook makkelijker lief te doen dan in het echt
Mag ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme FF.
Zullen wij hier een feestje voor hem doen?
Ik heb contact gehad met ge gemeentequote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij mijn broer zit er ook zo’n boom achter in de tuin. Niet in zijn tuin zelf maar alsnog zou de gemeente er wat aan doen dit jaar. Volgens mij de nesten met een gif bespuiten![]()
Was vorig jaar niet te doen, 4 kinderen die allemaal in de tuin willen spelen maar ja dat gaat moeilijk met die rupsen. Ze zaten ook allemaal onder de bultjes iedere keer![]()
Kan je geen klacht indienen bij de gemeente zelf?
Wat is datquote:
Rare kut als die er zo uit ziet.quote:
Weet niet maar geloof niet dat het een kut is.quote:
Grrrrrrroedemorgenquote:
Bolkpanterquote:
Ga je het weekend een beetje doorkomen grrrrrrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |