SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Richtlijnen in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws graag een bron
• Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Geen slowchat
• Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
• Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden
Sorry.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Shit, wilde de OP nog wat bijwerken.
Ok heftigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jep onze had het niet geredt thuis.
Ik begrijp dat je dit vindt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:09 schreef Montagui het volgende:
Er wordt door Elan NIETS gedownplayed.
Fok is op dit moment een bron van ANGST.
KAP daarmee.
En dan? Onszelf opsluiten tot sint juttemus?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:10 schreef Predator40 het volgende:
we moeten in een lockdown omdat de mensen nog volop elkaar aan het besmetten zijn, de mensen luisteren niet, de IC's lopen nu al vol, wij gaan gewoon keihard italie achterna.
Wie zegt dat dan? Dat we eraan onderdoor gaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb wel te doen met al die angsthazen hier voor dit vervelende virus. Ja het is een vervelend virus dat flink aan het huishouden is. Nee, we gaan er niet aan onder door.
Nee hoor, bang niet. Voor mijzelf zou dat nauwelijks iets veranderen. Werk thuis, doe zo min mogelijk boodschappen en wandelen alleen door de wijk waar ik niemand tegen kom.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lijkt erop dat jij aardig bang bent voor een echte noodzakelijke lockdown...
Moeten is sterk uitgedrukt, bovendien is het een group effort zeg maar ... ik vind die spoiler dingen eigenlijk niet thuishoren in een OP. Als het belangrijk genoeg was, was het doorgaans namelijk niet in een spoiler tag.quote:
Ho ho, ik heb het niet gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wow fancy banner in de OP @:Scrummie2.1
![]()
totdat in ieder geval de curve afgevlakt word he....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan? Onszelf opsluiten tot sint juttemus?
Je geeft mensen wel een hoop angst mee ja, angst die in veel gevallen onterecht en irrationeel is . Alleen al vanwege het feit dat mensen die overlijden allemaal oud waren, en in de meeste gevallen al andere ziektes onder de leden hadden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:09 schreef Montagui het volgende:
Er wordt door Elan NIETS gedownplayed.
Fok is op dit moment een bron van ANGST.
KAP daarmee.
wie dan wel?!!! super nice manquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het niet gemaakt.
Stond er al in dus.
Rechtstreeks uit WordPerfect.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wow fancy banner in de OP @:Scrummie2.1
![]()
Ik weet nou niet of abovetopsecret.com nou zo'n betrouwbare bron is, meneer aluhoedjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:51 schreef THEFXR het volgende:
in NY stapt het leger even uit.
[ afbeelding ]
ja, dat is de enige manier, geen vaccin weet je nogquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan? Onszelf opsluiten tot sint juttemus?
MIj wel.quote:
Nee, mijn vader post hier idd niet, hij is 74.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je geeft mensen wel een hoop angst mee ja, angst die in veel gevallen onterecht en irrationeel is . Alleen al vanwege het feit dat mensen die overlijden allemaal oud waren, en in de meeste gevallen al andere ziektes onder de leden hadden.
Dat is over het algemeen helemaal niet de groep die hier post, laat staan waar die betrekking op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |