Maar je moest toch sparen geloof ik ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja datHeb een tijdje geleden eens een messenmaakworkshop gedaan.. Kriebelt nu wel om daar even 2k op stuk te slaan om een bandslijpmachine te halen
Ik heb met alle twee geen ervaring; ik ben meer van het montage en bekabelenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Massief hout is fantastisch spul. Veel tofferder dan dat kouwe metaal. Al wil ik ook metaalbewerking ooit onder de knie krijgen
Daaromquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Maar je moest toch sparen geloof ik ?
Jep, die.quote:
Bisonkit plakt allesquote:Op donderdag 9 april 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
dat moment dat je er achter komt dat je niet de juiste pianoscharnierschroeven te hebben :/ ffs
hoop dat ik ze morgen binnen krijg..
Hoe groot?quote:
Meter in het vierkant.quote:
zitten toch genoeg handelaren in de regioquote:Op donderdag 9 april 2020 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meter in het vierkant.
¤40 per plaat. Viel nog mee als ik online de prijzen zo eens bekijk, als ze al konden leveren.
Ik had een aantal gebeld, lange levertijd. Een online aanbieder heeft zelfs staan dat ze geen platen meer leveren.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
zitten toch genoeg handelaren in de regio
Neem je acrylaatglasquote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had een aantal gebeld, lange levertijd. Een online aanbieder heeft zelfs staan dat ze geen platen meer leveren.
"Vanwege de enorme vraag naar plexiglas zijn wij genoodzaakt tijdelijk dit product niet aan te bieden. Alle bestellingen voor coronaschermen krijgen voorrang vanwege het maatschappelijk belang."
Uhu. Behalve dat zijn die schermpjes bijzonder lucratief
Of makrolon 😎quote:Op donderdag 9 april 2020 23:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Neem je acrylaatglas![]()
ook bekend als lexaan
Waarom, ik heb nu al plexiglasquote:Op donderdag 9 april 2020 23:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Neem je acrylaatglas![]()
ook bekend als lexaan
je kan er RJ45 connectoren aan het andere eind peuteren en die rechtstreeks in je switch of router, of je knoopt het andere eind aan een patch paneel vast. Vanwaar je met een kabel naar switch of router gaat.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Als je inbouw RJ45 poorten bouwt, sluit je dan alle kabels (in dit geval drie) die vanaf de punten komen in de meterkast aan op een switch? Of hoe gaat dat?
zoveel dat het niet opbrengt voor drie kabelsquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Tja, dit zijn maar drie hè. Wat kost zo'n paneel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |