Dat is dan wel weer een beetje jammer... Maar ik neem aan dat ze je niet elk uur kunnen opbellen..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar krijg je dus ook telefoontjes en als je die niet aanneemt wordt je gedreigd met politie aan de deur.
Denk het ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een beetje jammer... Maar ik neem aan dat ze je niet elk uur kunnen opbellen..
Zijn wel lekker, alleen je ochtendurine meurt als een gek na het eten van aspergesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vorig jaar was de prijs van asperges zo laag dat veel telers hun oogst vernietigde omdat het te duur was om ze te oogsten.
niet alleen in de ochtend hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn wel lekker, alleen je ochtendurine meurt als een gek na het eten van asperges
Zo zonde,ik💖 asperges.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vorig jaar was de prijs van asperges zo laag dat veel telers hun oogst vernietigde omdat het te duur was om ze te oogsten.
Als je niet gelijk doorspoelt zeker niet.quote:
hebben op terugweg van vakantie destijds in limburg een goede lading meegenomen. zo lekker van gesmuld.quote:
Truequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn wel lekker, alleen je ochtendurine meurt als een gek na het eten van asperges
Ik hou er ook vanquote:
het blijft je bezig houden hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je niet gelijk doorspoelt zeker niet.
Ja,ik heb er zelfs beeld bij.quote:
Zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben op terugweg van vakantie destijds in limburg een goede lading meegenomen. zo lekker van gesmuld.
ik zat vanavond ook te blaffen als een hond, bleek een haar te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef madam-april het volgende:
Er zit bij Jinek iemand de hele tijd te hoesten in de studio
Gelijk naar buiten sturen danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:00 schreef madam-april het volgende:
Er zit bij Jinek iemand de hele tijd te hoesten in de studio
Heb ik vorig jaar ook gedaan toen we een weekje in Limburg warenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben op terugweg van vakantie destijds in limburg een goede lading meegenomen. zo lekker van gesmuld.
Een teefje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat vanavond ook te blaffen als een hond, bleek een haar te zijn
Schaamhaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee een echte reuquote:
Dat is zo'n rot gevoelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja zou ik wel doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |