haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo traagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
collega van deze verslaggever is gisteren overleden. maar nee trump beweert dat mensen niet willen horen wat trump te zeggen heeft aan de mensen die bang zijntwitter:oliverdarcy twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 17:38:45NBC's @PeterAlexander asks Trump what he'd say to Americans who are frightened.
Trump goes on rant against Alexander, says he asked a "nasty question," calls him a "terrible reporter" and attacks NBC and Comcast. https://t.co/vZAk3M4mqR reageer retweetOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nouja om daar nu pislink over te worden gaat wel wat ver ja. Maar goed ik vind die play-offs ook niet geweldig dus in die zin ben ik het wel met Louis eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ging ook zo goed daar in europa he
ik vind het nog steeds geweldig dat loetje van gaal toen pislink was dat FC Groningen europa in ging door de playoffs en dat vond hij zo stom want het moest gewoon 1 2 3 4 etc zijn en niet kans dat de 7e won en de 4e nietZonder wrijving geen glans![]()
NuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nouja om daar nu pislink over te worden gaat wel wat ver ja. Maar goed ik vind die play-offs ook niet geweldig dus in die zin ben ik het wel met Louis eensOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
COR gaat iets sneller idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Topic gaat wel als een trein, bijna als COR“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HHaha daar gaan we het ook niet over eens worden maar dat geeft niet.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Kom er bijna niet door met berichten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
H
[..]
Haha daar gaan we het ook niet over eens worden maar dat geeft niet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vind het nu wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er bijna niet door met berichten.Zonder wrijving geen glans![]()
ik vermoedde alzoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er bijna niet door met berichten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja nooit verwacht dat er topics zullen zijn die sneller gaan dan hier, behalve bij bepaalde evenementenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet best.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef mario390 het volgende:
bij en mann 2018 hij heeft dat plassen ondergedrukt dann moest zogar de arts komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu wel net kwam ik er niet door.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het nu wel meevallen eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oepsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef mario390 het volgende:
bij en mann 2018 hij heeft dat plassen ondergedrukt dann moest zogar de arts komen![]()
cor is in dat opzicht ook een eventquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja nooit verwacht dat er topics zullen zijn die sneller gaan dan hier, behalve bij bepaalde evenementen
telkens weer een nieuw bericht of een nieuwe expert van de 17miljoen die iets te vertellen heeftOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |