HQquote:
jij vindt chloor lekker ruiken ?quote:
wij van WC-Eend....quote:
al weer bijna voorbijquote:
Champagnequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn kaars ruikt naar champagne en koekjes
niet gelijk aan de drank ?quote:
Dat zou lief zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, bitterbal is reeds onderweg op haar scootert.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
oh nee...
[ link | afbeelding ]
Misschien wel een goed idee om mijn kaars ook maar eens aan te stekenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig zit het in een pot met een lont en kruimelt het niet
Kijk je uit dat het niet spat? Goed het lontje afknippen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee om mijn kaars ook maar eens aan te steken
Niet ziek worden hč, anders stikt het hier binnenkort weer van de gekkies die midden in de nacht binnensluipen.quote:
Vier lonten maar liefst.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk je uit dat het niet spat? Goed het lontje afknippen!
Daar heb je de politie voorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee... de buurman kan niet goed omgaan met thuis zitten en is nu een beetje de boel kort aan het slaan. De buurvrouw brengt ondertussen haar zoon in veiligheid
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee... de buurman kan niet goed omgaan met thuis zitten en is nu een beetje de boel kort aan het slaan. De buurvrouw brengt ondertussen haar zoon in veiligheid
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo erg schijnt het nog niet te zijn. Maar we houden het in de gatenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt een knallerquote:
welke?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk de juiste smiley gebruikt.
#trotsopmezelf.
Ah zo'n buurman heb ik ook, en die is ook nog een beetje doof dus die praat nogal hard, klinkt alsof die elke keer weer de aanstaande vernietiging van een ras aan het aankondigen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg m'n kaars laatst met kerst van mijn zusje en tja die was nogal extreem duur dus er zat een heel boekwerk bij met fabricagefoto's, een dankwoord van de edelsmid, reclame uiteraard maar ook precies dat, zorg dat de bovenlaag minimaal 1 centimeter gesmolten is voordat je hem dooft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat wordt een knaller![]()
Ik heb dus pas echt recent geleerd dat je een grote kaars altijd moet fikken totdat de hele bovenste laag gesmolten is. Hardstikke logisch maar daar had ik dus nog nooit over nagedacht![]()
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n kaars laatst met kerst van mijn zusje en tja die was nogal extreem duur dus er zat een heel boekwerk bij met fabricagefoto's, een dankwoord van de edelsmid, reclame uiteraard maar ook precies dat, zorg dat de bovenlaag minimaal 1 centimeter gesmolten is voordat je hem dooft.
Hoe heet je zusje en pics?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bij
zo lang je het correcte gebruik vanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haal dezeen deze nogal eens door elkaar
Ja of dezequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zo lang je het correcte gebruik vanmaar weet
hoe je hem het beste kon gebruiken ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bij
wat ?quote:
Als ik gestrand zou zijn zou ik vrij snel overschakelen op een over(leven) daar op te bouwen, wat jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
Sprak net een vriendin van me die stewardess is bij een club in t buitenland.. Ook allemaal niet best..
In t ergste geval over 4 weken d'r baan kwijt en 0 mogelijkheid om naar NL terug te komen
je bedoeld dat hij duits spreekt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zo'n buurman heb ik ook, en die is ook nog een beetje doof dus die praat nogal hard, klinkt alsof die elke keer weer de aanstaande vernietiging van een ras aan het aankondigen is.
Die heeft daar in principe al een leven. Maar dat is het categorie land waar je, als je geen baan hebt, binnen 2 dagen opgerot moet wezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik gestrand zou zijn zou ik vrij snel overschakelen op een over(leven) daar op te bouwen, wat jij?
Nou Duits is het niet, maar hij heeft zo'n plat accent dat ik het ook geen Nederlands kan noemenquote:
Ik weet eigenlijk niet eens of ik wel zussen hebquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, jij bent toch de knapste van al je zusjes
Dan nog zou ik vrij snel overschakelen op overlevingsmodus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heeft daar in principe al een leven. Maar dat is het categorie land waar je, als je geen baan hebt, binnen 2 dagen opgerot moet wezen.
Ah een uniek specimenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of ik wel zussen heb
Wij mogen altijd wel graag lekker zeiken op NL, maar ik zit (vooralsnog) hier best goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heeft daar in principe al een leven. Maar dat is het categorie land waar je, als je geen baan hebt, binnen 2 dagen opgerot moet wezen.
Nederland is technisch gezien echt een geweldig land om te leven. Enige dat ik hier mis is echte natuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij mogen altijd wel graag lekker zeiken op NL, maar ik zit (vooralsnog) hier best goed.
Ja maar wij hebben de mooiste vrouwen ter wereld, vanalleswat en dat kun je ook beschouwen als natuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is technisch gezien echt een geweldig land om te leven. Enige dat ik hier mis is echte natuur.
Ook dat heb je hier wel alleen niet in ze zin van tropisch bos, bergen en dagen geen mensen tegen komenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is technisch gezien echt een geweldig land om te leven. Enige dat ik hier mis is echte natuur.
Vooral dat laatste mis ik altijd een beetjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook dat heb je hier wel alleen niet in ze zin van tropisch bos, bergen en dagen geen mensen tegen komen
Hoe heb je dat zo? Je herkent jezelf niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Iedere keer als ik langs de enorme gang-spiegel loop denk ik, huh wie loopt daar dan?
Hij schrikt van zichzelfquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo? Je herkent jezelf niet?
Had om 08:45 nog best lange haren tot op mijn schouders, om 09:00 zo kaal als een biljartbal in een impulsieve drastische opwellingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo? Je herkent jezelf niet?
Nou dat laatste heb ik wel eens gehad met een steeds verder teruglopend benzine metertje... vervolgens toch nog een pomp gevonden waarbij ik het idee had dat ik in the wrong turn was terecht gekomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat laatste mis ik altijd een beetjeNergens uitgestrekte vlaktes met wegen waar je urenlang helemaal niemand tegenkomt
Is dit een gebod van 'ga mensen helpen'quote:
zoiets is een doodszondequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had om 08:45 nog best lange haren tot op mijn schouders, om 09:00 zo kaal als een biljartbal in een impulsieve drastische opwelling
Nee niet doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zoiets is een doodszonde![]()
![]()
Ik heb ook ooit eens gedacht dat ik mijn haar kort moest knippen... heb er nog wel eens nachtmerries van
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Nee dat was een matige reactie op US z'n spiegel post.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zoiets is een doodszonde![]()
![]()
Ik heb ook ooit eens gedacht dat ik mijn haar kort moest knippen... heb er nog wel eens nachtmerries van
Ja die hebben ook niet zoveel haren als je tenminste de uiterste houdbaarheidsdatum in acht neemt.quote:
Yessss het is je geluktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had voor mijn Switch speciaal 6 euro extra betaald om hem als prioriteit te laten verzenden zodat hij zaterdag zou komen ipv vr-ma. Kom ik thuis uit het werk ligt er een briefje dat er een pakketje bij de buren lag. Hij is er!Ga zo denk in animal crossing online kopen en morgen komt via Bol Mario kart.
O, ze vliegt dus voor Emiratesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Splatoon!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had voor mijn Switch speciaal 6 euro extra betaald om hem als prioriteit te laten verzenden zodat hij zaterdag zou komen ipv vr-ma. Kom ik thuis uit het werk ligt er een briefje dat er een pakketje bij de buren lag. Hij is er!Ga zo denk in animal crossing online kopen en morgen komt via Bol Mario kart.
Snap ik, vrouwen met kort haar zijn de duivelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen wel gedaan, god man wat vond ik het erg
Was echt zooooo bang dat een complete lockdown roet in het eten zou gooien nog maar gelukkig!quote:
Lijkt me ook leuk maar nog meer spelletjes mag pas maandag want payday. Het is allemaal bij elkaar nu al een klein kapitaal voor me.quote:
Als je splatoon koopt moet je wel nintendo online doen anders heb je er geen fuck aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was echt zooooo bang dat een complete lockdown roet in het eten zou gooien nog maar gelukkig!
[..]
Lijkt me ook leuk maar nog meer spelletjes mag pas maandag want payday. Het is allemaal bij elkaar nu al een klein kapitaal voor me.
Jij verwacht nog schaamhaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Zie je amper wat voor schaamhaar je kunt verwachten ook
Nu nog een mannelijke nakomeling van Wim en Max die ze Mohammed noemen en de cirkel is rond.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.html
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog een mannelijke nakomeling van Wim en Max die ze Mohammed noemen en de cirkel is rond.
Misschien kan een van de A-tjes daar wel voor zorgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog een mannelijke nakomeling van Wim en Max die ze Mohammed noemen en de cirkel is rond.
Hoiiiiiii pap, niet schrikken maar dit is Abdel maar hij lijkt in niets op zijn oom Ridouan hoor, hij is echt keilief en kijk wat voor ring ik heb gehad, die heb jij of oma zelfs niet hč hihihihi?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kan een van de A-tjes daar wel voor zorgenLeuk vriendje mag ook
Zouden ze al bedacht hebben wie het binnen koninklijke/ adelijke kring moet worden?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiiii pap, niet schrikken maar dit is Abdel maar hij lijkt in niets op zijn oom Ridouan hoor, hij is echt keilief en kijk wat voor ring ik heb gehad, die heb jij of oma zelfs niet hč hihihihi?
Zullen we op zoek gaan naar een geschikte jongeling en hem aandragen bij de RVD?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zouden ze al bedacht hebben wie het binnen koninklijke/ adelijke kring moet worden?
Geen idee. Loopt er in België of Denemarken niet een geschikt prinsje rond?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zouden ze al bedacht hebben wie het binnen koninklijke/ adelijke kring moet worden?
Sjonge jonge, wat een superlatievenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jee, de speechcoaches van Nederland vinden er ook wat van hoorhttps://nos.nl/artikel/23(...)rlanders-wakker.html
je gaat er in deze post automatisch vanuit dat ze op mannen valt, dat is nog helemaal niet zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we op zoek gaan naar een geschikte jongeling en hem aandragen bij de RVD?
Waar denk je dat Catharina-Amalia der Nederlanden op valt?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je gaat er in deze post automatisch vanuit dat ze op mannen valt, dat is nog helemaal niet zeker
nou idd. Zo fantastisch en bevlogen en inspirerend vond ik het niet.quote:
"Kijk pap, van jou geleerd!"quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel vet zijn als ze 100 procent lesbisch is en een keilekker wijf trouwt of zo
Ik heb geen idee wat er zoal tot een jaar of 21 in 'die kringen' rondloopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we op zoek gaan naar een geschikte jongeling en hem aandragen bij de RVD?
Waar denk je dat Catharina-Amalia der Nederlanden op valt?
Volgens mij is de zoon van Koning Filip wel ongeveer van die leeftijd, anders is het wel iets voor Amalia's zussen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er zoal tot een jaar of 21 in 'die kringen' rondloopt.
Ik ga zoeken
Amalia?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel vet zijn als ze 100 procent lesbisch is en een keilekker wijf trouwt of zo
Ze mag niet met Gabriel lees ik.... zou wel een mooi post apocaliptisch Romeo en Juliet geval worden als ze elkaar leuk zouden vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is de zoon van Koning Filip wel ongeveer van die leeftijd, anders is het wel iets voor Amalia's zussen.
Wie is Gabriel?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze mag niet met Gabriel lees ik.... zou wel een mooi post apocaliptisch Romeo en Juliet geval worden als ze elkaar leuk zouden vinden
Oh dat wordt echt zo voor ze bepaald ja? Hoe triestquote:
De toekomstig koningin ziet er dan weer best prima uit, vind ik dan hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het, wat een naar hoofd heeft dat jochie.
Onze?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De toekomstig koningin ziet er dan weer best prima uit, vind ik dan he
Kun je dat gedoe omtrent Emily Breemers nog herinneren? Volgens mij vond Bea haar niet geschikt als koningin.. Of was dat een fabeltje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wordt echt zo voor ze bepaald ja? Hoe triest
Dat is er zo eentje die kikkers ontleed en huisdieren vermoordquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het, wat een naar hoofd heeft dat jochie.
Max mocht eerst ook niet want die vader was moeilijk. Man man man gedoe.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je dat gedoe omtrent Emily Breemers nog herinneren? Volgens mij vond Bea haar niet geschikt als koningin.. Of was dat een fabeltje?
Dan heb je het over noordoost-Frankrijk toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:47 schreef crv het volgende:
Lees net dat hier de eerste patienten al niet meer beademt kunnen worden
Begint dus uit de klauwen te lopen
Ja die houden we echt wel weg bij ons Amaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is er zo eentje die kikkers ontleed en huisdieren vermoord
Belgische wetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wordt echt zo voor ze bepaald ja? Hoe triest
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Belgische wet
(ze zijn bang dat we belgie terug willen denk ik)
Vind ik die van ons leuker, haar ogen spreken en lichten op, die van België kijkt als een dode vis soms.quote:
Want laten we niet vergeten hoe belangrijk De Regels zijn.quote:De liedjes die dit jaar zouden worden
gezongen op het Eurovisie Songfestival
in Rotterdam,mogen volgend jaar niet
meer gebruikt worden.Volgens de EBU,die
het liedjesfestijn organiseert,staan de
regels dat niet toe.De artiesten zijn
nog wel welkom.Het festival is afgelast
vanwege de coronacrisis.
Zeker na de uitzending van Zondag met Lubach van laastquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Belgische wet
Is er niet een of andere leuke prins van een ander continentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die houden we echt wel weg bij ons Amaal.
Nou Gent, Antwerpen, Knokke en Brugge wil ik wel erbij hebben hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Belgische wet
En wat dacht je van de Anale driehoek?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Gent, Antwerpen, Knokke en Brugge wil ik wel erbij hebben hoor.
Politiek gezien is het echt bizar hoe het daar gaat. Echt geen wonder dat het daar niet werkt ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker na de uitzending van Zondag met Lubach van laast![]()
Ja zo'n obscure Zulu troonopvolger of zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is er niet een of andere leuke prins van een ander continent
Oh die vind ik ook wel leuk.... Brussel mogen ze echt houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Gent, Antwerpen, Knokke en Brugge wil ik wel erbij hebben hoor.
Ja, gewoon twee verschillende werelden, Vlaanderen en Walloniëquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Politiek gezien is het echt bizar hoe het daar gaat. Echt geen wonder dat het daar niet werkt ook.
De wat? Reet, Kontich en?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de Anale driehoek?
Reet, Kontich en Aartselaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de Anale driehoek?
Bijna, Kontich is goed, Dan heb je nog Retie en Aarschotquote:
Ja dat is inmiddels Franser dan Frankrijk ook al is onze stichter aan het hof van Brussel opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook wel leuk.... Brussel mogen ze echt houden.
Ohhhh die hebben er nogal wat! Dit moet te doen zijn, er moet er een tussen zitten!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n obscure Zulu troonopvolger of zo![]()
Amaal gaat genieten van de lange trage nachten
Ze spreken er voornamelijk Frans, ik vindt het een groot hol met tuig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is inmiddels Franser dan Frankrijk ook al is onze stichter aan het hof van Brussel opgegroeid.
Haha teringquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh die hebben er nogal wat! Dit moet te doen zijn, er moet er een tussen zitten!
https://en.wikipedia.org/(...)ent_African_monarchs
Vieze stad ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze spreken er voornamelijk Frans, ik vindt het een groot hol met tuig.
Frans zei tegen Frans in het Frans, is Frans in het Frans ook Frans, nee zei Frans tegen Frans in het Frans, Frans is in het Frans Francois.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze spreken er voornamelijk Frans, ik vindt het een groot hol met tuig.
quote:Binnen de huidige context verwijst de term marginale driehoek laatdunkend naar een bevolking zonder veel culturele bagage die voornamelijk zou bestaan uit sociaal lagere klassen, met een lage opleiding en een hoge werkloosheidsgrad. De streek zou bewoond worden door johnny's en marina's die luisteren naar foute muziek, waarbij ze goedkope pilsbieren drinken en hobby’s hebben als voetballen en het tunen van auto’s.
Zat al te hopen en te sturen op die Nederlandse ondernemingsgeest die nu thuis zit en actie gaat ondernemenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
TU Delft en een Nederlands bedrijf dat onderdelen maakt gaan beademingsapparaten maken![]()
![]()
Dit vind ik tof!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
TU Delft en een Nederlands bedrijf dat onderdelen maakt gaan beademingsapparaten maken![]()
![]()
Maar daar is het dus Marina ipv Anitaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikisage.org/wiki/Marginale_driehoek
Marginale driehoek is Belgisch voor Maaskantje
Ik loop echt bijna overal 's avonds wel rond, daar dus niet, voelt niet prettig, staan altijd mensen in hoekjes schimmig te doen/rond te hangen.quote:
Dit gaat ook voor Limburg en de zeven geneugten in Nederland, toen Napoleon hier op bezoek was zei hij, ok wat de vrouwen hier uit domheid en simplisme doen doen ze in Parijs uit geraffineerderdheid, ik ben er weg vanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikisage.org/wiki/Marginale_driehoek
Marginale driehoek is Belgisch voor Maaskantje
Kom je vaak dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik loop echt bijna overal 's avonds wel rond, daar dus niet, voelt niet prettig, staan altijd mensen in hoekjes schimmig te doen/rond te hangen.
Ze gaan het los van elkaar doen. De studenten maken een simpel beademingsapparaat, inclusief software en bediening. En dat bedrijf maakt normaal alleen de pompen en gaat nu een stap verder door er een vereenvoudigd beademingsapparaat van te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat al te hopen en te sturen op die Nederlandse ondernemingsgeest die nu thuis zit en actie gaat ondernemen
Onze dikke vinger in de dijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaan het los van elkaar doen. De studenten maken een simpel beademingsapparaat, inclusief software en bediening. En dat bedrijf maakt normaal alleen de pompen en gaat nu een stap verder door er een vereenvoudigd beademingsapparaat van de te maken.
Trots op mijn landje
Ze willen er in april al 400 klaar hebben of zo begreep ik he, bij de TU?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaan het los van elkaar doen. De studenten maken een simpel beademingsapparaat, inclusief software en bediening. En dat bedrijf maakt normaal alleen de pompen en gaat nu een stap verder door er een vereenvoudigd beademingsapparaat van te maken.
Trots op mijn landje
Hey, die champignon-broccoli soortgenoten van je waren aan de flauwe kant. Gelukkig heb ik nog maar een halve doosquote:
Ja, niet helemaal noord. Ze hebben het over zuid-elzass dus van mulhouse tot Baselquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je het over noordoost-Frankrijk toch?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze willen er in april al 400 klaar hebben of zo begreep ik he, bij de TU?
Dan zou ik niet zo vrolijk zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is @:bitterbal haar messen slijpen?
ja daar staan ze ook wel een beetje om bekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, die champignon-broccoli soortgenoten van je waren aan de flauwe kant. Gelukkig heb ik nog maar een halve doos
Wie eet dit nou?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, die champignon-broccoli soortgenoten van je waren aan de flauwe kant. Gelukkig heb ik nog maar een halve doos
Er zijn ook zulke initiatievenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gaan het los van elkaar doen. De studenten maken een simpel beademingsapparaat, inclusief software en bediening. En dat bedrijf maakt normaal alleen de pompen en gaat nu een stap verder door er een vereenvoudigd beademingsapparaat van te maken.
Trots op mijn landje
* wakker probeert te blijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn weer scherp. nu wachten totdat jullie allemaal slapen
Niet nou, uurtje geleden. Ik. Ze zijn best prijzig ook trouwens. Al die ovensnacks behalve frikandellen.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Landverraderquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn ook zulke initiatieven
[ afbeelding ]
Helpquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
them's doin it WRONG.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
273 miljoen? In Nederland?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
als we hier helemaa; dicht gaan met een 273 miljoen besmette gevallen, zouden jullie dan mondkapjes gaan dragen ?
Serieus?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeten ze met wc-papier ook doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
them's doin it WRONG.
In Denemarken hadden ze de juists prijsprikkel gevonden: 1 fles 4 euro, 2 flessen 200 euro per stuk. Zo doe je dat
schiet toch op met die mondkapjes. 10 miljoen man hebben corona en de HELE WERELD wil mondkapjes hebben, die toch geen zier helpen. 30 miljoen man hebben aids maar niemand wil een condoom gebruiken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
als we hier helemaa; dicht gaan met een 273 miljoen besmette gevallen, zouden jullie dan mondkapjes gaan dragen ?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor aids heb je wel wat meer nodig om besmet te worden, corona krijg je al van een verkeerd hoestende bejaarde.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schiet toch op met die mondkapjes. 10 miljoen man hebben corona en de HELE WERELD wil mondkapjes hebben, die toch geen zier helpen. 30 miljoen man hebben aids maar niemand wil een condoom gebruiken.
niet sneller?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
@:burgermeester, is het programma al bekend van onze eerste dag en avond in Foqueville?
Zal eind april zijn denk ik dat we daar zijn.
Beginnen met Koningsdag denk. Gaat daar wčl doorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
@:burgermeester, is het programma al bekend van onze eerste dag en avond in Foqueville?
Aids krijg je ook niet zomaar hoor, geloof me.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schiet toch op met die mondkapjes. 10 miljoen man hebben corona en de HELE WERELD wil mondkapjes hebben, die toch geen zier helpen. 30 miljoen man hebben aids maar niemand wil een condoom gebruiken.
Wie is onze Koning dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beginnen met Koningsdag denk. Gaat daar wčl door
Weet ik veel. Wie is de bugemeester sowieso?quote:
Ja ik ook maar we hebben elkaar toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begi mij wat te vervelen namelijk.
Ik ga zo maar weer eens in bed liggen. Lekker nachtje slapenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda, no questions asked.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wie is de bugemeester sowieso?
Nu wordt het gevaarlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens in bed liggen. Lekker nachtje slapen
Gofferquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Na de toespraken, hebben lopend buffet met vleermuissoep, broccoli-champignon-bitterballen en makreelwraps met appel.
En daarna gaan we lekker los![]()
Kwijlen op je kussenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens in bed liggen. Lekker nachtje slapen
Jij had toch je messen geslepen?quote:
Die zie ik nog vliegen buitenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Sorry Buda maar vleermuis is tegenwoordig nergens meer te krijgen
Mijn rijkdom en voorraad staat ter uwer beschikking ter sociale distributie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we jouw voorraad plunderen en vragen of Karzai zijn magic kan doen
Krab ben ik niet zo dol op. Maar die burgersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn rijkdom en voorraad staat ter uwer beschikking ter sociale distributie.
*verstopt zijn lading Kobe meat and Alaskan Crab.
Ja sorry, ik functioneer wat slecht als ik niet zelf alles mag bepalen en heb wat moeite met autoriteitquote:
Wat is jouw taak eigenlijk in het dorp?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja sorry, ik functioneer wat slecht als ik niet zelf alles mag bepalen en heb wat moeite met autoriteit
Flash nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das nu nog te vroeg, jullie zijn allemaal nog wakker
Ik heb er nog 60quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krab ben ik niet zo dol op. Maar die burgers
Beulquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is jouw taak eigenlijk in het dorp?
Ik ben redelijk liberaal. Maar grijp wel in als het echt nodig isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja sorry, ik functioneer wat slecht als ik niet zelf alles mag bepalen en heb wat moeite met autoriteit
Terecht, hamster.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan voel ik mij schuldig over die 35 flessen cola
Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben redelijk liberaal. Maar grijp wel in als het echt nodig is
Ik vind cola vies als er geen whisky in zit maar je mag wel een beetje proeven zo hoor, ik ben geen monster.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan voel ik mij schuldig over die 35 flessen cola
Vooral als iemand anders naar die fles kijktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo kijkt @:bitterbal als ze bij AH de laatste fles te pakken heeft.
Moeten we nog over vergaderenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is jouw taak eigenlijk in het dorp?
Viesmad!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vooral als iemand anders naar die fles kijkt
Ben jij er zo eentje die urenlang wil vergaderen en dan nog geen stap verder isquote:
slaap lekker flesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jullie vergaderen maar een eind heen, ik vind het wel een mooi moment om te gaan slapen
maak es een foto van dat dingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Hmpf downloaden wordt geschat op nog 1 uur en 28 minuten
Slaap lekker. Jij wordt voorzitter van de Centrale Bank en enige lid van het Groot Foqueviller Mannenkoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jullie vergaderen maar een eind heen, ik vind het wel een mooi moment om te gaan slapen
mooi dan trek ik een uitkeringquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al onze taken zijn al bekend dus...
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaap lekker. Jij wordt voorzitter van de Centrale Bank en enige lid van het Groot Foqueviller Mannenkoor.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mooi dan trek ik een uitkeringdie mensen moeten er ook zijn
the fuckoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja ik ga wel even wat biljetten ontwerpen. Wat wordt de munteenheid?
De corona?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja ik ga wel even wat biljetten ontwerpen. Wat wordt de munteenheid?
De corona?
Jup, ik denk dat ik ook steun aanvraag bij buda voor het faciliteren van een scootmobielquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
beetje kansloos op het bankje zitten dus
Ygritte gaat op een witte tuinstoel zitten met een blik Schultenbrau om kut naar de buurvrouw te roepen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
beetje kansloos op het bankje zitten dus
quote:
Ik jat wel wat Tsjechische of Hongaarse designs van vroegah.quote:
Scootmobiel? Volgens mij heb ik gisteren een verkeerde staartdeling gemaakt toen ik je leeftijd uitrekendequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup, ik denk dat ik ook steun aanvraag bij buda voor het faciliteren van een scootmobiel
Krijgt ze wel een rijverbod hoor, sowieso geen enkele Opel in Foquevillequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ygritte gaat op een witte tuinstoel zitten met een blik Schultenbrau om kut naar de buurvrouw te roepen?
ik ben het er niet mee eens hoor allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ygritte gaat op een witte tuinstoel zitten met een blik Schultenbrau om kut naar de buurvrouw te roepen?
Tof! Heroīsche foto van Danny op het 100 coronabiljet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik jat wel wat Tsjechische of Hongaarse designs van vroegah.
Nee ik ben aangewezen als jouw begeleider, denk je dat dat leuk is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens hoor allemaal
Mijn Clio mag wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgt ze wel een rijverbod hoor, sowieso geen enkele Opel in Foqueville
In mijn onderbewuste heb ik dit altijd al gewild... ik wil ook badslippers met van die witte sportsokken en een tijgerprint legging met getatoeerde wenkbrauwenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dat heb je jezelf toebedeeld henkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben aangewezen als jouw begeleider, denk je dat dat leuk is.
Toch maar gerbilsmoothiemaker dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Frans, dus wel makkelijk om undercover daarheen te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch maar gerbilsmoothiemaker dan?
*Noteert.
Ohquote:
Ik heb er ook een beetje moeite mee Mensen moeten wel wat toevoegen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liesje for presidentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een beetje moeite mee Mensen moeten wel wat toevoegen.
Dit past nu bij mijn nieuwe imago!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scootmobiel? Volgens mij heb ik gisteren een verkeerde staartdeling gemaakt toen ik je leeftijd uitrekende
nee 100 is een muntquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Heroīsche foto van Danny op het 100 coronabiljet.
Okee, jij krijgt een appartementje op de begane grond want ik voorzie Barbie-aanse taferelen met uit het raam springen en veel exen en zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn onderbewuste heb ik dit altijd al gewild... ik wil ook badslippers met van die witte sportsokken en een tijgerprint legging met getatoeerde wenkbrauwen
Ga je nu al een coup opzetten, heel dat dorp moet nog gesticht worden ...quote:
Daarom nemen we jouw Citroën ook meequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is Frans, dus wel makkelijk om undercover daarheen te gaan.
ze gaat maar gewoon werken. daar betaal ik geen belasting voorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, jij krijgt een appartementje op de begane grond want ik voorzie Barbie-aanse taferelen met uit het raam springen en veel exen en zo.![]()
* Noteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |