HQquote:
jij vindt chloor lekker ruiken ?quote:
wij van WC-Eend....quote:
al weer bijna voorbijquote:
Champagnequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn kaars ruikt naar champagne en koekjes
niet gelijk aan de drank ?quote:
Dat zou lief zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, bitterbal is reeds onderweg op haar scootert.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
oh nee...
[ link | afbeelding ]
Misschien wel een goed idee om mijn kaars ook maar eens aan te stekenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig zit het in een pot met een lont en kruimelt het niet
Kijk je uit dat het niet spat? Goed het lontje afknippen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee om mijn kaars ook maar eens aan te steken
Niet ziek worden hè, anders stikt het hier binnenkort weer van de gekkies die midden in de nacht binnensluipen.quote:
Vier lonten maar liefst.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk je uit dat het niet spat? Goed het lontje afknippen!
Daar heb je de politie voorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee... de buurman kan niet goed omgaan met thuis zitten en is nu een beetje de boel kort aan het slaan. De buurvrouw brengt ondertussen haar zoon in veiligheid
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee... de buurman kan niet goed omgaan met thuis zitten en is nu een beetje de boel kort aan het slaan. De buurvrouw brengt ondertussen haar zoon in veiligheid
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo erg schijnt het nog niet te zijn. Maar we houden het in de gatenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt een knallerquote:
welke?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk de juiste smiley gebruikt.
#trotsopmezelf.
Ah zo'n buurman heb ik ook, en die is ook nog een beetje doof dus die praat nogal hard, klinkt alsof die elke keer weer de aanstaande vernietiging van een ras aan het aankondigen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg m'n kaars laatst met kerst van mijn zusje en tja die was nogal extreem duur dus er zat een heel boekwerk bij met fabricagefoto's, een dankwoord van de edelsmid, reclame uiteraard maar ook precies dat, zorg dat de bovenlaag minimaal 1 centimeter gesmolten is voordat je hem dooft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat wordt een knaller![]()
Ik heb dus pas echt recent geleerd dat je een grote kaars altijd moet fikken totdat de hele bovenste laag gesmolten is. Hardstikke logisch maar daar had ik dus nog nooit over nagedacht![]()
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n kaars laatst met kerst van mijn zusje en tja die was nogal extreem duur dus er zat een heel boekwerk bij met fabricagefoto's, een dankwoord van de edelsmid, reclame uiteraard maar ook precies dat, zorg dat de bovenlaag minimaal 1 centimeter gesmolten is voordat je hem dooft.
Hoe heet je zusje en pics?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bij
zo lang je het correcte gebruik vanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haal dezeen deze nogal eens door elkaar
Ja of dezequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zo lang je het correcte gebruik vanmaar weet
hoe je hem het beste kon gebruiken ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bij
wat ?quote:
Als ik gestrand zou zijn zou ik vrij snel overschakelen op een over(leven) daar op te bouwen, wat jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
Sprak net een vriendin van me die stewardess is bij een club in t buitenland.. Ook allemaal niet best..
In t ergste geval over 4 weken d'r baan kwijt en 0 mogelijkheid om naar NL terug te komen
je bedoeld dat hij duits spreekt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zo'n buurman heb ik ook, en die is ook nog een beetje doof dus die praat nogal hard, klinkt alsof die elke keer weer de aanstaande vernietiging van een ras aan het aankondigen is.
Die heeft daar in principe al een leven. Maar dat is het categorie land waar je, als je geen baan hebt, binnen 2 dagen opgerot moet wezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik gestrand zou zijn zou ik vrij snel overschakelen op een over(leven) daar op te bouwen, wat jij?
Nou Duits is het niet, maar hij heeft zo'n plat accent dat ik het ook geen Nederlands kan noemenquote:
Ik weet eigenlijk niet eens of ik wel zussen hebquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, jij bent toch de knapste van al je zusjes
Dan nog zou ik vrij snel overschakelen op overlevingsmodus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heeft daar in principe al een leven. Maar dat is het categorie land waar je, als je geen baan hebt, binnen 2 dagen opgerot moet wezen.
Ah een uniek specimenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of ik wel zussen heb
Wij mogen altijd wel graag lekker zeiken op NL, maar ik zit (vooralsnog) hier best goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heeft daar in principe al een leven. Maar dat is het categorie land waar je, als je geen baan hebt, binnen 2 dagen opgerot moet wezen.
Nederland is technisch gezien echt een geweldig land om te leven. Enige dat ik hier mis is echte natuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij mogen altijd wel graag lekker zeiken op NL, maar ik zit (vooralsnog) hier best goed.
Ja maar wij hebben de mooiste vrouwen ter wereld, vanalleswat en dat kun je ook beschouwen als natuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is technisch gezien echt een geweldig land om te leven. Enige dat ik hier mis is echte natuur.
Ook dat heb je hier wel alleen niet in ze zin van tropisch bos, bergen en dagen geen mensen tegen komenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is technisch gezien echt een geweldig land om te leven. Enige dat ik hier mis is echte natuur.
Vooral dat laatste mis ik altijd een beetjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook dat heb je hier wel alleen niet in ze zin van tropisch bos, bergen en dagen geen mensen tegen komen
Hoe heb je dat zo? Je herkent jezelf niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Iedere keer als ik langs de enorme gang-spiegel loop denk ik, huh wie loopt daar dan?
Hij schrikt van zichzelfquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo? Je herkent jezelf niet?
Had om 08:45 nog best lange haren tot op mijn schouders, om 09:00 zo kaal als een biljartbal in een impulsieve drastische opwellingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo? Je herkent jezelf niet?
Nou dat laatste heb ik wel eens gehad met een steeds verder teruglopend benzine metertje... vervolgens toch nog een pomp gevonden waarbij ik het idee had dat ik in the wrong turn was terecht gekomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat laatste mis ik altijd een beetjeNergens uitgestrekte vlaktes met wegen waar je urenlang helemaal niemand tegenkomt
Is dit een gebod van 'ga mensen helpen'quote:
zoiets is een doodszondequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had om 08:45 nog best lange haren tot op mijn schouders, om 09:00 zo kaal als een biljartbal in een impulsieve drastische opwelling
Nee niet doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zoiets is een doodszonde![]()
![]()
Ik heb ook ooit eens gedacht dat ik mijn haar kort moest knippen... heb er nog wel eens nachtmerries van
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Nee dat was een matige reactie op US z'n spiegel post.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zoiets is een doodszonde![]()
![]()
Ik heb ook ooit eens gedacht dat ik mijn haar kort moest knippen... heb er nog wel eens nachtmerries van
Ja die hebben ook niet zoveel haren als je tenminste de uiterste houdbaarheidsdatum in acht neemt.quote:
Yessss het is je geluktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had voor mijn Switch speciaal 6 euro extra betaald om hem als prioriteit te laten verzenden zodat hij zaterdag zou komen ipv vr-ma. Kom ik thuis uit het werk ligt er een briefje dat er een pakketje bij de buren lag. Hij is er!Ga zo denk in animal crossing online kopen en morgen komt via Bol Mario kart.
O, ze vliegt dus voor Emiratesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Splatoon!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had voor mijn Switch speciaal 6 euro extra betaald om hem als prioriteit te laten verzenden zodat hij zaterdag zou komen ipv vr-ma. Kom ik thuis uit het werk ligt er een briefje dat er een pakketje bij de buren lag. Hij is er!Ga zo denk in animal crossing online kopen en morgen komt via Bol Mario kart.
Snap ik, vrouwen met kort haar zijn de duivelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen wel gedaan, god man wat vond ik het erg
Was echt zooooo bang dat een complete lockdown roet in het eten zou gooien nog maar gelukkig!quote:
Lijkt me ook leuk maar nog meer spelletjes mag pas maandag want payday. Het is allemaal bij elkaar nu al een klein kapitaal voor me.quote:
Als je splatoon koopt moet je wel nintendo online doen anders heb je er geen fuck aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was echt zooooo bang dat een complete lockdown roet in het eten zou gooien nog maar gelukkig!
[..]
Lijkt me ook leuk maar nog meer spelletjes mag pas maandag want payday. Het is allemaal bij elkaar nu al een klein kapitaal voor me.
Jij verwacht nog schaamhaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Zie je amper wat voor schaamhaar je kunt verwachten ook
Nu nog een mannelijke nakomeling van Wim en Max die ze Mohammed noemen en de cirkel is rond.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |