HQquote:
jij vindt chloor lekker ruiken ?quote:
wij van WC-Eend....quote:
al weer bijna voorbijquote:
Champagnequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn kaars ruikt naar champagne en koekjes
niet gelijk aan de drank ?quote:
Dat zou lief zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, bitterbal is reeds onderweg op haar scootert.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
oh nee...
[ link | afbeelding ]
Misschien wel een goed idee om mijn kaars ook maar eens aan te stekenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig zit het in een pot met een lont en kruimelt het niet
Kijk je uit dat het niet spat? Goed het lontje afknippen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee om mijn kaars ook maar eens aan te steken
Niet ziek worden hè, anders stikt het hier binnenkort weer van de gekkies die midden in de nacht binnensluipen.quote:
Vier lonten maar liefst.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk je uit dat het niet spat? Goed het lontje afknippen!
Daar heb je de politie voorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee... de buurman kan niet goed omgaan met thuis zitten en is nu een beetje de boel kort aan het slaan. De buurvrouw brengt ondertussen haar zoon in veiligheid
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee... de buurman kan niet goed omgaan met thuis zitten en is nu een beetje de boel kort aan het slaan. De buurvrouw brengt ondertussen haar zoon in veiligheid
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo erg schijnt het nog niet te zijn. Maar we houden het in de gatenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt een knallerquote:
welke?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk de juiste smiley gebruikt.
#trotsopmezelf.
Ah zo'n buurman heb ik ook, en die is ook nog een beetje doof dus die praat nogal hard, klinkt alsof die elke keer weer de aanstaande vernietiging van een ras aan het aankondigen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg m'n kaars laatst met kerst van mijn zusje en tja die was nogal extreem duur dus er zat een heel boekwerk bij met fabricagefoto's, een dankwoord van de edelsmid, reclame uiteraard maar ook precies dat, zorg dat de bovenlaag minimaal 1 centimeter gesmolten is voordat je hem dooft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat wordt een knaller![]()
Ik heb dus pas echt recent geleerd dat je een grote kaars altijd moet fikken totdat de hele bovenste laag gesmolten is. Hardstikke logisch maar daar had ik dus nog nooit over nagedacht![]()
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n kaars laatst met kerst van mijn zusje en tja die was nogal extreem duur dus er zat een heel boekwerk bij met fabricagefoto's, een dankwoord van de edelsmid, reclame uiteraard maar ook precies dat, zorg dat de bovenlaag minimaal 1 centimeter gesmolten is voordat je hem dooft.
Hoe heet je zusje en pics?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bij
zo lang je het correcte gebruik vanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haal dezeen deze nogal eens door elkaar
Ja of dezequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zo lang je het correcte gebruik vanmaar weet
hoe je hem het beste kon gebruiken ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik kreeg er ook instructie bij
wat ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |