Er zijn ook mensen overleden onder de 50, helaas. Het heeft te maken met afrondingen denk ik. Overigens is 3.6% onder de 60 (en niet 50, zoals ik net zei). Minder dan 1% van de overledenen is onder de 50.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:23 schreef _I het volgende:
[..]
Borrelli said 877 of the coronavirus patients are in intensive care, up 144 on Monday. He said 45% of those to have died were aged 80-89, 32% were in their 70s, 14% were over 90, 8% were in their 60s and 2% were aged 50 to 59. The government has imposed drastic measures to try and stop the spread of the virus.
People have been told to avoid all unnecessary travel and to stay as home, except for essential purposes regarding work and health and to buy provisions.
(ANCA)
Toch waren de berichten hier echt. Denk vanwege dit bericht. Als je deze percentages bij elkaar optelt zit je op 99%.
Je kan wel meer hebben op je schijf, neemt niet weg dat hier ook een hoop langs komt op een dag.
Dat een corona dode veeeeel erger is dan een dode aan een andere infectievariant.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal inderdaad.. Ik weet niet wat er nu met jou aan de hand is weer
Ze zijn met 320 miljoen inwoners.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 2600+ in 1 dag, ze zijn als een malle gaan testen.
Nou geef me het rekensommetje maar waarvan jij denkt dat door dit virus miljoenen mensen gaan sterven. Ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja het percentage doden...? Ik weet niet echt wat jullie niet snappen
Nee BNO News https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dit komt van worldometers? Beetje jammer dat die website niet meer in de OP staat.
30.000 ging over gewone griep.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, daarom doen we nu ook allemaal zo ons best om daar geen 350.000 van te maken.
Wat wil je nou steeds? Topic #20 van deze reeks is al gesloten.
NY heeft maar 8 miljoen inwoners.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zijn met 320 miljoen inwoners.
Dat is Italië, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Nederland en Engeland bij elkaar. Wij hadden bijna 16.000 nieuwe besmettingen.
Doet de VS het lang zo slecht nog niet
Hopen dat ze er zonder klachten doorheen zeilen. Maar het is wel verontrustend, want het zijn nu al meer medewerkers dan patiënten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
In principe wel. Ik weet dat er minstens één bij zit die zich heeft laten testen nadat een collega waarmee zij op vakantie was geweest positief was bevonden. Zij had zelf geen klachten, maar dus wel positief getest.
Grootste deel zal wel medewerkers met (licht) klachten zijn. Ze testen best laagdrempelig.
Ow god krijgen we dit weer? Je snapt niet dat als evenveel mensen besmet raken met Covid er veel meer mensen dood gaan dan bij de griep? Het heeft niks te maken met welke dode erger is ofzo. Gedraag je je met opzet nu zo dom of?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat een corona dode veeeeel erger is dan een dode aan een andere infectievariant.
Dat is hypocriet vind je niet.
300 doden daar. Wat erg een enorm bloedbad.
30.000 doden daar > ja nee das normaal
Precies. De experts hier weten het allemaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat een corona dode veeeeel erger is dan een dode aan een andere infectievariant.
Dat is hypocriet vind je niet.
300 doden daar. Wat erg een enorm bloedbad.
30.000 doden daar > ja nee das normaal
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 20:32:44UPDATE: Madagascar reports first 3 cases of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Hij sprak over de hoeveelheid aantal doden door griep per jaar. Amerika zit daar op dit moment ver onder. Ik neem aan dat hij deze situatie daarmee probeerde te relativeren. Jij stelde een cijfer voor in de miljoenen, terwijl hij terecht erop wees dat je 30.000 dus wel prima vindt om te laten sterven door iets zoals griep.quote:
In Amerika gaan per jaar ongeveer 70.000 mensen dood door een overdosis dus dan vallen die 30.000 nog mee. Vergeleken met andere westerse landen hebben Amerikanen een vrij lage levensverwachting. Niet zo gekquote:
Mooi land wel, dat Nederland.quote:
Ik zeg toch als mensen op grote schaal besmet gaan raken. Dat weet iedereen. Daarom doen alle landen nu ook wat ze doen terwijl ze dat niet voor de griep doen.. maar blijkbaar is dit echt gewoon te moeilijk voor jullie paar om te begrijpenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Precies. De experts hier weten het allemaal.
Tja, het is allemaal niet best.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef Viltje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen overleden onder de 50, helaas. Het heeft te maken met afrondingen denk ik. Overigens is 3.6% onder de 60 (en niet 50, zoals ik net zei). Minder dan 1% van de overledenen is onder de 50.
Groepsimmuniteitquote:
Wat is nu de definitie van 'milde klachten'? Ik hoor van 'hoesten en koorts' tot 'heftige griep / niet meer uit bed kunnen komen'.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef Grishenko_ het volgende:
Heel veel landen testen ook randgevallen met milde klachten, dus logisch dat het oploopt.
Wat ik wil.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, daarom doen we nu ook allemaal zo ons best om daar geen 350.000 van te maken.
Wat wil je nou steeds? Topic #20 van deze reeks is al gesloten.
Begrijp je het echt niet of ben je een onderdeel van een paar mensen die trollen? Serieuze vraag want vrijwel iedereen kan begrijpen wat er gaande is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hij sprak over de hoeveelheid aantal doden door griep per jaar. Amerika zit daar op dit moment ver onder. Ik neem aan dat hij deze situatie daarmee probeerde te relativeren. Jij stelde een cijfer voor in de miljoenen, terwijl hij terecht erop wees dat je 30.000 dus wel prima vindt om te laten sterven door iets zoals griep.
Dat willen ze natuurlijk bereiken. Maximale controle en thuis je geld verdienen. Het enige wat je nog mag is naar de supermarkt en de dokter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:33 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar stel dat ze de 30.000 zullen raken. Denk je niet dat ze deze situatie zullen misbruiken om het volk verder te domineren door middel van regelgeving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |